13 mei 2025, 00:16:12

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Gerda

Omdat het ook een jonkie van Tiamo en Ayla is, hier nog even een supershot.
Vannacht even op de webcam de eerste "vliegkunsten" van Grisha kunnen zien (nog geen twee weken oud!!!!)
Voor degenen die het niet geloven, hier een screenshot (en speciaal voor Linda, omdat haar valken zo'n superjong hebben gemaakt):

Schattig he?

Groetjes Gerda

Rianne

Cor_en_Petra

Prachtig! Met recht een supershot!  :) :) :)

Patje

Hoi Gerda,

Die is er lekker vroeg bij, een echte Einstein ;D

--sanne--

Zo te zien wordt Grisha een lekker ondernemend valkje,
nog geen 2 weken en dan al zo enthousiast oefenen, hij/zij is er vroeg bij  ;D

PB

Hoi Lin,

Ik heb weer een hoop gemist. Wat een geweldige foto's en filmpjes. Wat een scheetjes! Echt geweldig zo tam als ze zijn.

Het is wel wat laat maar alsnog een dikke proficiat voor Patrick en Gerda met princess en grisha. Jullie krijgen echte schatten!

En Linda fijn dat je je valkjes hier kan blijven volgen! Fijn met zulke nieuwe eigenaren!

Groetjes,
Petra,Taxco en Chica

Lin

Hey

Nou vandaag weer gebadderd. Maar geen fotos daarvan. Nu weer een totaal foto. Milo begon het water wel leuker te vinden hij/zij begon helemaal een paar happen te nemen. Princess bleef ook mooi zitten maar wilde op het eind toch weg. Verder eigenlijk geen nieuws.

Princess is nu 37 dagen oud.

Cammal nu 36 dagen oud

Milo nu 34 dagen oud

Tinco is nu 33 dagen oud

En even alle vier, op de een staat Cammal niet zo mooi en op de ander milo. Daarom maar beide.

En nog even de vader. Op een gaat net zijn oog dicht.

Morgen heb ik weinig tijd dus dan ook maar enkele smipele en snelle fotos maken.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Citaat van: PB op 24 april 2005, 12:38:20
Hoi Lin,

Ik heb weer een hoop gemist. Wat een geweldige foto's en filmpjes. Wat een scheetjes! Echt geweldig zo tam als ze zijn.

Het is wel wat laat maar alsnog een dikke proficiat voor Patrick en Gerda met princess en grisha. Jullie krijgen echte schatten!

En Linda fijn dat je je valkjes hier kan blijven volgen! Fijn met zulke nieuwe eigenaren!

Groetjes,
Petra,Taxco en Chica

Hoi Petra Leuk dat je toch weer even tijd hebt genomen om het te lezen. En inderdaad ik tref het met de nieuwe eigenaren!!

Groeten Lin

Lin

Citaat van: Gerda_T op 24 april 2005, 11:01:28(en speciaal voor Linda, omdat haar valken zo'n superjong hebben gemaakt):

Schattig he?
Groetjes Gerda

Wat kan ik daar nog aan toe voegen. Wat lief om te zien! echt een schatje. Ik heb dus ook weer een foto van Pappa neergezet. Ik hoop dat ze net zo mooi worden. Want als paps aan het fluiten is is ie beeldschoon. Echt mooie foto, leuk om dat ook  een stukje mee te maken. en niet gaan slijmen he met super jong! ;)

Groeten Lin

Cor_en_Petra

24 april 2005, 15:46:56 #1149 Last Edit: 24 april 2005, 16:05:57 by Cor_en_Petra
Ik kan maar 1 ding roepen na het zien van deze foto's, Lin:
Wat een schééééééééétjes!!!

Nieuwe eigenaren, geniet ervan! Straks mogen jullie de foto's zelf maken, hahahaha  ;)

Groetjes,
Petra

Gerda

24 april 2005, 15:50:12 #1150 Last Edit: 24 april 2005, 15:53:21 by Gerda_T

Ha die Lin,
Het is nou eenmaal een superjong!!!
Ik kan er ook niets aan doen dat ik het slimste en meest voorlijke valkje van de hele wereld krijg :D :D

En nog wat geslijm: Papa Tiamo is een plaatje en zijn broetjes en zusjes mogen er ook zijn!!

Groetjes Gerda

zazoe

Dat kuifje van Milo!!! Bijna groter dan Bailey's kuif  ::)

En de groepsfoto's blijven ook erg leuk, op die laatste kijkt Milo echt naar Tinco van:  ??? ???

Gerda

Ja, vind ik ook Sanne, het lijkt net of ie iets heeft van: wat ben jij nou voor vogel ;D ;D ;D ;D

Groetjes Gerda

Rianne

Wat kunnen ze toch uitdagend in de camera kijken! ;D Zooooo lief!!!

XxLindaxX

Hoi Lin,

Wat een leuk stelletje je valkjes ! Mooi variatie is dit nestje.
Ik zou zo verliefd op die kleintjes. Helaas moet ik zelf nog even wachten tot ik er een valkje bij mag nemen. Als ik mijn eiegn huisje heb komt er als eerste een vriendje voor mijn valkje. Ik weet zeker dat ze ook zo'n lief stelletje zullen worden. Of als het ook een vrouwtje is zullen ze lieve maatjes worden.

groetjes Linda