20 juli 2025, 01:02:06

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

margreet

hallo Lin,

Fijn voor je als de laatste ook een goed tehuis heeft gevonden, weer een zorg minder, leuke foto's weer,het heeft wel iets koddigs dat geplukte, net of ze een beetje onder stroom staan. Geniet nog maar van ze.

groetjes Margreet

Lin

Hey,

Geen nieuws hier daarom maar alleen de fotos!

De oudste 34 dagen oud

En even om de gele staart te laten zien.

Cammal nu 32 dagen oud.

Milo nu 30 dagen oud

En Tinco nu 29 dagen oud.

ZZZOOOMMM!!

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rox4nne

Hai Linda,
Ze zijn prachtig hoor, echte poepies!
En ik vind je zoom foto's toch altijd het leukst,
wat een lekkere koppies! :-*

Liefs,
Roxanne

zazoe

Wat is Milo toch een lekker ding  ;D

bobbie

Hoi Lin,

Ik krijg maar geen genoeg van je foto's.

Een dikke  :-* voor al je gevederde vriendjes. 8)

Gerda

O zet Milo maar achter slot en grendel, ander kom ik hem inpikken. Wat een scheetje zeg!!! (Sory Sanne, ik zal me inhouden :-X :-X) En dan te denken dat hij nog twee witmasker broetjes/zusjes heeft. Dat worden kleine Milo'tje of Tiamo'tjes.
He Lin, die ingezoomde foto van Cammal is kostelijk!!
De oudste lijkt op de foto's nu heel ontspannen. Die eerste foto van haar is doddig. Dat koppie, alsof ze iemand probeert te verleiden.
Zie je, een foto zegt meer dan duizend woorden, hahaha

Tinco ziet er al aardig bevederd uit. Hij lijkt in niets meer op het zorgenkindje dat hij was. Rianne kan zeker niet wachten....

Groetjes Gerda

Lin

Hey

Bedankt. Ja die eerste gaat nu mooi echtop zitten en niet eer plat op de hand. Ze rekt dan heel ver haar koppie uit, net als een giraffe. En inderdaad Tinco is al bijna helemaal bevederd gelukkig. Het koppie begint echt al groot te worden.

Groeten Lin

Kirsten

Goh jij was er ook al vroeg bij vanmorgen ;),.
Heerlijk dat het zo goed bij je gaat en fijn dat iedereen nu een toekomstig baasje heeft. Is weer een zorg minder denk ik

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

ep

de foto,s zijn weer geweldig vooral de oudste het lijkt wel of hij sokken heeft, met al die veertjes bij zijn voetjes.
petra

Rianne

Citaat van: ep op 21 april 2005, 08:41:23
de foto,s zijn weer geweldig vooral de oudste het lijkt wel of hij sokken heeft, met al die veertjes bij zijn voetjes.
petra

Het lijken wel van die Uggs laarzen (die hel behaarde weet je wel)
Gelukkig maar dat de oudste niet meer zo plat gaat liggen, hij zit er nu heel nieuwsgierig bij! Heeft hij nog geen naam?
Cammal lijkt wel een beetje geplukt bij haar vleugeltje, of lijkt dat zo?
Het staartje van Milo is echt heel  mooi, leuk motiefje!
En Tinco... tja ik smelt helemaal, wat een lief hoofdje! :)

Lin

21 april 2005, 19:55:40 #1105 Last Edit: 21 april 2005, 20:02:58 by Lin
Hey,

Net even gesproken met Patrick (patje) die nu Queeny heeft. Hij heeft geen dagboek maar misschien kennen jullie hem wel van het reageren in o.a. het dagboek van Cor en Petra. Maar het is helemaal geregeld. De oudste de lutino pop gaat naar hem toe en heet Princess. Hij is er heel blij mee en ik ook. Het is zijn tweede valkje net als bij Sanne en Petra. Leuk he! En rianne krijgt haar eerste valkje dus het zijn allemaal mensen die nog maar net besmet zijn.

En over de witmaskers die ik als eitjes aan Paul heb gegeven. Paul en ik hebben in overleg besloten dat het oudste valkje Grisha naar Gerda gaat. Omdat ze heel graag een witmasker wilde en de oudste op haar verjaardag is geboren. Het is nu dus openbaar gemaakt.

Dus ik ben super blij alle 4 een goed thuis gevonden. en al een van de twee witmasker bij Paul ook. hier even de fotos van mijn kleine witmaskers bij Paul. Geboren op 10 en 12 april (correct if i'm wrong)

Grisha

en de kleinste

Uit Paul zijn dagboek gekopieerd. Wat groot zijn ze al he! hadden al heel snel de oogjes open en de ring kon er zowat niet meer om. Vanavond fotos van de andere kleine valkjes!

Groeten, Lin

Cor_en_Petra

GEFELICITEERD LIN!

Patrick zal zonder enige twijfel heel goed voor je lutino popje zorgen! Hij wil al een tijdje een tweede, dat weten we, dus het is zeer zeker geen opwelling of zo.

Enne.. we bevelen niet zomaar iedereen aan, hoor! Zeker niet bij iemand van wie we weten dat ze héééél selectief is en hééééél veel houdt van haar valkjes! Nee, je popje zal het vast heel gezellig krijgen bij Pat en bij Queeny!

Cheeky is nu al jaloers! Wie weet komen ze samen dan wel eens bij hem op visite (of omgekeerd!). Dan maak ik gegarandeerd foto's!!  ;D ;D ;D

Liefs van Petra (en Cor & Cheeky)

Lin

Hoi

Ik had er ook een zeer goed gevoel over. Dat merk je snel als je met iemand praat. En ik ben helemaal overtuigd dat het geen opwelling is. Toch nog even voor de zekerheid nagevraagd  :-[  Als jullie willen mogen jullie natuurlijk langskomen als Princess wordt opgehaald. Lijkt me heel gezellig en Rianne ook (die is vast ook wel). Bedankt voor de 'tip'!

Groeten, Lin

~Natas~

Hoi Linda,

Nou hehe eindelijk is het bekend gemaakt.
De oudste lutino heeft nu defenitief een goed huisje gevonden.
Patrick gefeliciteerd met je aanwinst.

En Lin, het zijn schitterende valkjes om te zien.
Ja mag er ook trots op zijn hoor  ;D

Groeten

Natas

zazoe

Wat goed dat de oudste dan toch een nieuwe eigenaar heeft!! Ik had inderdaad wel eens berichtjes van hem gelezen in Cheeky's dagboek, daar stonden ook foto's in van Queeny als ik het goed heb. Princess komt bij een erg mooi valkje te wonen  :)

En Grisha komt ook goed terecht natuurlijk, Gerda bij deze officieel gefeliciteerd  ;D