20 juli 2025, 00:50:31

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

ep

was jij het dan ??? ???
Het eventuele nieuwe baasje.
Nou je weet niet wat je mist.
Ik kan niet wachten tot cammal er is.
petramijn kleine cammal

bobbie

Hoi Petra,

Nee hoor, dat is een misverstand. Misschien had ik het anders moeten formuleren.

Ik ben namelijk helemaal verliefd op het oudste jong en zou het heel graag willen,  maar ik schaf er pas na mijn vakantie weer 1 aan, een pop. Eerst wil ik ook nog een grotere kooi kopen zodat ze riant valk kunnen zijn. Ze zijn er wel bijna heel de middag uit maar ik vind 5 valken in een jockkooi toch te krap. Vandaar.

Groetjes, Nel :)

patty_dordtse valkjes

ze zijn echt mooi hoor lin.

ik vind milo een donders koppie hebben echt een lieverdje.
en natuurlijk die van muppet ze blijven gewoon mooi.

heb vandaag baylee horen babbelen in de kooi en die werd ff boos omdat zijn toonhoogte blijkbaar niet goed was haha.
dus opnieuw proberen kwam er weer een zelfde deun uit.
dus ik denk dat baylee een mannetje is.

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Lin

Citaat van: Cor_en_Petra op 14 april 2005, 18:43:16
Ha Lin,
Wat een enige foto zeg, die laatste met zijn allen op een rijtje en dan zo mooi recht in de camera kijken! Heb je ze met onzichtbare draadjes zo gekregen?  ;D
Groetjes van Cor & Petra

Waren de draadjes toch zichtbaar? He verdorie  ;) ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Astrid

Hoi Lin,

Wat zijn ze geweldig en zeker die groepsfoto is een
echt toppertje hoor GRANDIOOS

:o heb geen draadjes gezien  ;)

Groetjes,
Astrid

Lin

Hey,

Vanavond was rianne er met haar moeder. Ze zijn nu net vertrokken. Heb ook niet veel fotos het lukte niet erg. Maar het was heel gezellig. De oudste is nog wel een beetje bang, die gaat ook plat op je hand liggen en naar achteren kruipen. Cammal is een rustig valkje niet ondernemend maar ook niet slaperig en kan mooi zitten. Milo is wel ondernemend en heeft ook altijd zijn kropje het meest vol. Verder kan ie ook mooi rechtop zitten en is ie net als Cammal niet bang. En Tinco is nog een beetje te klein om over gedrag te spreken. Slaapt nog veel en ademt vaak hevig (best wel beangstigend) Maar we hadden een geslaagde avond en ze lekker vertroeteld!

Hier weer de fotos. Ze zijn alle 4 heel goed gevoerd en lekker aangekomen.

De oudste lutino de geparelde pop. Eigenaar nog niet bekend daarom even 2 fotos. Is nu 28 dagen en weegt nu 98 gram.

Cammal is nu 26 dagen en weegt nu 92 gram

Milo is nu 24 dagen en weegt nu ook 92 gram.

En tinco, met een mega volle krop. Tinco is nu 23 dagen oud en weegt nu 78 gram!! gisteren nog 66 gram maar dat zal morgen wel iets dalen.

Morgen zal ik kijken of ik tijd heb om meer fotos te plaatsen en ook filmpjes te maken.

Groeten Lin

Rox4nne

Hai Linda,

Het gaat goed, zeg daarzo bij jou :)
Ik ben blij voor je (en natuurlijk voor je valkjes zelf)
dat ze het zo goed doen.
Ik vind je foto's altijd heel mooi, goed heur!
Trouwens, ik zie op de achtergrond van de foto van het geparelde popje
iets heeeeeel bekends staan ;)

Liefs,
Roxanne

Gerda

Ach wat wordt Tinco al mooi wit zeg. Het wordt nog een dikkertje :D :D, hij weegt net zoveel als mijn Nezumi (maar dat is een klein valkje, al is ie al 5 jaar).
Milo blijft een lekkertje. De twee lutino's doen het ook geweldig. Misschien wordt jong 1 wat aanhaliger als zij weet dat er een goed huis op haar wacht  ;)

Groetjes Gerda

Ria

Hoi,

Wat worden ze al weer groot. Lekker veel veertjes enzo. En wat groeit die kleine albino goed zeg. Je doet het weer uitstekend.

Groetjes,
Ria

Paul

Hoi Linda,

Dat gaat goed bij jou ook zeg dat ze allemaal zo mooi worden :)
Tinco Vind ik er geweldig uitzien ik denk dat je die net op tijd hebt gered door die bij te voeren maar nu is het grootste gevaar geweken die weegt nu echt een stuk meer en is de gevarenzone voorbij :)
Hier gaat het ook goed hoor met de twee witmaskers uit jouw eitjes dat kan bijna niet meer fout gaan nu :)
Ik denk in elk geval dat het met de albino's bij jou toch een voerprobleem is dat ze die niet voeren om een of andere reden en als je wat helpt gaat het wel prima.

Groetjes, Paul

Lin

Citaat van: Rox4nne op 14 april 2005, 22:47:56
Hai Linda,

Het gaat goed, zeg daarzo bij jou :)
Ik ben blij voor je (en natuurlijk voor je valkjes zelf)
dat ze het zo goed doen.
Ik vind je foto's altijd heel mooi, goed heur!
Trouwens, ik zie op de achtergrond van de foto van het geparelde popje
iets heeeeeel bekends staan ;)

Liefs,
Roxanne

;D Ik kijk elke dag naar mijn vorige nest op de foto

Rianne

Jaaaa de valkjes zijn in het echt ook zo lief! Mijn moeder was helemaal verliefd op de oudste lutino, daar heeft ze de hele tijd mee gezeten. Maar hoe leuk ze de valkjes ook vind, ze neemt er zelf geen een.....
Cammal klom gisteren zelfs helemaal omhoog op mijn arm, tot halverwege mijn bovenarm en bleef daar trots zitten kijken! :)
Ik zat Milo lekker te kriebelen in zijn nekje en die ging vervolgens lekker ontspannen met z'n snavel zitten kraken. Hoewel je niks hoorde trouwens. ;)
En Tinco, die lijkt nergens bang voor. Zit heel relaxed om zich heen te kijken. Probeerde ook al zijn veertjes te poetsen, terwijl hij die niet eens heeft... ;D

bobbie

Hoi Lin,

Schitterende foto's weer zeg, maar ja, al zou de belichting niet goed zijn en al zouden de foto's bewogen zijn, dan nog zou ik ze schitterend vinden, wat een poepies :-*

Groetjes, Nel :)

ep

Kirsten

Lin wat een mooie foto's weer, vond die groepsfoto eerder ook zo prachtig :-*
Ben even een paar dagen ziek geweest, maar ben weer bij haha en ben blij dat het zo goed gaat. Ik heb nu zeker 3 bevruchte eitjes (heb gisteren geschouwd) vind het zo spannend ;D

Groetjes
Kirsten

ps het is wat laat maar ik wilde je alsnog sterkte zeggen, met het verlies van de oma van je vriend.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------