20 juli 2025, 00:52:12

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: ep op  8 april 2005, 09:32:11
YES YES YES
Eindelijk ik ben zo blij en mijn kids ook.
Nu dan ga ik nu de naam vertellen mischien dat iemand het ooit al eens gelezen heeft maar dat mag de pret niet drukken.
Zijn naam is   CAMMAL
He Lin zorg erg maar goed voor en probeer hem maar lekker tam te maken.
Veel succes met de opvoeding.
HHHHHHHeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel  veel liefs en een dikke kus voor cammal
petra

Hey,

Wat een enthousiasme! Hartstikke leuk. Dan ben ik heel blij dat je een valkje van mij krijgt. Inderdaad een hele aparte naam Cammal. Ik ben heel bij voor je! Dat is toch weer een geruststelling!

He Agnes,

Leuk dat je weer terug bent in mijn dagboek, gaat inderdaad erg hard.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

8 april 2005, 20:55:49 #946 Last Edit: 9 april 2005, 11:56:17 by Lin
Nou,

Ze hadden nog niet veel voer in de krop, dus ze wilde niet stil zitten. Dat heb je als je dan fotos gaat maken. Ik heb ze ook een keer alle 4 gewogen. De oudste twee hebben even dubbele fotos omdat zij een nieuwe eigenaar hebben.

De alleroudste een lutino pop..waarschijnlijk maak ik vanavond bekend wie de nieuwe eigenaar wordt. 22 dagen oud en weegt al 96 gram!

De andere lutino genaamd Cammal van Petra (ep) Cammal is nu 20 dagen oud en weegt 70 gram nog minder dan Milo.

En Milo die is nu 18 dagen oud en woog nog voor het voeren 80 gram. Maar als ze gevoerd zijn weegt ie misschien wel minder dan Cammal. Maar gaat in ieder geval ook heel goed!

En Tinc net gevoerd door de ouders(had de andere 3 even apart) weegt nu 50/52 gram. Niet aangekomen, maar gelukkig ook niet afgevallen.

Uhmmm verder eigenlijk geen nieuws. Ik zal vanavond of morgen vertellen wie de nieuwe eigenaar wordt van de lutino pop.

Groeten, Lin

zazoe

Je houdt het wel heel spannend zo, ben erg benieuwd :)

Milo ziet er weer super schattig uit, erg leuk die beginnende veertjes :)

Leuk om te horen dat hij zo goed voor zichzelf opkomt, klinkt als een stoer valkje :)

~Natas~

Hai Linda,

Ik wilde je nog ff bedanken voor je aanbod die je mij hebt gedaan over de 2e lutino maar ik wacht nog heel ff.
Ik moet zeggen leuke foto's zo weer zeg jeetje, het zijn echt snoepies om te zien  :-*  :-*
Gelukkig gaat het weer goed met Tinc, en is hij/zij  is niet afgevallen is weer een goed teken.

Je houd het wel spannend hoor, wie is de gelukkige eigenaar van de mooie lutino.........................................??????

Groetjes,

Natasja

zazoe

Ok Natas is het dus niet  ;D

~Natas~

Hai Sanne,

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE jammer genoeg niet.
Kreeg wel het aanbod en vond het wel heel moeilijk, maar ja ik had al een deal met iemand anders  ;)
We wachten wel af............................LINDA wie??

Natas

zazoe

Ja Linda, WIE IS HET??

Je kan ons niet zo in spanning houden  :D

bobbie

Nou, zal ik het dan maar vertellen? 8)

Nee hoor grapje ;D

Hoi Lin,

Weer een dagboek om te volgen aan mijn rijtje toegevoegd en dat is die van jou. Prachtige foto's en ik zou inderdaad graag het volgende vrouwtje worden van de prachtige lutino pop, maar ik wacht nog even. Er is al te veel gebeurd voor de vogels bij mij de laatste tijd. Als mijn kamer is doorgebroken ga ik er weer over nadenken.

Schitterend dagboek. Ik kom graag lezen en foto's kijken in de toekomst.

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi linda,

Sorry, druk druk, maar ik heb tussendoor wel alles bijgehouden, alleen niet gereageerd. Ben erg blij dat het met Tinco goed gaat echt super,.
Heb ook weer genoten van je foto´s

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

ep

Hoi Lin
wat een prachtige valkjes foto,s weer zeg.
Ik ben blij dat ik zo,n mooi beessie krijg.
petra

Lin

Citaat van: -sanne- op  8 april 2005, 22:20:13
Ja Linda, WIE IS HET??

Je kan ons niet zo in spanning houden  :D

Ik moet het nog even zeker weten of het doorgaat. Want ik wil wel dat het popje goed terecht komt. Het is iemand die een dagboek bijhoud bij verhalen. Zodra het zeker is post ik weer.

Groeten Lin

ep

De andere lutino genaamd Cammal van Petra (ep) Cammal is nu 20 dagen oud en weegt 70 gram nog minder dan Milo. Komt misschien omdat het een pop is en niet zo goed als Milo voor zich opkomt.Of omdat Cammal op dat moment nog minder gevuld was. Ze moesten nog allemaal gevoerd worden.

Citaat

Een pop  ??? ???

Lin

He Petra

dat is toch ook een grap. Je hebt helemaal gelijk. Wat raar van me. Cammal is gewoon een man hoor! Mijn berichtje is aangepast. Sorry

Groeten Lin

Rianne

Jee wat gaat het hard met je valkjes, wat worden ze mooi! En Tinco krijgt zeker een groei spurt met z'n veertjes? :)

Lin

9 april 2005, 12:30:43 #959 Last Edit: 9 april 2005, 12:43:55 by Lin
Citaat van: Muppet op  9 april 2005, 12:21:52
Jee wat gaat het hard met je valkjes, wat worden ze mooi! En Tinco krijgt zeker een groei spurt met z'n veertjes? :)

Milo weegt ook veel zwaarder dan Cammal. Dat is een echte vreetzak hoor. Die groeit echt onwijs goed. Tinco gelukkig ook.

Groeten, Lin