20 juli 2025, 01:53:32

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Linda,

Het moet zonder meer kunnen lukken als je zag hoe Kleintje er bij mij uitzag toen ik die uit het blok haalde die was zo goed als dood en die vliegt nu als een straakjager door de kamer.
Die woog met 9 weken 56 gram en die is nu 100 gram.
Ik vermoed dat het  voedsel geod verteren even op gang moet komen en dat hij vandaag wel aan zal gaan komen want hij is gelukkig toch ook niet achteruit gegaan in gewicht.
In elk geval sterkte vandaag met het voeren.

Groetjes, Paul

Rianne

Zulke dingen komen altijd ongelukkig uit. Het gebeurd nooit als je vakantie hebt, maar altijd als je  het hardstikke druk hebt met school en/of werk.
Als Tinco straks wat aankomt in gewicht zul je zelf wel wat rustiger worden. Ik hoop dat dit al gauw is. :)
En probeer je niet zoveel zorgen te maken want je bent hardstikke goed bezig.

Rox4nne

Lieve Lin,
Oef, ik weet dat dit zo'n stresswerk is.
Ik weet ook helemaal hoe je je voelt..
Je doet ontzettend je best, ik hoop echt dat alles helemaal goed komt, dat verdient zo'n lieve oma als jij zeker weten!

Hierbij een hele dikke knuffel voor Oma Lin, en ook een beetje voor oma Rianne :-*

Liefs en heeeeel veel geluk voor Tinco,
Roxanne

Riny

Hoy Linda
Ik ben het met Paul eens.
Het ene valkje is het andere niet.
En zolang hij niet afvalt gaat het de goede kant op.
En ook al heeft Feld niets gezegd tegen jou over Yakult ,dat mag je rustig wat onder het papje doen dat kan nooit kwaad.
Veel succes Riny :D :D :D

Kirsten

Hoi Lin,

Ik hoop dat al die positieve en aanmoedigende berichtjes hier je een klein beetje opfleuren. op het gebied van valkjes heb ik geen ervaring hiermee, maar met mijn nijnen weet ik maar al te goed, dat dit je kan slopen. Je doet het super meid en kleine Tinco kan zich op dit moment geen betere verzorgster voorstellen. Succes vandaag en vergeet niet soms tussendoor ook een beetje te genieten,.want je hebt hele mooie jongen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey,

Ik heb goed nieuws! de krop van de Albino tinco (bijnaam Tincky) was vanochtend voor het eerst leeg! Dus dat is al goed nieuws. Vanmiddag wilde mijn vader gaan voeren en toen hadden de ouders alweer gevoerd. en ik kom thuis om 18:30 en de krop zat nog vol!! Dat is echt geweldig nieuws. Want gisteravond woog Tinco nog steeds 30 gram en dat al een aantal dagen. Dus ik zat echt te denken dit is de laatste dag. en opeens dit goede nieuws en tinco is meteen 8 gram zwaarder!!! Hij weegt nu 38 gram, is nog te weinig maar in ieder geval een vooruitgang.  ;D

Nog even de fotos van vandaag de lutino, en tja die parels ik weet het echt niet meer.. Deze is nu 19 dagen oud

De andere lutino, vrijwel geen geel beetje bij kop, ik denk dat het een man is. deze is nu 17 dagen oud

En Milo nu 15 dagen oud

en de albino even twee fotos omdat ik super blij ben!!

Ik ga nu eens wat voor mezelf doen, dus ik zal helaas weer niet reageren op jullie dagboeken sorry. iedereen weer bedankt, jullie zijn ook super :-)

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

hoy Lin
Zie je wel!!!!!!
Hiep hiep hoera.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Rianne

Ahhhh gossie, wat een scheetjes weer!
Ik ben echt superblij met deze foto's! Tinco is geringd, en ik zie dat hij veertjes (pennetjes) krijgt! :)

~Natas~

Hoi Lin,

Jaja wat een goed NIEUWS zeg, JEETJE en dat allemaal dankzij jou hoor meis.
Je kan echt wel trots zijn op jezelf  :-*
En de ALBINO die redt het wel hoor, daar duimen we allemaal voor.
En wat een mooie foto's weer.
En de foto van de 2e lutino........................... ??:-*

Ga zo door meis,

Groetjes

Natas

Rianne

Citaat van: *Natas* op  5 april 2005, 21:06:19

En de foto van de 2e lutino........................... ??:-*

De bovenste 2 zijn 2 verschillende lutino's Natas. ;D

zazoe

Hoi Lin,

wat goed dat Tinco aan het opknappen is!!

Erg mooie foto's weer en wat heeft lutino nr2 een lange teen  :o (ja daar let ik dan weer op, maar hij is echt behoorlijk lang op die foto  ;D )

~Natas~

Hoi Muppet,

Ja dat weet ik?
De oudste is misschien een geparelde en de 2e een gewone lutino.
Maar ik ben wel erg in LOVE van de 2e lutino dus daarom.

Natas

Paul

Hoi Linda,

Wat fijn om te lezen dat ten eerste de krop vandaag leeg was en ten tweede 8 gram erbij dat is een moeie score in 1 dag hoor :)
In elk geval is er nu een goeie vooruitgang te zien en dat is alleen maar een goed teken.
Het jong hoft echt niet elke dag 8 gram aan te komen de ene dag is dat soms meer of minder dan de andere dag maar een stijging is altijd een goed teken :)
Ga zo door dan moet het gewoon gaan lukken.

Groetjes, Paul

Lin

Citaat van: *Natas* op  5 april 2005, 21:16:49
Hoi Muppet,

Ja dat weet ik?
De oudste is misschien een geparelde en de 2e een gewone lutino.
Maar ik ben wel erg in LOVE van de 2e lutino dus daarom.

Natas

Hoi Natas,

Ja ik vermoedde de eerste een pop en de tweede een man. Maar Petra die wilde graag een man dus ik hoop dat ik er een voor haar heb.

Voor de mensen die geen verschil zien tussen de twee kijk naar de kuifjes.en wat mooi he van die albino. Nu ook penveertjes en een aankomend kuifje. :-)

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

;D wauww wat ziet die albino er goed uit vandaag zeg! en maar liefs 8 gram!! das veel hoor als je 8 gram bijkomt,zeker voor een heeel kleintje.maar wat een dotjes die valkjes.ikvind die eerste lutino errrug mooi.knufff anita toppie hoor!