19 juli 2025, 21:25:49

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

giovanni

hello Linda
Wat erg zeg van je albino, hopelijk haal jij er hem
goed door! We rekenen op jou en duimen natuurlijk
voor het valkje :) We hopen allemaal dat hij goed
gevoerd wordt  :)

grtz

Lin

Hoi,

Net even gekeken Tinco zit er goed bij. Alleen het kropje is niet echt veel, hij weegt nu 16 gram. Straks na het voeren nog maar weer opnieuw wegen. Eerst kijken of de ouders nog gaan bijvoeren. Ik ben wel blij dat er wel wat in het kropje zit betekend toch dat er door de ouders nog een klein beetje gevoerd wordt.
Ik zal vanavond weer gaan posten

Groetn, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nou je mag je vader wel heel erg bedanken dat hij m toch gevoerd heb! Wel heel raar dat ze alleen Tinco niet voeren... Maar ja hij is de kleinste dus misschien dat het daar mee te maken heeft.

Lin

31 maart 2005, 21:51:01 #828 Last Edit: 31 maart 2005, 23:03:53 by Lin
Hoi,

Moeder en vader zijn druk aan het eten en ik heb nu de oudste eruit gehaald. Zodat Tinco meer kans heeft op eten. We zien het wel. Niet alle fotos zijn helder, maar je ziet wel hoe lief ze zijn. :-)

De alleroudste 14 dagen oud, lijkt of ie parels heeft maar komt denk ik door het licht.

En natuurlijk de andere lutino 12 dagen oud

En de steeds grijzender Milo 10 dagen oud

En Tinco 9 dagen oud.  Een before and after foto!!! En helemaal door de ouders gevoerd en de krop is ook nog helemaal vol, geweldig!!

en ter vergelijking weer de oudste en de jongste

Ik hou jullie op de hoogte van tinco

en ik heb filmpjes, rianne weer bedankt
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/albinotonco31032005.AVI
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/witmaskermilo31032005.AVI
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/kleintjelutin31032005.AVI
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/grotelutino31032005.AVI

Groeten, Lin

Rianne

:o Wat een verschil!!! Tja als die kleine dreumes steeds met z'n kopje naar beneden gaat zitten, slaat z'n moeder m over met eten! Kom op Tinco! Waar is je eigenwaarde?  ;D EIS wat voer!  ;)

En die eerste foto... wat een lief kopje! Aaaah... ik smolt helemaal...  :)

Lin

Er komen straks nog twee filmpjes er tussen te staan van de lutinos. Goed nieuws Tinco is net gevoerd in de tussentijd dat de oudste uit het broedhok was gehaald. Enig minpunt, het meeste bestaat uit zaadjes. Meteen weer  nieuw eivoer neergehangen en de ouders zijn weer gretig aan het happen.  ;D

Rianne

31 maart 2005, 22:22:27 #831 Last Edit: 31 maart 2005, 22:24:23 by Muppet
*duh*
Ik had de links nog niet gezien bij jou.... of zet je ze er net neer?  ;D

zazoe

Wat wordt Milo grijs!!!  :o
En wat kijkt hij lekker eigenwijs  :D

Ze zien er allemaal goed uit, maar die eerste foto van Milo is het liefst!!!  ;D

Goed dat Tinco gevoerd wordt als zn grote broers/zussen niet al het voer opeisen. Hij leert vanzelf wel dat hij ze gewoon aan de kant moet duwen  ;)

Rianne

Ik zal Linda zo de links van de andere filmpjes geven. Maar als je dan de oudste lutino ziet dan weet je al meteen wie er het meeste eten krijgt. ;D

Lin

31 maart 2005, 23:06:04 #834 Last Edit: 31 maart 2005, 23:09:07 by Lin
hoi,

Voor degene die net hebben gekeken er zijn wat toevoegingen. Bij mijn fotos van vandaag is net de foto van de gevoerde albino erbij gezet en staan er 4 filmpjes onder van vandaag. dus weer even kijken naar de aangepaste post van mij van de fotos van vandaag.
En tinco weegt nu met volle krop 20 gram!! jeeh!!
Ik ga zo slapen en heerlijk slapen ik ben gerustgesteld. :-)

Groeten, Lin

Paul

Hoi Linda,

Eindelijk wat vooruitgang zeg dat is fijn om te lezen :)
Ook is de albino lekker levendig en goed in beweging dat is in elk geval een goed teken :)
Het gewicht met een volle krop gaat nu ook de goeie kant op en hij zal wel snel zwaarder worden nu hij goed gevoerd word in elk geval.
Hopenlijk blijven de ouders goed voeren en stijgt het gewicht lekker snel van de kleinste.
Ik hoop dat hier de eitjes uit gaan komen en dan ben ik heel benieuwd als er een albino bij zit hoe ze die hier gaan voeren misschien zegt dat wat over de problemen van het voeren bij jou en kunnen we de oorzaak achterhalen.

Groetjes, Paul

Lin

Hoi Paul,

Nou inderdaad wel even een opgelucht moment. Je bent toch bang dat je straks alles moet overnemen en dan dat ze doodgaan. Nog anderhalve week bij je adoptie-eitjes. Aan de ene kant 'hoop' ik dat jij ook iets heb met de albino's. Dat we dus zoals jij zegt achter de oorzaak kunnen komen. Maar natuurlijk hoop ik nog meer dat jij een hartstikke gezonde albino kijgt!!!!!!!

Groeten, Lin

Rianne

Oooh wat een opluchting. Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is niet een kop thee zetten en 2 crackers smeren, maar in je dagboek kijken! ;D
Ik ben natuulijk ook blij voor jou, Supervalkjes mama!

Rox4nne

Goed hoor, ik ben ontzettend blij dat Tinco nu gevoerd wordt :)
Ik hoop dat dit zo blijft  :-*
Alle kleintjes zijn weer ontzettend mooi, wowieeeee!!

Liefs,
Roxanne

Anita1

;D acchh wat een mooi kroppie heeft tinco!!
wat een goed idee om die oudste eruit te halen zeg!
en wat een mooie valkje s allemaal.
maar het is net of er idd pareld doorheen lopen hoor...dat zie ik ook hahahaaha.oow het zou maar zo zijn he? tis heeeel mooi als het zo is! maar ik zie echt wit..of zijn mijn oogjes nog moe?
kom op tinco je kan het! gaaf hoor voor je muppet.succes allebei.knufff anita :-*