20 juli 2025, 14:32:44

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Ahh daar is mijn kleine fotomodelletje weer! ;D
Leuk als straks de oogjes van de oudste opengaan. Vanaf dan lijkt alles veel sneller te gaan, veertjes en zo.

Lin

nou inderdaad vanaf dan gaat het echt snel. En dan stoppen ze weer een beetje met groeien als ze bijna weg mogen. Nu gelukkig nog niet!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Of je mijn kleintjes te zien krijgt weet ik nog niet.
Ik heb geen dagboek en weet eigenlijk ook niet of ik het wel ga doen.
Ik heb 8 koppels en die beginnen allemaal tegelijk,en dan heb ik pasgeboren beestjes van mijn man de eerste week nog onder mijn hoede,dus dat red ik denk ik niet.
En als je een dagboek bij houdt moet je het ook goed doen.
Dus zoals jij het doet. :-*
groetjes Riny :D :D :D

Lin

Hoi Riny,

Ik doe mijn best met mijn dagboek, dank je. Maar in jou geval is dat echt onmogelijk ja, erg jammer want ik had het graag willen zien.

Groeten, Lin

zazoe

Aaah lieve Milo  :-*

Ik vind het zo grappig dat hij/zij zoveel dons heeft vergeleken met de andere 3, je kan al bijna vlechtjes bij hem maken  ;D

Riny

Hoy Lin
Ik heb net gelezen dat jij weg bent van die geparelde witmasker pop.
Daar krijg ik jonkie's van dat weet ik zeker.
Ben ik erg brutaal als ik vraag van wie je dat niet mag??
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Lin

Hoi riny,

Het mag niet van mijn vriend. Ik mag het wel als we een koopwoning hebben dan bouwen we een grote voliere.

Groeten,Lin

Lin

Hoi,

Hier nog even een filmpje van de oudste vond het zo leuk dat je die oogjes ziet. Rianne bedankt voor het opslaan op je webruimte.

http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/grotelutinolopen27032005.AVI

Groeten, Lin

Riny

Hoy Lin
Dan ga ik duimen dat jullie een vette prijs winnen!!!!
Zoveel te vlugger heb jij een voliere.
Maar jullie moeten zelf de loten kopen hoor.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Lin

hoi,

We gaan voor de hoofdprijs!! Lief filmpje he van die oudste! Dat koppie op het einde. Ga zo maar even meer filmpjes maken maar eerst mijn schijfje legen.

Groeten, Lin

zazoe

Hoi Lin,

Heb net de filmpjes bekeken, wat lief dat Milo zo over je hand heen waggelt  :D

Echt leuk dat ik hem elke dag kan volgen met foto's/filmpjes, Bailey was al 2 weken toen ik bij Essie een valkje gereserveerd had en hij was al zeker 3 weken toen ik wist dat hij naar mij toe zou gaan. Dus ik vind het erg leuk om Milo vanaf zo jong al te volgen  :)

Dat filmpje van de oudste lutino was ook erg lief, hij lijkt heel wat van plan te zijn als je hem zo ziet rond lopen  :D

aad

ha lin

Moet niet te veel kijken hier hoor  ;)
Anders denk ik .... nou toch maar gauw een tweede  ;D
Maar wel schitternde foto,s

Groetjes Aad

Lin

Hoi Sanne,

Ik vind het zo mooi als ze al een beetje rechtop gaan lopen. Maar milo is daar nog iets te klein voor. Wat een dons he, vind ik ook wel grappig. Milo was best wel druk bezig en toen viel ie zo om in mijn hand.  :D en ik blijf doorgaan met fotos en filmpjes hoor. Vraag maar aan Ria, Roxanne of aan Henry. Die oudste die loopt al echt rechtop. Dat is echt grappig om te zien.

Groeten, Lin

Lin

Citaat van: aad op 27 maart 2005, 19:09:52
ha lin

Moet niet te veel kijken hier hoor  ;)
Anders denk ik .... nou toch maar gauw een tweede  ;D
Maar wel schitternde foto,s

Groetjes Aad

Hoi Aad,

Leuk dat je weer reageert! niks mis met een 2e valke toch? En misschien heb ik straks wel twee lutino mannen en dan kan jij er ook een nemen  ;D Ik zal je niet meer plagen hoor. Geniet maar lekker van een valkje. Die tweede komt vanzelf wel.

Groeten, Lin

Paul

Hoi Linda,

Wat een leuk filmpje van de oudste die is lekker in beweging dus dat is wel een gezond teken :)
Je kan ook proberen of ze brood eten zonder dat je het nat maakt ze drinken er vanzelf wel water bij.
Wat ik ook wel eens geef zijn Melba toastjes maar die moet je niet te veel geven daar zijn ze ook vaak gek op.
In je vorige nestje is het ook goed gegaan dus ik denk dat die zaadjes in de ontlasting van de jongen niet echt kwaad kunnen dan.
De eitjes zijn uitgerekend op 8 april maar het kan iets later worden omdat ze een langzame start hadden na een week stil liggen.
Er zijn nu 2 eitjes bijgekomen ze zitten nu met 5 eitjes maar of die bevrucht zijn weet ik nog niet die zijn van het popje van mijn broer  die zat op 2 eitjes maar die moest een week op vakantie en door de verhuizing ging ze er niet meer op zitten.

Groetjes, Paul