19 juli 2025, 09:36:29

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

ep

Fijn dat alles zo goed gaat met ze.
Ik hoop dat ze snel veren krijgen dan kunnen we kijken of er 1 voor mij bijzit.
Ik zou ze allemaal wel willen nemen maar mijn verstand zegt doe dat maar niet.
Dus ik ga toch voor een lutino man.
petra

Ria

Hoi,

Eindelijk had ik even tijd om de foto's te bekijken. Heel erg mooi. Ik ga er een paar afhalen denk ik en op de pagina van Ruby zelf zetten op mijn eigen site. Ruby is echt haar zelf. Wat kan die vogel lui zijn zeg  ;D. Terwijl Beau lekker op hun eigen kooi zit, zit Ruby nog te poetsen en te suffen bij mij. Af en toe moet mijn neus het ontgelden, zal wel komen omdat ie glimt. Ruby is gek op dingen die glimmen, horloge, armband en oorbellen. Niets is veilig. Ze hebben de zaadjespot nu beide gevonden want Ruby is weer gegroeid. Ze begint zich aardig thuis te voelen. Het landen blijft een probleem maar is nog wel komisch ook. Als er iets ploft, dan is het Ruby die gaat zitten maar ze leert snel.

Groetjes,
Ria

ps dit weekend ga ik ook foto's maken

Lin

De albino is de nacht weer door ;D
Hier even snel wat fotos ik moet snel weeer naar mijn stage. Vanavond reageer ik weer op alles.

de oudste lutino dag 7

De kleinste lutino dag 5

De witmasker van sanne dag 3

de albino van rianne dag 2

Ik ga weer..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Fijn dat je kleintje de nacht weer goed door gekomen is!!
Hopelijk blijft het goed gaan!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

zazoe

Wat zijn ze weer lief :)

En wat heeft de kleine witmasker een dons  :o
Net een kleine ijsbeer  :D

Dat de grootste lutino alweer een week is, wat gaat dat snel zeg!

Fijn dat ze het allemaal zo goed doen.

Kirsten

Hoi Lin,

Oh wat zien ze er lief uit!,. echte moppies
Fijn ook dat alles goed gaat en ik geniet van je foto´s

Maarehh was jij er gisteren onder je stage ook niet? ;)
Haha ik kan ook niet wegblijven hoor, want ik zit nu ook op m´n werk,.. tja moeten ze me maar geen internettoegang geven  ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik had 't filmpje gehad van de kleine albino, wat is ie levendig! Ik was erg blij met je sms want ik was op m'n werk en daar hebben we dus geen internet (cafe).

ziralioness

Hee Lin, wat fijn dat het zo goed gaat met die donzige kuikentjes...!  :D Wat een schatjes!!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lin

Citaat van: ep op 23 maart 2005, 22:38:20
Fijn dat alles zo goed gaat met ze.
Ik hoop dat ze snel veren krijgen dan kunnen we kijken of er 1 voor mij bijzit.
Ik zou ze allemaal wel willen nemen maar mijn verstand zegt doe dat maar niet.
Dus ik ga toch voor een lutino man.
petra

Duurt niet lang hoor voordat ze veertjes krijgen. Ik ga er wel vanuit dat er een lutino man bijzit.

Citaat van: -sanne- op 23 maart 2005, 21:13:57
Hoi Lin,

Heb erg genoten van het filmpje, had nog nooit zo'n mini valkje in beweging gezien :)

Fijn te horen, nog aan anderen laten zien?

Lin

24 maart 2005, 15:01:32 #729 Last Edit: 24 maart 2005, 15:04:49 by Lin
Citaat van: Ria op 24 maart 2005, 01:33:50
Hoi,

Eindelijk had ik even tijd om de foto's te bekijken. Heel erg mooi. Ik ga er een paar afhalen denk ik en op de pagina van Ruby zelf zetten op mijn eigen site.

Ze hebben de zaadjespot nu beide gevonden want Ruby is weer gegroeid. Ze begint zich aardig thuis te voelen. Het landen blijft een probleem maar is nog wel komisch ook. Als er iets ploft, dan is het Ruby die gaat zitten maar ze leert snel.

Groetjes,
Ria

ps dit weekend ga ik ook foto's maken

Die ruby, ik kan er om blijven lachen dat ze telkens in slaap valt. kan je een keer dat vliegen opnemen?  ;D Ik bedoel eigenlijk het neerploffen. Hoe gaat het opstappen? ik lees het wel weer in je dagboek.

Lin

Hey allemaal,

Gelukkkig dat de albino de nacht doorgekomen is en ja ik ben aan het typen onder stagetijd. Foei!! en ja Sanne wat een dons he! leuk dat jullie mijn dagboek volgen.

Groeten, Lin

Lin

Iedereen duimen voor Paul!!!!

Paul heeft (voor degene die het niet weten) 3 eitjes van mij overgenomen omdat ze die al hadden gelegd na ong. 2 weken na de laatste waarvan jullie nu de kleintjes zien. Ik had ze weggehaald en na een week heeft Paul ze opgehaald. Paul heeft laatst pech gehad met zijn eitjes, waren vrijwe allemaal kapot.

Dus iedereen even goede hoop zenden dat ze bij hem bevrucht zijn!! Hij kan al bij twee een begin zien, maar zeker is het niet. Er zit nu een mannetje op te broeden maar het popje nog niet.

Spannend, weer iets om zenuwachtig over te zijn.

KoosjeTweety

Leuk dat het bij jou nu goed gaat, hopenlijk blijft dat ook zo!!!
Veel succes...... enne voor Paul ga ik zeker OOK duimen :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Kirsten

Spannend!,. Ik duim mee,.

groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

*positive vibes* voor de eitjes van Paul. En stiekem ook voor t albinootje. ;D