20 juli 2025, 01:01:40

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Gerda

Wat een dagen maak jij mee Linda,

Wat erg van het jonge albinootje, sneu voor Rianne. Maar hopelijk heb je alle ellende nu gehad.  ;) ;)
Afscheid nemen van gezonde jongen die nu hun eigen weg gaan is natuurlijk erg moeilijk, maar je weet dat ze goed terecht komen.
Wat een geweldig leuke fotoserie van Awan. Zo alle foto's van (bijna) dag tot dag te zien is prachtig. Dat er uit zo'n klein frutseltje zo'n mooie valk is gegroeid is bijna niet voor te stellen. Henry heeft een topper er bij.

Groetjes Gerda, en sterkte met alles.

Lin

Citaat van: Gerda_T op 19 maart 2005, 16:20:15
Wat een dagen maak jij mee Linda,

Wat erg van het jonge albinootje, sneu voor Rianne. Maar hopelijk heb je alle ellende nu gehad.  ;) ;)
Afscheid nemen van gezonde jongen die nu hun eigen weg gaan is natuurlijk erg moeilijk, maar je weet dat ze goed terecht komen.
Wat een geweldig leuke fotoserie van Awan. Zo alle foto's van (bijna) dag tot dag te zien is prachtig. Dat er uit zo'n klein frutseltje zo'n mooie valk is gegroeid is bijna niet voor te stellen. Henry heeft een topper er bij.

Groetjes Gerda, en sterkte met alles.

Hoi Gerda,

Ik hoop dat ik nu alle ellende heb gehad. en gelukkig komen ze allemaal goed terecht. Aardige reactie van je. ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Vandaag zijn dus Roxanne en Ria geweest.

Nou we hebben heel erg genoten van de kleintjes en ze waren er hartstikke blij mee. Het is toch wel wat anders dan op een foto of op een filmpje. Zo mooi dat ze er blij mee zijn. Nadat gisteren Paul was weggegaan samen met Awan en Henry lag er nog een eitje (had ik al gemeld eerder deze dag). Nou had ik afgesproken dat Ria dat eitje wel kon overnemen. Leg ik de handdoek even neer, haalt mijn moeder hem van de tafel af om hem inde was te gooien. En toen zag ze dat er een eitje erop lag. even voor de duidelijkheid. Ik heb nu nog 3 eitjes die moeten uitkomen en een klein lutinootje en Paul heeft nu 3 eieren van mij mee.

Verder heb ik nog van Roxanne en Ria een hele mooie foto gehad van alle 3 de schatjes met een mooie zelfgemaakt lijst die de vader van Ria heeft gemaakt. Echt een mooi aandenken aan de 3 schatjes. Hier nog even de laatste fotos van vandaag. Dan sluit ik denk mijn dagboek en begin ik een nieuwe met de nieuwe jongen. Of zal ik doorgaan met deze? hmm..

de fotos toen Ria en Roxanne ze kwamen ophalen vanmiddag.

Lemon van Roxanne

en van ruby.

Dat was het... binnenkort misschien fotos van de nieuwe kleintje(s), maar die laat ik eerst even alleen.

~Natas~

Hai Linda,

Wat jammer zag dat je mooie ALBINO het niet heeft overleefd.
Nu maar hopen dat de rest van de eitjes waar de ALBINO'S nog inzitten dat doe allemaal goed en vlot verlopen.

Oh wat zal jij die 3 scheten missen zeg en nu helemaal nu je ze groot hebt zien worden.

Ik moet zeggen wat een mooie foto's zeg dan Lemon en Ruby en vooral die laatste  :-*

Groetjes

Natas[/b]

Lin

He Natas,

Bedankt voor je reactie. Inderdaad wel moeilijk. Vooral omdat het het eerste nestje is. Maar hier even twee fotos van de lutino van 2 dagen oud. Daar ga ik me nu op richten. Ik zag trouwens een klein beschadigingetje bij een ei misschien komt er een vannacht uit!
Wat veel fotos plaats ik trouwens vandaag. Zeggen als het er teveel zijn hoor!

Riny en Petra, letten jullie op!!

aad

ha linda

Denk ga ook ff zoeken naar jouw dagboek ..zit ff het laatste te bekijken meer wat een schitternde foto van die 2 wit gele rakkers  ;D
Kom nu vast wel meer op bezoek!

groetjes Aad

ep

Hallo hier ben ik weer.
Ik ben een week niet op het forum geweest en kijk wat ik allemaal heb gemist.
De rede dat ik er niet op was is dat mijn man maandag met spoed was op genomen in het ziekenhuis hij had een soort epelepsi aanval gehad.
Waarschijnlijk elergies voor medicijnen die hij had gekregen voor zijn griep.
En toen mocht hij woensdag naar huis moest mijn dochtertje opgenomen worden zij was uitgedroogt en ondervoed omdat ze al twee weken aan het over geven was.
Maar nu is iedereen weer thuisgelukkig.

Maar wat hoor ik een lutino je weet zeker nog niet of het een gepaarelde is.
Maar wat een schat zeg ik hoop dat alles goed gaat met het lieffie.
En jammer voor rianne zeg en ook voor jou van de albino, ik hoop dat de rest van de eitjes ook nog uitkomen en dat er toch een albino bijzit of misschien wel bij paul of zo.
Nou ik ga snel even alles lezen wat ik heb gemist.
een dikke kus voor de kleine.
petra

Lin

Hoi Petra,

Ik denk misschien krijg je geen reactie van dit topic. Maar wat een gedoe bij jullie thuis. Logisch dat je niet gereageerd heb. Leuk dat je even gereageerd heb en we zien wel wat het wordt, ik hoop dat het een mooi mannetje voor je is.

Groeten, Lin

Lin

Citaat van: aad op 19 maart 2005, 18:39:32
ha linda

Denk ga ook ff zoeken naar jouw dagboek ..zit ff het laatste te bekijken meer wat een schitternde foto van die 2 wit gele rakkers  ;D
Kom nu vast wel meer op bezoek!

groetjes Aad

Hoi Aad, je hebt me gevonden  ;D Die twee gele witte rakkers (lutinos) die zijn naar Ria en Roxanne. Dus je kan ze bezoeken. En die andere die helemaal wit is, de albino, heet Awan en die is naar Henry (mr. florida)

Rox4nne

Lieve Linda,

Ik heb foto's van vandaag en foto's net gemaakt, waar ze alletwee op staan en ik heb echt met open mond naar ze gekeken, want het zijn echte schatten ik ben tot over mijn oren verliefd! Helemaal geweldig, ze zitten nu lekker tegen elkaar aan te slapen, O jeetje, wacht maar tot je de foto's ziet in mijn dagboek, dan ga je echt heel lang "oooooooooooooh" zeggen ;)

Liefs,
Roxanne

Ria

Hoi Lin,

Ik ben blij dat je de foto mooi vond. We hebben hem met zorg uitgekozen en ingelijst. Ik wil je bedanken voor de vele foto's en filmpjes die je van de kleintjes hebt gestuurd. Echt onwijs veel foto's. Ben blij dat ik kleine Ruby nu thuis heb. Ze is heel mooi en ik ben benieuwd hoe ze er straks uitziet wanneer alle veertjes teruggekomen zijn. Ik houdt je op de hoogte.

Groetjes,
Ria

Paul

Hoi Linda,

Wat erg dat je eerste jong het niet heeft gehaald.
Maar als het toch fout gaat kan het maar beter zo snel mogelijk zijn mijn albino ging na 5 weken ineens dood dat is echt heel erg omdat je hem al zolang hebt zien opgroeien :(
Het komt misschien toch dat het een zwakkere mutatie is helaas.
Maar nog 3 te gaan en wie weet wat daar nog uitkomt.
En als het helemaal niet lukt kunnen we altijd nog even kijken of de eitjes hier gaan lukken en wat daar bij zit natuurlijk.
Het was in elk geval heel leuk om de drie bij jullie bij elkaar te zien en vandaag zag ik er weer twee terug.
Bij mij bleven ze minder stil zitten ze vlogen elke keer weg ik vond dat ze bij jou heel erg tam waren ik kreeg er zowat een minderwaardigheidscomplex van hier  :D
Hopenlijk komt er vandaag weer een eitje uit ik ben heel benieuwd wat er nog allemaal gaat komen het kan van alles zijn natuurlijk :)
In elk geval zijn jouw kleintje allemaal bij hele goeie baasjes terecht gekomen en ze hebben allemaal een maatje meteen :)

Groetjes, Paul

Rianne

Ja we hadden ook tegen de valkjes gezegd, 'als de mensen hier zijn, doen jullie rustig, en als jullie bij anderen zijn, doen jullie druk'.;D

Lin

Hoi Roxanne,

Ik heb net je dagboek gelezen. Je moest eens weten hoe ik nu zit te stralen achter de pc. Dat is toch geweldig dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden! Hartstikke leuk dat ik mijn Lemon nog kan zien in je dagboek.

Hoi Ria,

Leuk dat je de foto in mijn dagboek geplaatst heb. Wat een mooie foto he. Het doet me erg veel als ik weer naar de foto kijk. Ontroerend gewoon. En ik ben ook heel benieuwd hoor Ruby en Lemon er later uit gaan zien!

He Paul,

Komt het echt door het zwakkere geslacht dat het mis gaat? Ik zie er gewoon nu een beetje tegenop als er weer een albino komt.. :'( Zo bang dat ie weer dood gaat. Ik had net trouwens een ontlasting waar zaadjes in zaten. Dat is toch niet goed? Wat kan ik daar tegen doen?

en over de valkjes: misschien komt het toch dat het bij jou wat drukker is dan bij mij. Daarom zouden ze wel telkens wegvliegen. Maar ik twijfel er niet aan dat ze niet tam zijn hoor, je besteed zoveel aandacht aan de kleintjes. En ik vind het geweldig (jij ook) dat ze zo goed terecht zijn gekomen. Wat ontzettend leuk dat de twee van jou en van mij het zo goed kunnen vinden. We kunnen trots zijn. Had je de eieren van mij al onder een koppel?

Straks meer nieuws over mijn eitjes!

Lin

Er is weer goed nieuws!!!

Er is vannacht een lutino geboren!!

En dit is de oudste lutino van donderdag dus nu 3 dagen oud