20 juli 2025, 01:23:52

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

nou gefeliciteerd linda en thnx mupped hahaha.

goed nieuws dus voor jouw toch mupped!!!!!

hoop op meer albino's ;D ;D ;Dkijkt heeeeeeel liiiiiieeeeeef nu hahaha
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

~Natas~

Wauw,

Weer een ALBINO  ::)
Gaaf zeg nu maar hopen op meerdere ALBINO'S
In ieder geval GEFELICITEERD met je ALBINO

Groetjes

Natas[/color][/b]

Lin

even een foto meer van Awan omdat ie morgen weg gaat  :'(

Lemon

en dat was ruby. Ik heb Ruby en Lemon nu bij Awan gezet zodat ik beter in de gaten kan houden of Ruby goed eet. Ruby is nu wel aan het roepen en druk doen, is even wennen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Jaja ik hoorde al gepiep, vandaag is Riannes albino geboren tussen 08:00 en 18:00 Ik ben super blij voor je. sorry dat de foto niet helderder maar wilde het kleintje weer snel terug leggen. Ik ben zo blij voor je!!

En ja voor de verrassing een kleine lutino!! Deze is geboren tussen 18:00 en 20:00 dus gefeliciteerd Riny of Petra!! Dit was het voor vandaag ik ga slapen, een lange en spannende dag was het. Bedankt voor de felicitaties!!

Ria

Hoi,

Gefeliciteerd met je twee nieuwe jongen. Mooi hoor, weer een albinootje en een lutinootje.

Groetjes,
Ria

carco

Hoi Lin

Heeft het lange wachten toch zijn vruchten afgeworpen!
Gefeliciteerd!
:D erg leuk nieuws!  :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

zazoe

!!GEFELICITEERD!!

nu kun je je als dit nestje weg is lekker op de nieuwe jongen gaan richten...maakt t ook wat minder moeilijk misschien dat de oudsten al bijna naar hun nieuwe baasjes gaan

geniet maar veel van ze  :)

Rox4nne

Hey Linda,

Gefeliciteerd maar weer, ziet er naar uit dat het weer zulke mooierds worden als Awan, Ruby en Lemon!
Mazzelaartje jij!

liefs,
Roxanne

Paul

Hoi Linda,

Wat goed dat er al twee uit zijn :)
Zie je dat je gewoon geduld moet hebben en dat je zorgen gelukkig voor niks waren :)
En wat gaaf dat de eerste meteen weer een albino was dat is echt een toverkoppel hoor wat je hebt.
Ik ben benieuwd wat de volgende jongen gaan worden maar dat zal nog een paar dagen duren voor alles uitgekomen is denk ik.

Groetjes, Paul

~Natas~

Goedenmorgen Linda,

Nou gefeliciteerd met je 2e kleintje.
En dat deze 2 ook net zo mooi mogen worden als Awan, Lemon en Ruby.
En voor degene die zijn bestelling had gedaan ook vast feli  :D

Groetjes

Natas

Henry

he lin

nou nog even gedult awan nog maar 10 uurtjes dan kom ik je ophalen :D en wees maar even vriendelijk he tegen je ouders en ook tegen lin en muppet he die hebben je erg veel verwent.en dan kom je bij een hoop nieuwe vriendjes te zitten.en als je heel lief bent maak ik morgen wat foto voor je niewe dagboek maar dan moet je wel erg mooi poetsen he ;D
nou wees maar een heel lief ook tegen je andere broertjes of zusjes he die zullen jou ook erg missen.nou ik ga nu weer werken als ik klaar ben kom ik je zsm halen.tot vanavond

henry

Rianne

Wel toevallig, ze zijn op m'n vaders verjaardag geboren! ;D

Lin

hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties!! Ik ben super blij. Zijn er al twee mensen blij gemaakt. en ja wat zal ik de drie gaan missen, dit weekend gaan ze weg. En Awan dus vanavond.. :'( Henry ik ben blij dat je zo graag awan wilt een hele geruststelling. Vanochtend nog geen 3e kleintje en geen eitje meer voor Paul. Ik hoop dat er morgen weer een kleintje is. Ze zijn toch aan het roepen! Echt hartstikke mooi. gisteren ruby en Lemon bij Awan neergezet en eerst even paniek, maar vanochtend ging het goed. En voor ria, ruby eet goed hoor.  ;D

Agnes

Wat een snoepies!
Gefeliciteerd Lin :D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ria

Hoi Lin,

Goed om te horen dat Ruby eet. De limousine zal dit weekend jou kant op rijden om Lemon en Ruby op te halen. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in.

Groetjes,
Ria