20 juli 2025, 00:52:10

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Muppet

Citaat van: Lin op 25 februari 2005, 21:44:07
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hoe kom je er op!!

Weet niet! Schoot me zo te binnen.

(by the way Boily is krols, ff sparen voor een nestje kittens  ;D )

ep

wat een kroelieboelies zeg om op te eten.

Lin

Citaat van: ep op 25 februari 2005, 22:01:17
wat een kroelieboelies zeg om op te eten.

kroelieboelis wat een leuke benaming. Zijn inderdaad super lief en mooi, maar ja dat zal iedereen zeggen van zijn nestje.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

25 februari 2005, 22:14:21 #258 Last Edit: 25 februari 2005, 22:20:03 by -essie-
hai lin

het zijn echt kroelieboelies
ze worden echt al groot zeg niet normaal

gr essie

kroelieboelies

Lin

Ja Essie, ze groeien harder dan ik wil. Noge even en ze zijn weg.Die van jou zijn ook al zo groot straks gaan bij beide alle 3 naar een goed huis jammer. Voel je je al wat beter?

boezempje

hai lin

jaaaa het nu al weer wat beter gelukkig,
ik hoop dat ik het nu ff gehadt heb hoor er is niks ergers als griep hebben,alles doet pijn ik hadt 39koorts en dat is echt niet prettig,
maar vandaag niks te klagen meer gaat prima weer dank je meis voor het vragen ;)
nog ff en de valkjes gaan naar de nieuwe baasjes ja ik zal ze wel gaan missen hoor en jij ook denk ik he lin,

gr essie

Ria

Hoi,

Ik wordt net heel vreemd wakker om 2 uur midden in de nacht. Ben op de bank in slaap gevallen gisteravond of eigenlijk gistermiddag. Zit nu een beetje uit mijn doen even achter de computer en ik zie allemaal foto's en filmpjes. Beter kun je niet wakker worden. Wat worden ze mooi Linda. En alledrie, geweldig wat een schatjes om te zien. Volgens mij gaat het met de dag harder met de ontwikkeling. Het worden echte valkjes nu. En pareltejs. Wat ziet ze er mooi uit, kleine Ruby, ik zit met hartjes in de ogen bijna. En wat genieten ze allemaal van het kroelen met jouw. Met name Awan, die gaat er lekker voor zitten. Je doet het goed als Valkjesmama ! Complimenten en knuffels aan de drie schatten.

Groetjes,
Ria

en dank je wel weer voor de mooie en vele foto's  :-*

Lin

Hoi Ria,

wat een complimenten ben ik heel blij om. En Essie wel een beetje beter worden nu he. En ja ik zal de kleintjes ook gaan missen.

Nog over gisteravond toen kwam Lemon weer even uit het hokje kijken. Foto plaats ik later op de dag nog. En vanmorgen lag er nog steeds 1 eitje in het nest. Terwijl de vorige er al bijna twee dagen ligt. Ik wacht het maar af. Ik heb besloten dat als er 1 of 2 bevrucht zijn ze naar Paul gaan. Wanneer het er meer zijn dan begin ik toch weer aan een nieuw nestje.

Rox4nne

Citaat van: Muppet op 25 februari 2005, 21:20:32
Citaat van: Lin op 25 februari 2005, 20:43:40

Ben ik de enige die bij het zien van deze foto aan de filmposter van the Goodfellas dacht?  ;D

Ze zijn weer mooi hoor, de foto's!!

INDERDAAD!! En ze kijken ook echt zoooo stooooeeer :D

Hahahah

Rox4nne

Jaimy_en_Viggo

Lin

Hey allemaal,

Vandaag drukke dag gehad haddene en verjaardag hier. 'dus velen wilde de kleintjes zien. Nu is het zo dat de ouders heel fel aan het verdedigen zijn en me telkens aanvalde als ik een kleintje pakt.
Ik had gemeld dat het 2e eitje er nog niet was maar gelukkig het 2e eitje is vandaag gekomen tussen 10:00 en 11:30. Ik ben heel erg benieuwd hoeveel er gelegd worden en er uit gaan komen. En ik hoop uiteraard op alle 5 verschillende kleuren. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Vandaag heb ik trouwens maar enkele foto's/filmpjes gemaakt die ik morgen weer ga plaatsen.

En Muppet, wat een geweldige poster!!

Oh ja bijna vergeten te zeggen een aantal filmpjes staan op valkparkiet.com (links link van Geluid/film en dan helemaal onderaan bij de filmpjes.) Dus allemaal even kijken!!! ria/roxanne/Henry die van jullie dat ze gevoerd (laatste) worden heb ik niet opgestuurd. dus alles jullie dat willen doen dan kan je ze zelf even opsturen.

~Natas~

HAI,

Oh wat gaaf zo zeg die foto.
Echt onwijs COOL en heel leuk gedaan  :D
Ga zo door zou ik zeggen

Natas

Lin

Jaja gisteren tot 2 maal toe uit het hok gekropen. Alleen wel weer naar beneden gevallen.

En ruby waarbij je steeds meer de parels ziet.
dit waren weer de foto's van gisteren. die vandaag komen er wel vandaag op.