19 juli 2025, 11:10:49

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Lin,

Jeetje je hebt het wel druk,. hoop voor je dat je strakies wat rustigere tijden krijgt. Driedubbele oma ;D,. gefeliciteerd hoor, vind het super en vind dat je het erg goed doet.

vind de foto's weer erg mooi Lin en hoop dat het met Tinco allemaal goed blijft gaan.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Oh jee, nu dat weer. Ik hoop dat het maar tijdelijk is. :)

giovanni

hoi Linda
Tinco haalt het wel, je hebt hem er de vorige keer weer de
goede kant opgestuurd, dus nu zal dit ook wel lukken :)
hij wordt al heel mooi ;) (ik blijf maar 'hij' zeggen, weet je
het geslacht??)
grtz

Anita1

hoi hoi lin,
je red het wel hoor.ze zien er keigoed uit!,en dat nog voor het voeden.
kan me voorstellen dat je het keidruk hebt ,met alles erbij nu.poehhh.
ik neem mijn petje steeds voor je af hoor!
dikke knuf anita

bobbie

Hallo Lin,

Jeetje, dat is zeker druk voor je allemaal bij elkaar.

Weet je al wie de nieuwe eigenaar van jong 1 wordt?

Ik moet me zo inhouden. Het is een poepie zeg. :-*

Succes met alles bij elkaar. De jonkies zien er allemaal schitterend uit :-*

Groetjes, Nel :)

Lin

Hey allemaal.

Ik ben net een half uur terug van een zeer lange en emotionele crematie.  :'( Oma van mijn vriend overleden. Ging al langzaam achteruit. En iedereen te huilen, wat een vermoeiende dag. Vandaar even een kort bericht.

Iedereen heeft denk ik wel gelezen dat er bij Paul weer een witmasker is geboren! Jippie weer een gezond valkje. Ik had al twee keer een lang antwoord getypt bij Paul en twee keer loopt de pc vast. Morgen reageer ik dus wel daarop. Maar ik ben super blij uiteraard. Hier nog even de fotos van de 4 kleintjes

De oudste nu al 26 dagen oud

Cammal 24 dagen oud

Milo 22 dagen oud

Tinco 21 dagen oud

en deze nog even die was wel grappig.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patty_dordtse valkjes

aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een droopy's zeg.

vooral die laatste echt iekssssssss lieffffffff ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

zazoe

Hoi Lin,

Das inderdaad helemaal niet leuk zo'n crematie, en huilen is inderdaad erg vermoeiend, dus laat de kleine valkjes je maar goed opvrolijken :-*

Wat groeien ze snel zeg, wat heeft Milo ineens een veertjes en een stoer kuifje!! :)

Gaat het voeren door de ouders weer wat beter?? Kleine Tinco ziet er in ieder geval erg levendig uit (vooral op de laatste foto  :D )

En nog gefeliciteerd met de 2 kleine witmaskertjes bij Paul, dat het maar net zulke schatjes mogen worden als Milo  :)

Lin

Hey

Even voor de duidelijkheid. Het geslacht van tinco is niet bekend. Ik heb ook eigenlijk geen vermoeden meer. Verder hebben de ouders gisteren de gehele dag gevoerd  ??? in tegenstelling tot gisteren. En ik weet wel wie de oudste lutino krijgt maar ik moet nog een bevestiging krijgen van haar, maar ze heeft het erg druk blijkbaar.  Iedereen ook weer bedankt voor de felicitaties van de eitjes die nu bij Paul zijn uitgekomen.

Groeten, Lin

Gerda

13 april 2005, 09:09:29 #999 Last Edit: 13 april 2005, 14:58:40 by Gerda_T
O wat ziet Tinco er grappig uit op de laatste foto. Net alsof hij een lied voor je aan het zingen is.
Gelukkig dat hij weer wordt gevoerd. (Hij doet zijn bek ook ver genoeg open  :D :D :D :D) Het blijft een prachtvalkje, net als de andere drie. Milo vind ik echt geweldig. Hij ziet er ook zo mooi sterk uit, met mooie grote ogen. Maar misschien is het wel een dame??
De twee bij Paul zien er ook geweldig uit. Als ze net zo moooi worden als vader Tiamo dan zou dat geweldig zijn!!! Leuk voor jou ook dat Paul het uitkomen heeft vastgelegd. Was je er toch een beetje bij. Grappig idee dat dat de broertjes en zusjes zijn van Cammal, Milo, Tinco en jong nummer 1. De pleegvader doet het goed en de pleegopa natuurlijk ook.

Groetjes Gerda

Rianne

;D wat een grappige foto ahahahahaha Net of ie wat tegen je zegt.
Het worden al echte beauties, ik kijk al uit naar donderdag.

giovanni

hoi Lin
ik moet het eigenlijk niet meer zeggen, maar doe het nou
toch ff: weer prachtige foto's, zoals altijd :) En die laatste
is idd wel erg komisch, heb die ook gezien in het dagboek
van Rianne :)
grtz

ep

13 april 2005, 15:19:00 #1002 Last Edit: 13 april 2005, 15:20:45 by ep
Ze zien er weer tip top uit zeg.

uuhhhh weet je wel zeker dat cammal geen parels heeft, hij lijkt zoveel op de oudste en ik zie ook een gele veer in zijn staart, ik hoop dat ik mij vergis en het gewoon op de foto zo eruit ziet.
petra

Rianne

Citaat van: ep op 13 april 2005, 15:19:00

uuhhhh weet je wel zeker dat cammal geen parels heeft, hij lijkt zoveel op de oudste en ik zie ook een gele veer in zijn staart, ik hoop dat ik mij vergis en het gewoon op de foto zo eruit ziet.
petra

Volgens mij had Lemon dat ook een beetje, en die had een donker randje in zijn nek maar geen parels. Die zie ik ook niet bij Cammal op z'n vleugels.

Lin

Citaat van: ep op 13 april 2005, 15:19:00

petra

Hoi,

Ik zal zo even duidelijke fotos maken van beide naast elkaar. Ik zie in ieder geval geen parels op de vleugels.

Groeten, Lin