7 mei 2025, 10:29:03

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Lin,

Fijn dat je eerste werkdag goed verlopen is. Altijd handig als je goed afsteekt tegen een ander!!!

Ik kan ook niet wachten om Kaiyo in het echt te zien!!!

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi

Kaiyo is een pracht valkje mooie kleurtjes op zijn hoofd , en het heeft inderdaad een heel lief koppie ,
Groetjes Gonnie

Lin

Dank je Gonnie!  jaja gerda nog 5 dagen!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Ha..daarvoor kwam ik net naar je dagboek toe...tssk, ik kan wel merken dat ik vrij heb..haha dacht dat het vrijdag was en dat je morgen (zaterdag dus) je mooie nieuwe valkje ging halen  :-[

Zucht..wordt wakker suus 8)

♪ Marlies

22 augustus 2005, 23:29:01 #2014 Last Edit: 23 augustus 2005, 00:10:39 by marlies
Was het maar waar dat het al vrijdag was. Dan zat m'n eerste werkweek  na de vakantie er al op. :-\

Fijn  Lin dat je eerste werkdag zo goed verlopen is.
Is die stagiar misschien blonder dan jij ;D.

Nog een foto van Kaiyo met Nala

Rianne

Mooi dat alles zo goed verliep!
Heb je trouwens al wat met Gerda afgesproken voor zaterdag?

Lin

Citaat van: hippysuus op 22 augustus 2005, 22:27:48
Ha..daarvoor kwam ik net naar je dagboek toe...tssk, ik kan wel merken dat ik vrij heb..haha dacht dat het vrijdag was en dat je morgen (zaterdag dus) je mooie nieuwe valkje ging halen  :-[

Zucht..wordt wakker suus 8)

Tja sorry hou ik je nog langer in spanning!

Citaat van: marlies op 22 augustus 2005, 23:29:01Fijn  Lin dat je eerste werkdag zo goed verlopen is.
Is die stagiar misschien blonder dan jij ;D.

Nog een foto van Kaiyo met Nala

Hey

de stagiar lijkt sprekend op Giet tietelaar (hoe schrijf je dat?)

Leuk nog een foto van Kaiyo maar is ie nu al bang voor me???  ;) en door dat bonte lijk net of nalas ooogje blauw is geslagen. Sorry nieuwe eigenares dat ik dit over je valkje zeg. Maar het viel mij op!

Citaat van: Rianne op 23 augustus 2005, 08:51:18
Mooi dat alles zo goed verliep!
Heb je trouwens al wat met Gerda afgesproken voor zaterdag?

Hey,

2e dag verliep ook goed! Ik wacht nog op marlies die nog met een tijd komt voor zaterdag, dat hing nog even van haar zoons af.

Groeten, Lin

Lin

Oh ja nog even wat. Nog heel even en dan gaat Naira, het tweede gereserveerde valkje, bij lique uitvliegen. Zodat dat gebeurt en lique heeft er wel vertrouwen in dan zal ik het meteen fotos laten zien en de mutatie met split vertellen. Ik ben heel trots op haar. Ze is erg mooi.. Raden jullie maar hoe ze eruit ziet en welke split ze heeft, julllie raden het toch niet.
rianne en gerda mogen niet mee doen!! :)

Groeten, Lin

Christine

ff een gokje: bont geparelde pop???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

verder iemand?? en christine wat voor een: wildkleur, cinnamon ,witmasker enz.? en de split?

Ankie

He Lin,

Ik zou wel willen raden ,maar heb van split en berekeningen e.d. nog niet genoeg kaas gegeten....dus helaas ik heb geen flauw idee.
Heb zelfs stiekem nog even in Lique d'r dagboek gekeken of ik iets wijzer kon worden ,maar helaas dat kan ik niet !!!!
Misschien iemand anders???

Groet van Ankie

bobbie

bobbie

Hoi Lin,

Ik moest lachen toen jij schreef (een stukje terug) dat iemand je dagboek had uitgeprint.

Ik had een gedicht gemaakt voor Valerie. Toen kwam ik er achter dat ik in haar dagboek zat en niet in "de dag komt steeds dichterbij"bij DIVERS.
Ik dacht dus: dan draai ik het gedicht even uit en typ ik het over bij DIVERS. Geef ik de printopdracht op het gedeelte van het gedicht: KOMT HET HELE DAGBOEK ER UIT ROLLEN  :o :o :o

Ik kon de printopdracht niet zo snel annuleren, dus ik had aardig wat pagina's voor ik het voor elkaar had de printopdracht te stoppen.  :-\

Groetjes, Nel :)

hippysuus

Citaat van: Ankie op 23 augustus 2005, 20:31:23
He Lin,

Ik zou wel willen raden ,maar heb van split en berekeningen e.d. nog niet genoeg kaas gegeten....dus helaas ik heb geen flauw idee.
Heb zelfs stiekem nog even in Lique d'r dagboek gekeken of ik iets wijzer kon worden ,maar helaas dat kan ik niet !!!!
Misschien iemand anders???

Groet van Ankie

Hahaha ik zit met hetzelfde probleem: split, dubbel-split..het klinkt naar ijsjes...ik snap dat ook (nog) niet dus ik laat me mooi verrassen naar wat voor beauty het gaat worden. Ze is vast schitterend!

carco

uh... split geelwang misschien?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!