19 juli 2025, 11:11:08

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Aaaahhh wat ziet ie er lief uit als ie slaapt!
Hij lijkt erg donkerrood op de foto's, of is dat echt zo? Ik zal ook maar beginnen met afscheid nemen van Princess. Vrijdag neemt Patrick haar mee. :(

Gerda

24 mei 2005, 11:13:15 #1501 Last Edit: 24 mei 2005, 15:06:17 by Gerda_T
Hoi Linda en Rianne,

Vanavond komt Grisha!!! Jammer dat jullie niet kunnen, maar jullie zijn altijd welkom. Ik had Lin al gezegd dat ze als oma altijd bezoekrecht heeft hahahaha ;D ;D

FIjn dat het gestaag gaat met Tinco. Jeetje jullie moeten allebei afscheid nemen van een valkje. Vreemd he?
Maar Lin kan Tinco natuurlijk altijd opzoeken!!
Hij ziet er steeds beter uit. Grotere kuif, langere staart!!!
Gelukkig maar. ;)

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Lin,

Wat is het toch een lekker ding he, die Tinco. Hij ziet er ook zo zacht uit. Slaapt hij altijd op 2 pootjes? Of is dat alleen voor de foto? ;)

Balen he, dat afkicken van je jonkies. Gelukkig kan je ze op deze site blijven volgen.

groetjes, Nel :)

Lin

Hey allemaal,

Zo net even fotos gemaakt. Zelfs mijn vriend hielp voor het eerst mee met fotos maken. Alleen blijkt en er nu veel toch erg wazig te zijn.

eerst even de wazige fotos van gisteren.
Beetje wazig maar toch plaatsen, hij staat er zo stoer op.

En zijn lieve koppie

en daar staat ie weer

en de fotos van vandaag, tinco weegt nu ong. 72 gram en is 65 dagen oud.

AAIIIII ik sta erop. Sorry dat ik er zo als een wrak uitzie. Ben net weer terug van een uitvoering en net als gisteren maar een half uur thuis geweest om te eten om te kleden enz.Maar ik ga op tijd slapen.

en een beetje wazig koppie. Lijke trouwes zwarte ogen maar ze zijn echt rood. (he man van Astrid zie je dat rode ogen niet zo eng zijn, je ziet vrijwel niet een verschil :P )

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Lin

Ja het blijft een leuk valkje ,en je ziet er goed uit niks mis mee.
Nog bedankt voor het reageren in me dagboek.

groetjes Gonnie

Lin

hey bedankt!

Nog even en dan gaat ie weg.. even kijken hoe het vandaag gaat met eten en of hij nog is aangekomen.

Groeten, Lin

Anita1

;D hoi hoi linda,
leuke foto met jou hoor.is niks mis mee.
en dat gewicht van tinco begint al aardig echt mooi te worden!
ik denk dat ze nu zo weg is!
jippieeeee rianne, sms sms lol
knuff anita ;D ;D ;D

Rianne

Er komen alweer een hoop veertjes op zijn koppie, ik zie pennetjes bij z'n snaveltje. :) Nog 2 nachtjes slapen...

Lin

Nou heb ik een probleem. Het pap is nu op en zou al binnen moeten zijn. Ik zal vanavond wel wat water en eivoer mengen. Want hij zal toch wel wat moeten eten. want zoals het nu gaat valt ie af. hij is nu 66 dagen oud en gisteren woog is 72 en nu opeens gaat ie naar de 62 gram.

Groeten, Lin

trienke

hoi lin

wow 10 gram afvalllen vind ik eigelijk wel veel en nog maar 62 gram, eet ie nog geen zaadjes? en hoeveel voedingen geef je nu per dag?

Veel succes nog met tinco

Groetjes Trienke

bobbie

Hoi Lin,

Bah, wat een rotgevoel zal je dat geven dat ie weer is afgevallen. Je doet er in ieder geval echt alles aan om hem te mesten, maar ja ...... :-\
Is zijn verbranding wel goed? Keeltje ook niets mis mee?  ??? Ik roep maarwat hoor. Ik vind het zo rot voor je.
Hoe zijn z'n poepjes? Beweegt ie misschien meer?

Zucht ..................... Ik probeer ook maar mee te denken, je weet maar nooit wat er ineens uit komt rollen  ;)

Hou je taai.

groetjes, Nel :) (Bobbie)

Lin

Tja nu is ie dus afgevallen omdat ik geen pap meer heb. Maar heb net water gegeven gemengd met zaden en eivoer en daar heeft ie wel een half uur in zitten te happen. Nu weegt ie weer 72 maar is nog te weinig. Ik hoop dat morgen eindelijk de pap er is en anders gewoon maar weer op dezelfde manier doen.Uit zijn bakjes eet ie vrijwel niks. en ik ga nog twee voedingen tot zaterdag en toen begon ik met een want het pap raakte op. En sinds vandaag dus geen pap. Maar goed ik trek hem er wel doorheen. De ontlasting is goed en met het keeltje kan ik niet zien dat er iets mis is. Oh ja bewege doet ie ook niet en drinken zie ik ook niet.

Ik heb er twee filmpjes van gemaakt hoe ie aan het schreeuwen is en aan het happen in het voer. dus vanavond geen fotos. Rianne zal de links nog wel doorgeven.

Groeten, Lin

Lin

25 mei 2005, 22:00:43 #1512 Last Edit: 26 mei 2005, 16:22:01 by Lin
Sanne is vandaag jarig de nieuwe eigenaresse van Milo!!!

Hier kun je haar o.a. feliciteren.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9294.0.html

Groeten, Lin

Ankie

Hoi Lin

Jeeetje ,het is toch wat met die kleine Tinco :-\.
Wat een zorgenvalkje is dat zegĀ  :o. Ik begreep dat hij ook niet echt beweegd ? Dat zou mij toch wel zorgen baren.
Ik wil me nergens mee bemoeien,maar gaat het zo niet erg lang duren. HIj moet natuurlijk niet te vaak zo'n terugslag krijgen. Maar goed ,ik weet natuurlijk niet hoe jou ervaring hiermee is en of dit vaak voorkomt bij valkjes. Anders is het misschien een idee om de DA weer eens te raadplegen.
Maar goed, dat kan je zelf heel goed inschatten.
Succes ermee.

O ja, Ik heb Sanne net gefeliciteerd!!!

:-* van Zazou,groet van Ankie & de rest

Anita1

:-\ wat naar nou dat tinco afgevallen is.heeft niemand pap bij je in de buurt.ik weet niet waar je woont,maar ik heb een ton vol.
als er iemand in de buurt woont kan je misschien wat pap krijgen?
en als je het eivoer nat genoeg maakt met druivesuiker dan eten ze dat net zo goed als pap als je het met een lepeltje geeft.
het is maar een ideetje hoor,vind het zo naar voor je..
wens je veel sterkte en dat ze echt snel zaadjes mag eten!
kom om taaie tinco!!
gr anita  :-*