20 juli 2025, 00:05:41

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

*Glunder glunder* Oh wat leuk.. jeetje dat deed de vader ook vaak nu even niet meer. En wat fluit ie dan bouwvakkersfluitje of al wat anders. Leuk dat ie is zoals jij hem wilde hebben. Mijn avond is weer goed.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Nou hier is weer even tinco. Niet echt veel nieuws. Behalve dat ik snipverkouden ben en een zwaar hoofd nu heb. Mijn zusje heeft al eens Achina (schrijf je dat zo?) gehad en nu weer last van haar keel en nu heeft mijn broertje achina dus ik hoop dat ik het maar niet krijg.

Vandaag tinco weer gewogen weegt nu 65 gram met een lege krop en is nu 53 dagen oud. en met een volle krop 75 dus weer veels te weinig. Maar gelukkig is ie wel erg levendig. Dat gaat wel vooruit. en hij neemt al kleine hapjes voer maar echt een mini beetje.

Heeft iedereen de filmpjes gezien bij Rianne?

Groeten, Lin

ep

Hoi lin.
Nou het lijkt het bouw vakkers fluitje maar niet foutloos hoor.
Nou verder geen echt bekende deuntjes hij zit nog in zijn oefen periode denk ik en soms zit hij gewoon wat te kletsen in zijn eigen valken taaltje.
Enne ik heb ook een zere keel en hoofdpijn maar bij ons heerst het gewoon heel erg.
He goed dat tinco zelf al beetjes eet het begin is er.
En niet iedereen is even zwaar toch?
petra

Lin

Hey,

Ik hoop dat er wel eens een echt deuntje uitkomt, maar ja hij is nog maar zo jong. Maar tinco weegt nog wel te weinig hoor. Moet nu wel boven de 80 gram zitten. Maar ja we komen er wel.

Groeten, Lin

Lin

Ik zat toch weer eens na te denken over of Princess nu echt gepareld is of een gewone lutino. En nu zat ik bij anita te kijken en die zei dat ze een bonte lutino had eerder een bonte dan een geparelde. en nu weet ik het echt niet meer. straks is Princess een bonte lutino ofzo?  Of een lutino met een beetje geel. En ik heb ook weer de moeder eruit gehaald. Dat is al een half jaar gelden denk ik dat ik haar apart heb genomen. dit door omstandigheden. en ze worst steeds geler ik heb even een foto gepakt van toen ik haar net had. Vond ik op voorstellen en dan de leden.

Zo was ze eerst. Was toen al 13 weken oud en is geboren op 23 sepember 2003.

en nu

Ze wordt dus steeds geler. Maar gelukkig is ze na een half jaar geen aandacht krijgen doordat ze o.a. nestjes heeft gehad nog even lief. Ik ebn weer helemaal verliefd. kon haar gewoon met de volle hand pakken en vloog telkens naar mijn schouder. Ik plaats deze fotos ook even bij Mutaties, ik wil er nu meer van weten.

en nu hebben jullie naast de vader ook eens de moeder goed gezien. Ik hoop nog een foto te kunnen maken van haar rug.

Groeten, Lin

Rianne

Princess wordt echt haar moeder als ik het zo bekijk. :) Leuke foto's van Ayla.

Anita1

;D hoi linda.superrr dat filmpje bij rianne hoor! heb daar ook ff gereageerd.
maar je doet het goed hoor.ze begint in ieder geval zelf te eten.
dat is al mooi.en je ziet ook echt dat ze het open krijgt.
tja het is een zware weg.maar je komt er wel hoor kanjerr.succes en geef m een knufff anita :-*

Anita1

heeel moeilijk.ik denk dat het een bonte is..ik zie nl niet echt parels of zo...
want tara zei in begin al tegen mij het is een bonte lutino..
ik zei toen nog huh?? bestaan die...
en ja kijk nou..ze heeft warempel gelijk!
dus van tara weet ik dus dat ik een bonte heb.het zijn ook meer vlekken vind ik.bij jou vind ik dat ook.parels zijn echt stipjes geel allemaal.maar deze van ons niet.knuff anita

Tara

Hoi Lin,

idd, bonte lutino :).

Lol hahahah!

Groetjes, Tara

Rianne

Bij mutaties, in het menu links, staan ook foto's van geparelde lutino's en ook een foto van Anita geloof ik, met een valkje die op Ayla lijkt.

Maar als Cammal al heerlijk aan het fluiten is, had Princess dat ook moeten doen. En die prieuwt alleen maar.

Lin

tjeetje ik heb opeens een bonte lutino. Zou Princess dat dan ook zo worden dus ook een bonte zijn?

Rianne

Lin

Ik heb dit nu uitgerekend

Moeder:bont lutino split voor witmasker
Vader:witmasker split voor {X1:  lutino} {X2: gepareld}

man afkomst:
25% Albino split voor bont
25% witmasker split voor bont {X1:  gepareld} {X2: lutino}
25% lutino split voor bont witmasker
25% wildkleur split voor bont witmasker {X1:  gepareld} {X2: lutino}

pop afkomst:
25% albino split voor bont
25% witmasker gepareld split voor bont
25% lutino split voor bont witmasker
25% lutino gepareld split voor bont witmasker

Dus dan weten we het niet bij een gewone lutino. Maar ik heb wel twee mannen die gewoon lutino waren. Toeval?

ep

Nou het maakt mij niet zoveel meer uit hoor cammal is gewoon een lieffie en als hij achteraf toch een zij is mag zij gewoon blijven hoor.
We zien wel hoe het loopt, misschien dan ooit toch een nestje?
Maar zo als ik nu zie denk ik toch dat het een man is hoor, maar ja hij is nog zo jong misschien verandert dat nog wel, we wachten gewoon af.
petra

Lin

hey,

zijn alweer nieuwe berekeningen. Dan moet Cammal wel een man zijn. dus dan klopt het. staat nu onder het onderwerp mutaties. Leuk he dat die moeder nog zo tam is en dat ze zo geel wordt.

Groeten, Lin