20 juli 2025, 00:02:11

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

Hey Petra

wat zit ie daar mooi. Wat leuk dat ze toch op elkaar lijken en dt het klikt. Gelukkig heb je hem ook zien eten en drinken hoef je je daar ook geen zorgen om te maken. Zo te zien ziet de kooi er heel mooi uit en kan ie zich goed vermaken. En een belletje wilde die bij mij niks van weten. Gelukkig pak je hem nog wel vaak genoeg op. Want hij moet daar toch aan blijven wennen. Leuk om even fotos en een verhaal te zien. Dank je.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Aaah is mijn kleine zorgenkindje misschien aan het eten? Wat goed zeg! Ik zou het nog wel even in de gaten houden hoor, misschien was ie wat met de zaadjes aan het spelen en bleven er schilletjes aan z'n snavel hangen. Maar hij heeft nog niet volledig veertjes op zijn kropje dus je kunt ze misschien zien zitten... :) (BLIJ!)

Lin

hey ik laat hem ook niet alleen hoor. Blijf gewoon doorgaan met pap. Gaat nog lang niet apart zonder pap. Dat kan nog niet, maar ga het wel in de gaten houden.

Groeten, Lin

Ankie

Hoi Lin

Het zal wel een stuk rustiger zijn bij jou ::) :P.
Wel heel erg leuk dat je ze via de dagboeken kan blijven volgen en dat het goed gaat met ze. Gelukkig gaat het met Tinco de goeie kant op. ;D
Zal even tijd nodig hebben,maar ik heb er alle vertrouwen in :D.
Mooie foto's van Princess .

Knuffies van Zazou, groet van Ankie en de rest

bobbie

Hoi Lin,

Stilletjes he? Fijn dat ze je op de hoogte houden over het wel en wee van de andere 2.
Toen ik je verhaal las dacht ik ook al (net als Gerda) misschien wil ze meer van mannen weten, je weet het niet.Het ligt in ieder geval niet aan jou, dat weet ik zeker.

Heb je al bij mij gelezen dat Kanoni op mijn hand zit (met foto's erbij ;D). Dat is ook een valkje die beslist niet tam te maken was werd mij gezegd.

Wacht, ik plaats hier wel even een foto:

Nou, je ziet het. Dat gebeurt misschien in de toekomst ook met Princess. Misschien wordt ze naar Patje heel aanhankelijk en dat doet niets af aan jou ;).

Geniet nog maar even van deze spruiten. Tot de volgende keer.

Nel :)

Kolkkie

Hoi Lin,

Wat fijn dat het beter gaat met Tinco. Het zal allemaal wel goed komen :).

Tinco zit daar trouwens lief op je hand :), Princess zit er ook lief bij op de stok hoor ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Petra,

Wat zit Cammal daar rustig bij Tico. Zo te zien zit het daar helemaal snor :).

Dat is toch het leukste, als het allemaal goed gaat tussen de valkjes.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

Hey

Ik heb overlegd met rianne over Princess. Ik heb het sinds ik nu onafgebroken van januari jonge valkjes heb gehad en nu stage loop het erg druk. Ik red mijn eigen dagboek soms niet eens en met huiswerk loop ik nu onwijs achter en ik wil het wel halen want ik heb nog maar 1 herkansing voor alles. Daarom heb ik gevraagd aan rianne of zij misschien voor de aankomende tijd totdat Patrick weer terug is van vakantie op Princess wil passen. Riannen heeft het met haar vriend overlegd en die vond het wel goed.

Dus nu kan Princess mooi genieten van de aandacht want Rianne werkt niet fulltime. En ik kan nu mijn huiswerk afmaken. Ik kan mijn Mac/apple wel bij Princess zetten, maar ik heb geen tijd om telkens te kroelen of als ze wegvliegt weer op te halen. Dus het lijkt mij beter voor Princess dat ze daar heen gaat. Ook hebben we dan alles eraan gedaan om Princess tammer te krijgen. Want ik vind het nog steeds jammer dat het in een week zo is omgeslagen dat ze niet eens op mijn hand wil. Dus vanaf nu kan je haar volgen in riannes(muppets) dagboek. en het is maar voor een paar weken.

Dus nu heb ik alleen maar fotos van Tinco. Tinco heb ik gewogen en weegt nu met volle krop 80 gram. Leeg zal het wel rond de 65 liggen want ik voer telkens 15 cc ong. Tinco is nu 51 dagen oud en het gaat steeds beter. Hij roept nu veel meer naar de ouders. voorheen kwam er nooit wat uit. Ook kan ie niet meer stil zitten en vliegt ie al een klein stukje naar de kooi. Ik ben supertrots op Tinco dat ie zo opknapt. Het schokkend ademen doet ie alleen als ie moe is. Dus dat gaat ook beter. Zo nu ga ik even naar jullie dagboeken.

Groeten,
Lin

Rianne

10 mei 2005, 21:03:08 #1343 Last Edit: 10 mei 2005, 21:08:08 by Muppet
Princess heeft eerst een hele tijd stil gezeten maar is nu aan het kijken wat er allemaal gesloopt kan worden. :) Foto's maken is wat lastig, ze stopt met alles zo gauw ze de lens hoort zoemen. Ik zal morgen proberen de kooi open te zetten en dan kijken wat ze doet.
Ze zit nu te eten, goed teken toch?

Gerda

Goede keuze Lin en Rianne,

Dan kan Rianne tijd in Princess steken en is ze meteen al een ervaren valkenmoeder als Tinco komt.
Fijn dat het zo goed gaat met Tinco!!

Fijn dat Princess zich al meteen op haar gemak voelt!!

Groetjes Gerda

zazoe

Hoi Lin,

Goed dat Princess even bij Rianne gaat logeren, jij kan het beste zien wat goed voor haar is, en nu kan Rianne haar moedergevoelens even op Princess los laten :P ;)

Tinco kijkt lekker brutaal op de foto's, dat is toch een goed teken!
Ziet er schattig uit, al die pap om zijn snavel :-*

Rianne

Ze zit nu op mijn schouder. Handen vind ze echt ENG. En Patrick zal een ring voor haar moeten kopen want daar zat ze ook in. :)

Kirsten

Hoi hoi,

Rianne wat fijn dat je kan helpen, kan me voorstellen dat het erg druk is allemaal.
Die twee moppen bij paul zien er ook erg goed uit, vind het allemaal zo snel gaan. Met Tinco gaat het gelukkig ook de goede kant op. Vind het super hoe je het allemaal doet Lin, zo'n oma willen alle kleine valkjes wel :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Lin,

Hier nog een foto van jouw Grisha. Het blijft een jonkie van Ayla en Tiamo hoor, al heeft ze schattig pleegouders (en zeer goede ook)

In mijn dagboek staan nog drie andere foto's van haar.

Och het is een dropje!!

Hier nog een foto van haar broertje. Ze liggen volgens Paul gewoon languit te slapen. Een eng gezicht als je ze zo aantreft, maar alles is goed met hem hoor!!

Ook een droppie toch!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hoi Lin,

Wat zal jij blij zijn dat je deze stap hebt gezet.
Je weet nu in ieder geval dat deze 2 mooie witmaskers het goed doen bij hun pleegouders.
En tja je weet ook bij wie je ze hebt gebracht he  ;)
Ook deze zien er schitterend uit.

OH ja Gerda,

Nog even dan heb je deze mooi valk.
Het is elke dag nu aftellen geblazen.
En Grisha wordt met de dag mooier.

Groetjes

Natas