22 juli 2025, 00:09:45

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

He wat gezellig. Tuurlijk is dat goed. Milo is een goede eter maar qua hoogte is ie gewoon. Ik hoop dat de verwachtingen voldoen van Milo en Cammal. En dat veertje wat naar voren staat is geknakt. Wil dus niet meer recht.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Natuurlijk voldoet Milo aan de verwachtingen, hoeveel mensen krijgen nou een valkje met een kuif die 2 kanten op staat?  ;) ;D

Grapje hoor, het is een schatje, ik ben erg blij dat hij naar mij toe gaat  :)

Gerda

Hoi Lin,

Ze zien er prachtig uit, de broertjes en zusjes van mijn schatje :D
Milo lijkt al meer wit op zijn koppie te krijgen. Mooi hoor. Tinco ziet er prachtig uit hoor, door de pap wordt het altijd een beetje een troep, maar daar moet je 'doorheen' kijken.
Paseren de zaadjes al een beetje??

Groetjes Gerda

Lin

De gehele dag vanaf gisteravond zitten er nog zaadjes. Misschien hebben de ouders vanochtend wel gevoerd en zaten er daarom nog zaadjes in. In de ontlasting ben ik het niet tegengekomen.Als het mogenochtend weer zaadjes zijn om 7 uur dan moet ik wel een antwoord krijgen. want als het niet verteerd hebben we toch een probleem. Nu zit ie te bedelen bij zijn moeder. Erg leuk om dat geluid weer te horen is al een tjdje geleden. Alelen de moeder voert nu niet dus ik ga het nu weer doen.

bobbie

Hoi Linda,

Meis wat zal het stil zijn morgen bij je als Milo en Cammal zijn opgehaald. Ik zal aan je denken, lijkt me heel moeilijk.

En die lieve Tinco  :-* , bemoeder hem maar, hij doet het goed bij je. Ik denk dat als ie ergens anders was geboren waar er niet met zoveel zorg naar zou worden omgekeken, dat ie dan al zou zijn hemelen plat gezegd.  Je doet het keigoed joh.

Sterkte morgen.

Doei, Nel :)

Kirsten

Hoi Lin,

Leuk voor Petra en Sanne natuurlijk, maar inderdaad lijkt het me moeilijk voor jou,. Gelukkig kan je op de hoogte blijven van deze lieverds en supertrots op jezelf zijn dat ze zo mooi gezond en groot geworden zijn :D

Ook Tinco komt er wel, wat een moppen toch allemaal op die foto's,. Sanne en Petra straks ook foto's plaatsen hoor! ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

~Natas~

Hoi,

Jeetje ik wist niet dat morgen Milo en Cammal al worden opgehaald.
Jeetje zeg wat gaat het allemaal snel zeg.
Je ziet ze geboren worden en ze groeien op tot mooie valkjes en voordat je het weet zijn ze alweer weg  :)
En wat zal je deze schatten ook missen zeg.

Veel sterkte morgen.
Groetjes Natas

ep

Hoi lin nou het is geregeld hoor ik kom zondag met sanne mee.
En op de terugweg laat ik me gewoon ergens in de buurt er uit gooien en pikt mijn man mij daar weer op.
Dus zie me zondag ik heb er zin in hoor.
verwen cammal nog maar lekker en ik hou je op de hoogte hoor!  :-*
petra

Cor_en_Petra

Dat zal me een pret worden zondag! Leuk!!! En voor Lin wel even slikken, denk ik! Dan is het maar goed dat Princess pas later wordt opgehaald... kun je langzaam aan afkicken!  ;)
Dikke knuf van Cheeky & Petra

PB

Hoi Linda,

Jammer dat die twee schatten morgen al weggaan, knuffel ze vandaag maar extra veel! Ik volg trouwens ook met belangstelling het mutatiegeratel rondom Ayla en Tiamo. Pfew dat geratel van Peter is echt hogere wiskunde voor mij zeg! Is Grisha nu een cross over of zijn jullie er inmiddels uit welke verrassende splits Ayla en Tiamo hebben? Ik ben eigenlijk alleen maar geïnteresseerd in de uitkomst LOL.
Wel één grote verrassing dit stel geweldig natuurlijk iedere keer weer die spanning bij zo'n nestje van wat gaat het worden...

Groetjes en kop op met Tinco komt het ook vast allemaal goed!

Groetjes,
Petra en een dikke snavel van Taxco en Chica

Rianne

Je geeft zelf toch geen zaadjes meer in het bijvoeren? Dat mocht namelijk niet van Dr Feld. Maar als de ouders het doen hou je het niet tegen. Ik hoop dat de Yakult helpt. :)  En zolang hij in gewicht blijft groeien zal het wel goed gaan.

Kolkkie

Hoi Lin,

Ik liep een beetje achter met de dagboeken  :-[, het zal denk ik wel een nare gewoonte van mij blijven  :-\.

Wat zijn ze weer gegroeid zeg :o.

Jammer dat Tinco zo ineens wat aan het kwakkelen is gegaan.
Je doet je stinkende best om hem te helpen, dus dat zal wel goed moeten komen ;) :).

Het zal denk ik morgen wel stil worden in jouw huis als Milo en Cammal op worden gehaald.

Geef ze nog maar een paar lekkere knuffels namens mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

7 mei 2005, 18:54:07 #1302 Last Edit: 7 mei 2005, 19:14:40 by Lin
Princess 51 dagen

Cammal 50 dagen

Milo fotos komen wel morgen

Tinco 47 dagen oud

Lees maar even mijn volgende post. Want deze post klopt niet!!

aad

hoi Linda

Leuke foto,s zeg ...jij staat er ook goed op hoor  ;D
Maar wat zien ze er zo nog als kleine monstertjes uit zeg ...ja ik ben dat niet gewend (nog niet  ;D

Groetjes Aad en Lucky

Lin

7 mei 2005, 19:12:48 #1304 Last Edit: 7 mei 2005, 19:22:15 by Lin
Hallo zoals jullie misschien wel gezien hebben klopt het niet wat er nu gepost is. Mijn Mac liep vast en het toetsenbord deed raar. Nu kan ik niet meer op die Mac dus zit ik nu ergens anders.Maar ik kan wel het bericht aanpassen maar dus geen fotos nu plaatsen. Maar heb ze wel gemaakt!! Ik ga nu even de tekst van de vorige post aanpassen.

Groeten, Lin

p.s. de rare dingen zijn nu weggehaald maar kan nu verder geen tekst meer plaatsen omdat ik bij iemand anders op de pc zit en die moet hard aan het werk. Morgen dus tekst erbij en alle fotos.