6 juli 2025, 01:39:02

pearl bailey en jip

Gestart door boezempje, 26 januari 2005, 19:46:07

« vorige - volgende »

boezempje

4 maart 2005, 10:44:43 #315 Last Edit: 6 maart 2005, 14:47:18 by -essie-
hai

ff een update het gaat goed hier buiten het plukken van pearl >:(en de foto's maken wil ook niet meer zo lukken ik pakten ze uit de kooi en de kleinste jip bleef zitten en de anderen 2 pearl en bailey namen meteen een vliegles door de kamer hahaha :Dze brachten het er goed af het vliegen ;)
en jip keek van oohhh dat wil ik ook.
dus heb ik ze terug gezet in de voliere en daar de foto''s maar gemaakt alleen van jip kon ik buiten de kooi doen dus.

bailey en pappa

pearl

bailey

pearl die is geplukt

bailey

neem eens een kijkje op www.valkenparade.org

ep

T jonge jonge heb even een paar dagen je dagboek niet beken en moet je nu een s zien.
Bijna geen verschil meer met de ouders dit gaat echt heel hard zeg.
Nog ff en dan zijn ze weg, hoelang blijven ze nog bij je.
gr.petra

boezempje

Citaat van: ep op  4 maart 2005, 10:49:10
T jonge jonge heb even een paar dagen je dagboek niet beken en moet je nu een s zien.
Bijna geen verschil meer met de ouders dit gaat echt heel hard zeg.
Nog ff en dan zijn ze weg, hoelang blijven ze nog bij je.
gr.petra

hai petra jaa ze gaan super snel he hahahaha
hoelang ze nog blijven is de vraag ze moeten zelf gaan eten he en dat doen ze nog niet,
dus nog ff wachten,

gr essie

zazoe

erg lieve foto's weer, vooral die van bailey met papa :)

kleine jip moet nou toch wel es gaan vliegen hoor  ;)
misschien kunnen bailey en pearl hem wel vliegles geven  :D

gr. sanne

Lin

Kunnen ze bij jou al goed vliegen en beginnen ze al te eten?  Leuk die foto's vooral met ouder erbij.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin

nou ik moet zeggen dat pearl al goed zaad eet vanaf gisteren en ook drinkt,
en vliegen doen ze alle 3 door de kamer meteen terug naar de voliere.hahahahaha

bailey

bailey wilden terug in het blok denk ik hihihihi ;D

bailey

pearl de foto zijn niet allemaal gelukt hellaas

pearl die is geplukt kun je goed zien

jip

jip
essie

Lin

He wat goed van dat eten en drinken. Nou de mijne willen niet erg. En vliegen hebben ze helemaal geen zin in. Mooi Es, wat een prachtige valkjes!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

erg leuke foto's weer  :)

zie ineens dat kleine jip helemaal niet zo klein meer is  :o :D

gr. sanne

boezempje

hai sanne

ja dat klopt jip is ineens de hoogten in geschoten gaat echt rap nu,
ze eten ook alle 3 al zaad echt onvoorstelbaar ze krijgen nog wel van de ouders eten maar eten ook al goed zelf,
dus gaat de goeden kant op,

essie

ep

Wat goed dat ze zelf al eten wanneer mogen ze opgehaalt worden?
Zal wel weer ff wennen zijn voor je.
petra

boezempje

hai ep

ze mogen pas gehaalt worden als ze niet meer van de ouders eten krijgen want dat is toch heel belangrijk.dus ik denk nog 1 week.missen ga ik ze zeker ja :'(

gr essie

Paul

Citaatze mogen pas gehaalt worden als ze niet meer van de ouders eten krijgen want dat is toch heel belangrijk.dus ik denk nog 1 week.missen ga ik ze zeker ja Cry

gr essie

Als je daarop wacht zou ik zeggen heb je nog een paar maanden  :D
Ook al eet een valkje namelijk zelf dan word hij soms nog tot 4 maanden oud bijgevoerd door de ouders.
Dus daar zou ik zeker niet op wachten hoor.
Hier kunnen ze weg als ze zelfstandig zaadjes eten en dat ik zie dat ze die ook echt goed kunnen pellen en dat is meestal met 6 weken al.

Groetjes, Paul

boezempje

hai paul

oke hahahahahah wachten we daar maar niet op,ik kan bij pearl goed zien dat hij ze kan pellen
maar jip en bailey nog niet jaa de zachten dingetjes ,

gr essie

boezempje

hai

morgen plaats ik weer wat foto's ben druk met de kids bezig geweest ziek ziek ziek :( :( :(
morgen zeker foto's van de 3 hummels gaat goed met ze gelukkig vandaag is ed het baasje van pearl komen kijken even naar zijn valkje en heeft ff kennen knuffe met zijn mopje ;)
en bailey begint ook goed aan zaad te knabbelen dus ik hoop dat die ook snel zelf eet hellemaal en jip ook,

gr essie

zazoe

hai essie,

beterschap voor jullie!! de griep heerst hier ook lekker, is om gek van te worden  :-\

fijn dat het zo goed gaat met bailey en de andere 2 natuurlijk, verheug me al op de foto's van morgen :)