7 juli 2025, 08:38:51

pearl bailey en jip

Gestart door boezempje, 26 januari 2005, 19:46:07

« vorige - volgende »

zazoe

erg lieve foto's weer, wat zitten ze leuk op schoot! :)

wat groeit die kleinste toch snel ineens, moest op die bovenste foto echt even kijken wie nou wie was :D

gr. sanne

ep

Wat gaat dat hard zeg, voor je het weet zijn ze naar hun nieuwe baasjes toe.

~Natas~

Hai Es,

Oh wat een poepies zeg.
En wat een leuke foto's.
Ik vind die foto zo leuk met dat broedblok waaruit een koppie komt van een kleintje  :D
Ze zien er erg mooi uit hoor.

Gr Natasja

boezempje

hai lin

ja de kleinste heeft de geelste kuif hahaha
jij hebt wat met de kuifjes

dank je allemaal ;)

gr es

boezempje

hai

nou vanmorgen was ik bezig met de voliere schoon aan het maken en moesten de kleintjes even uit het blok omdat ik het blok ook moest schoonmaken en zetten ik ze ff op de grond neer ooohhh wat een feest was dat zeg,

essie

Suzanne

Hoi Es,

Wat zijn je valkjes hard gegroeid en mooi geworden zeg  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

zazoe

hai es,

wat zien ze dr stoer uit zeg, zo tussen de grote valken :)

gr. sanne

Lin

Wat leuk he als ze dan op onderzoek gaan. En inderdaad kuifjes zijn gewoon leuk. Waren ze niet bang op grond? En hoeveel eitjes heb je al van je geelwangen?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

Citaat van: Lin op 27 februari 2005, 13:33:51
Wat leuk he als ze dan op onderzoek gaan. En inderdaad kuifjes zijn gewoon leuk. Waren ze niet bang op grond? En hoeveel eitjes heb je al van je geelwangen?

hai lin
ze werden in begin bang ja dan gaan zo ook hellemaal plat liggen erg ziellig,maar daar na ging het goed,
en ik heb 4 eitjes van de geelwangen nu maar ik verwacht er niet veel van.

gr essie

boezempje

goedemorgen

net even wat foto's gemaakt van het 3tal het gaat goed met ze,alleen doet angel bij pearl wat plukken achter op zijn koppie :-\en angel plukt ook bij zijn vrouwtje waarom mag joost weten maar het is niet leuk >:(verder doet hij het bij niemandt,
pearl hangt veel uit het blok en bailey en jip in het blok heel af en toe laat bailey zig zien,
maar vanmorgen vloog bailey er uit :oik dacht pearl als eerste zou zijn maar nee hoor het was bailey ;Dbailey is echt geen bang valkje dat merk je ook heel goed,en jip doet nog wat krijsen is ook een stuk kleinen nog als de rest.

bailey

heel dat blok poeppen ze steets onder >:(

bailey

bailey

jip

jip

jip

pearl

gr essie

Lin

jeetje wat zijn ze al mooi in de veen. Bij mij heeft niemand nog geprobeerd te vliegen. De bangerds! Maar het wordt dus niks met de geelwangen?

zazoe

hai essie,

wat leuk dat bailey heeft gevlogen! erg stoer van em :)
geef em maar een knuffel van me :)

gr. sanne

boezempje

hallo

nou vanmorgen is pearl uitgevlogen uit het blok :)
jeetje het gaat echt snel  :-\
nu zal bailey ook snel gaan volgen,

gr essie

Lin

Moet er bij jou dus nog eentje uit het hok? bij mij ook, we lopen nog gelijk  :)

boezempje

hai lin

jaa we lopen gelijk op ;Dhahahahah

pearl met zijn kaal bolletje