6 juli 2025, 23:37:35

pearl bailey en jip

Gestart door boezempje, 26 januari 2005, 19:46:07

« vorige - volgende »

zazoe

mooie foto's zoals altijd :)

wat een veren hebben ze al, worden al echte valkjes, vooral jong 3 vind ik ineens heel snel gaan...dat was echt nog zo'n baby'tje :D

gr. sanne

boezempje

21 februari 2005, 22:35:51 #256 Last Edit: 23 februari 2005, 10:31:14 by -essie-
hai

jaaa nummer 3 gaat ineens snel he

maar ze doen het allemaal goed hoor,
en baby 3 is ook verkocht ben ik heel blij mee dat ze alle 3 naar een goed huis gaan

essie

zazoe

ja ik zag de advertentie staan bij de te koop pagina, wat goed dat hij/zij nou ook een huis heeft. zo te zien is het ook echt een schatje :)

t zal wel raar zijn als de kleintjes ineens allemaal ergens anders gaan wonen, wel fijn dan dat je via het forum nog kan zien hoe het met ze gaat...ik weet trouwens niet of de andere nieuwe eigenaren het hier bij gaan houden, maar ik ga je zeker op de hoogte houden van hoe het met bailey gaat :)

hebben nummer 1 en 3 trouwens al een naam? of blijven ze nog even jong 1 en 3 heten :):)

gr. sanne

boezempje

hai

ik krijg net van ed de naam van het eerste valkje door die gaat pearl heten  ;)leuken naam.
en nummer 3 moet nog ff valkje 3 blijven die naam moet ik nog door krijgen,
ik heb nog een foto van toen de pappa een baby was erg leuk om te zien weer,
dit was angel de pappa van de baby's leuk he
gr essie

ep

hoi essie ze zijn geweldig de jongen van jou!!!

He sanne volgens mij doe jij niets anders dan heel de dag naar de foto,s kijken. ;) ;)

Zou ik ook doen hoor als mijn nieuwe valkje er bij zat.
Je weet dat ze/he iniedergeval uit een goed nest komt,daar bij essie hebben ze het heel goed naar hun zin volgens mij.
petra

zazoe

wat grappig zeg, die foto van de jonge pappa, lijkt precies op bailey en pearl!!

haha ik zit inderdaad erg vaak te kijken :D:D kan dr ook niks aan doen dat bailey zo'n schatje is  ;D

gr. sanne

Lin

Gelukkig dat ze allemaal een goed huis hebben.  Ik wacht morgen weer op je nieuwe foto's!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin

de foto's zijn er weer meis ;)
het gaat heel goed met bailey ze gaat redelijk al op mijn vinger zitten ,maar kan niet stil zitten hahahah :D
en het valkje van ed die pearl heet die doet het ook super goed,en het valkje van gerda die jip heet ook en nu hebben ze gelukkig allemaal een naam ;)ze krijgen nog alle 3 goed te eten en willen alle 3 maar al te graag door het gat kijken van het blokĀ  ;D ;D
ze zijn nog wat bang als je met je hand in het blok komt en ze vast pakt gaan ze plat liggen op je hand :D :Dmaar zo gauw als je zachjes tegen ze praat en knufft dan is het prima,

dus alles gaat goed ;) :)

bailey de schat die ga ik missen dat weet ik nu al :'(

pearl ook heel lief

jip

Anita1

;D ;D ;D hahhaha een jip erbij.net als mijn jippie.die noem ik ook altijd jip.
;D tss wat een saaie smiley's,niet veel aan. ff tussendoor.hahaha.
sjees ze zijn mooi hoor essie.maar het zijn wildkleur bonte geparelden valkjes he? erg mooi en wat groeien ze toch snel he?
wanneer gaan ze nu weg? kusss anita ;)

Lin

Citaat van: -essie- op 22 februari 2005, 14:14:11

ze zijn nog wat bang als je met je hand in het blok komt en ze vast pakt gaan ze plat liggen op je hand :D :Dmaar zo gauw als je zachjes tegen ze praat en knufft dan is het prima,

dat doen ze bij mij ook, maar dan komt het ook weer goed. En mijn kleintjes lopen ook de gehele tijd weg als je ze op mijn vinger zet, vooral de oudste Lemon.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

Citaat van: Anita1 op 22 februari 2005, 14:43:54
;D ;D ;D hahhaha een jip erbij.net als mijn jippie.die noem ik ook altijd jip.
;D tss wat een saaie smiley's,niet veel aan. ff tussendoor.hahaha.
sjees ze zijn mooi hoor essie.maar het zijn wildkleur bonte geparelden valkjes he? erg mooi en wat groeien ze toch snel he?
wanneer gaan ze nu weg? kusss anita ;)

hai anita en lin dank jullie voor de reactie's
maar anita het zijn geen wildkleur geparelden valkjes meis,
het zijn bonte valkjes en als het mannen worden worden ze net als de pappa

gr essie

Ria

Hoi Essie,

Wat zien ze er alledrie goed uit. Scheetjes zijn het. Geniet er zelf nog maar van voor je het weet vliegen ze uit.

Groetjes,
Ria

zazoe

leuk dat ze nu alledrie een naam hebben, ik vind jip egt heel schattig klinken, past perfect bij de jongste :)

ook super mooie foto's weer, heb meteen mn handtekening aangepast, vond die foto van bailey met kuif zo leuk!! :D:D

gr. sanne

boezempje

goedemorgen

even de valkjes gewogen vanmorgen en het gaat prima ze komen goed aan,ze krijgen ook door 3man sterk te eten natuurlijk,angel boyd en fozzie de pleeg pappa ;D
maar ze doen het alle 3 prima, jip weegt 88gram en pearl 105gram en bailey 105 gram

pearl :)

pearl

bailey :-*

bailey

jip :)

jip

het zijn alle 3 mopjes en zo lieff

essie

Marianne

Hoi Esther,

Wat een leuke foto's weer.
Ze zijn toch mooi gestopt met het plukken. Dus mijn tip heeft wel geholpen, of heb je iets anders gedaan?!
Zijn ze al uitgevlogen? Ze hebben al een mooi gewicht.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!