7 november 2025, 09:32:45

pearl bailey en jip

Gestart door boezempje, 26 januari 2005, 19:46:07

« vorige - volgende »

boezempje

hai sanne

jaaa dat is ie zeker weten ;)maar ook erg lief hij/zij vindt kroellen al lekker daar doet ie de oogjes voor dicht :D
gaat gewoon heel goed met ze en daar ben ik enorm blij mee en dat voor het eerste nestje van boyd en angel vindt ik het tog goed,

gr essie

Lin

Jeetje erg lief die foto's. Jouw kleintjes groeien wel wat harder dan die van mij. De mijne hebben nog niet zoveel veertjes. Erg lief Es die foto's!!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin

maar jou kleinjes zijn ook iets later geboren tog.
die gaan ook wel groeien let maar op ;)

essie

boezempje

goedemorgen

even een update het gaat goed met de kleintjes ze groeien heel hart vindt ik veel te hart.
baily is een felle valk maar vindt kriebellen er lekker.gaat ook goed al op de vinger zitten,het valkje van ed is een rustig valkje en zit ook goed op de vinger,het 3e valkje is ook erg lief en rustig.de veertje komen nu goed door bij allemaal bij het 3e valkje moet ik nog goed kijken wat het wordt gepareld of bond :-/ik weet het niet,

baily

het valkje van ed

baily

3e valkje

pappa en baily

mamma en baby

essie

Lin

Wel erg mooi die kleintjes van je. Vooral die foto met mamma erop is erg lief.  :)

boezempje

hai

dank je lin,
ik baal er alleen van dat de groten steets op de blokken gaan zitten ik kan aan het schoonmaken blijven :-/maarja het hoort erbij denk ik,

essie

zazoe

hai essie,

erg leuke foto's weer, leuk dat de papa en mamma dr ook es bij staan :)
als de kleintjes op hun ouders gaan lijken worden ze wel erg mooi hoor!!

gr. sanne

boezempje

hai sanne

jaa zeker weten dat ze mooi worden hahahahah :D
zal een foto van angel en boyd neerzetten.

pappa :)

mamma :)

essie

zazoe

ze zijn egt heel mooi, vooral de vader met zn gele kuif.
 ;D volgens mij heb ik iets met gele kuifjes, dat vond ik bij bailey ook al zo leuk  ;D

Lin

boezempje

hai

dank je lin ;)

even wat foto's van vandaag.het gaat super goed met ze vooral de kleinen komt nu goed aan,de oudste hangt steets vaker met zijn koppie buiten het blok :Derg leuk,
en kriebelen vinden ze alle 3 lekker met piep geluidjes erbij en de oogjes dicht :)

gr essie

Lin

jeetje wat hebben ze toch al veel veren. Echt mooi  :)

boezempje

hai

jaaa lieff he
alleen nummer 3 nog niet zo maar dat komt wel.

essie

Gerda

Jeetje Es,

wat worden ze al groot zeg. Dat gaat je inderdaad vast veel te snel. Voor je het weet zijn ze uitgevlogen en naar hun nieuwe baasjes.
Als ze er net zo uit gaan zien als pa en ma, dan worden het prachtige valkjes (maar ze zijn nu ook al prachtig hoor!!).

Groetjes Gerda

boezempje

hai gerda

dank je meis
zijn ook erg lieff de kleintjes

gr essie