9 november 2025, 00:59:15

pearl bailey en jip

Gestart door boezempje, 26 januari 2005, 19:46:07

« vorige - volgende »

boezempje

hai paul

jaa in het echt is dat ook zo  :)echt heel fel geel.
dus ik ben heel benieuwd,
maar dan zou het een geparelden bonte zijn dus,

gr essie

boezempje

goedemorgen

even een update
het gaat goed met de kleintjes ze komen goed aan in gewicht en de kleinste begint nu ook een beetje omhoog te komen in gewicht dus gaat de goede kant op,het 1e jong heeft een geel met donker kuifje en 2e jong een fel geel kuifje en de 3e nog kaal hahahaha dus ben benieuwd wat het gaat worden ik zelf heb er nog geen kijk op,

gr essie

Marianne

13 februari 2005, 13:08:21 #137 Last Edit: 13 februari 2005, 13:09:11 by Marianne
Hoi Esther,

Spannend he, als je de mutatie nog niet helemaal duidelijk ziet.
Ik zie ook wel kleurverschil in de kuifjes maar volgens mij zijn ze toch beide bont gepareld hoor.
Ik zie duidelijk in een stekeltje diverse kleurtjes, gepareld.
Geel kuifje en donkere vleugel, dat duid volgens mij op bont. Jewel is gepareld maar heeft wel een donkere kuif (donkerder dan jouw eerste jong)
Nog een paar dagen wachten en dan weten we het zeker, dan komen er veertjes door.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

Hoi Esther,

Leuke foto's zeg.
Ik was het vorige berichtje aan het schrijven en toen heb jij ze intussen geplaatst.
Ze doen het echt heel goed.
Complimenten voor jouw en de ouders natuurlijk.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

He Essie,

Ik zit de ook de gehele tijd mijn kleintjes te aaien. Gaan meteen de oogjes dicht en beginnen ze soms geluid te maken echt onwijs lief. Mooie kleurtjes hebben jou kleintjes zo. De mijne zit niet zoveel variatie in de kleuren als bij jou.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin en marianne

dank je wel

en lin dat aaien vinden ze wel fijn jaaa maar ook dat krijs geluid van we willen eten hahahah
en marianne ik denk dat je gelijk hebt dat ze allebij bont worden ja,
nog een paardagen dan he,weten we het zeker,

gr essie

zazoe

hai essie,

wat zien ze er weer groot uit!! :o  :D
vooral jong 3 ziet er ineens veel ouder uit, ook zo met die oogjes open :)

gr. sanne

Gerda

13 februari 2005, 20:48:54 #142 Last Edit: 13 februari 2005, 20:50:02 by Gerda_T
Hoi Es,

Wat een leuke foto's van de kleintjes met je iegen kids. Gezellige boel zo!!
Ben benieuwd wat kleintje drie voor kuiffie gaat ontwikkelen. Zou leuk zijn 1 wildkleur, 1 bont geparelde pop en 1 bont geparelde man (dus na de eerste rui alleen bont). Maar ja je hebt het niet voor het zeggen.
Veel plezier
Groetjes Gerda

Anita1

:o :o :D ;) wat een lekkere scheeeetjes essie.je zou ze opvreten he? vooral als ze zo eigenwijs omhoog kijken!ooow ik kan uren van je geweldige fotos genieten.ga zo door.en ik ben ook benieuwd wat de derde voor een mutatie gaat worden.
lijk..iets op lutino achtig,met zoveeel geeel.of een hele lichte mooie bonte kan ook nog.knuffff anita ;D :-*

boezempje

hai

dank je anita :-*
er komen nog wat foto aan  :)van vandaag,

gaat goed met ze het plukken van angel is 1 dag geweest dus hopen dat het zo blijft ik heb flink uierzalf erop gedaan en dat vondt angel niet zo lekker,

gr essie

zazoe

ze zien er (zoals gewoonlijk :D ) erg mooit uit! vooral jong 1 met die veertjes, erg schattig :)

gr. sanne

Lin

Mijn favoriet vind ik de nummer twee, dat komt door dat kuifje!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Jaimy_en_Viggo

Oh wauw..ze worden echt al mooi!!  ;D Wat groeien ze hard zeg..ik ben echt rete benieuwt wat erbij mij uitkomt..man is wildkleur..en volgens mij split bont omdat hij bont achterop zijn hoofdje heeft..en jewel is grijs gepareld..dus wel zien wel..is maar hopen dat alles goed gaat..net als bij jou.. :)

Groetjes Jaimy

boezempje

hai

dank je allemaal

essie ;)

Paul

Hoi Esther,

Wat een joekels al zeg voor je het weet vliegen ze al door je huis heen :-)
En wat een dikke kont hebben ze altijd he dat ziet er niet uit maar dat veranderd straks helemaal dan zie je de krop ook bijna niet meer.
Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien als alle veertjes er zijn :-)

Groetjes, Paul