11 mei 2024, 14:06:43

Pellets/Hoofddorp

Gestart door Ivy, 22 januari 2005, 13:40:58

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi.
Ik wilde voor Nicky pellets kopen, maar hier in Hoofddorp kon ik alleen een verpakking van vier of tien kilo bestellen. Dus heb ik die van vier kilo genomen.
Nu staat er houdbaarheidsdatum tot 10/2005 en dat krijgt mijn valkje /straks twee valkjes/ nooit op, ik wil het namelijk alleen als een extraatje geven. In de doos zaten er vier zakken van 1 kilo, dus als er iemand ook pellets wil proberen maar niet zo veel in een keer wilde kopen heb ik nog zo 2 - 3 zakken van 1kg in aanbieding.
Het zijn pellets Nutribird G14, het hele verpakking kostte 18,65 dus zou ik voor 1 pak 4,50 euro willen hebben.
Ik woon in Hoofddorp maar kom regelmatig in Haarlem en Amsterdam, dus als je interesse heb en je bent in de buurt, dan hoor ik het graag.
Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bobbie

Hallo Ivy,

Mijn vogels kriijgen ook pellets (de papegaaien volledig en de valkjes 50% pellets en 50% zaadmengsel).

Zelf doe ik de pellets na het openmaken altijd in de diepvries. Ik vul een voorraadbus en de rest gaat de diepvries in.

Misschien een idee voor je voor als er niemand reageert op je oproep. Zelf woon ik in Vlaardingen, dat is volgens mij een beetje ver bij je vandaan. Het is trouwens niet duur wat je er voor hebt betaald en dat merk staat goed aangeschreven.

Nu blijkt dat bij elk merk pellets er wel iets ontbreekt of te weinig in zit. Daarom ben ik sinds kort aan het wisselen van merk. Als dit weer op is haal ik weer een ander goed aangeschreven merk. Zo vul je altijd de eventuele tekorten aan bij de vogel, want wat bij het ene merk ontbreekt of te weinig is, zit bij het andere merk er wel voldoende in.
Tenminste, dat is mijn logica.



Succes, Nel

Ivy

Hoi Nel.
Bedankt voor je tip! Ik hoop toch dat iemand wel reageert, want als ik drie kilo pellets in mijn vriezer stop dan passen er geen patatjes meer in!  :)
Ik heb gehoord inderdaad dat alleen pellets ook niet zo goed is, daarom ga ik nooit volledig op pellets. Nicky knabbelde wel wat aan, maar ze is er niet echt kapot van... Hopelijk gaat ze het als een gezonde tusendoortje zien...




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Paul

Hoi Ivy,

Ik wil wel een zak van je overnemen hoor ik wil ze dat hier ook gaan geven naast het gewone voer.

Groetjes, Paul

Ivy

Hoi Paul.
Ik heb je een im gestuurd. Doei!
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie