29 maart 2024, 14:12:45

Koekjes bakken voor je valkjes.

Gestart door Paul, 22 januari 2005, 04:07:21

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Hans en Olga,

Het maken viel wel mee he ze zijn snel klaar :-)
Alleen is dat beslag nogal taai maar het is wel te doen.
Ik ben benieuwd of ze er straks aan gaan knagen :-)
Deze zijn inderdaad gezonder ook omdat er geen suiker en zout in zit en dat zit wel in alle mensenkoekjes.

Groetjes, Paul

Olga en Hans

Hoi Paul,

De koekjes waren inderdaad snel klaar en goed gelukt, maar  Hans heeft het deeg gedaan en ik heb steeds wat zaad toe gevoegd tot dat we dachten zo ziet het er wel lekker uit   :D :D :D.
Spykie vond het ook erg lekker en heeft al een halve koek op.
Ik heb er nog een gaatje ingeprikt en met een touwtje in hun kooi gehangen.
De andere gaan in een trommel, ben alleen benieuwd als onze zoon vanavond thuis komt en koek wil pakken, wat hij er van vind  :D ;D :D.

Groetjes Hans en Olga.



Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Paul

Hoi Hans en Olga,

Wat leuk dat ze er bij jullie ook gek op zijn :-)
Het zou wel lachen zijn als jullie zoon er een zal oppeuzelen ze zien er wel smakelijk uit dus het kan best dat ie er eentje probeerd  :D
Ik ben benieuwd hoe hij ze vind smaken dan :D

Groetjes, Paul

Rox4nne

 :D
Paul, goed hoor! Koekjeeeees!!
En ze zien er heel erg lekker uit zeg!
Ik zou ze bijna van mn beeldscherm af-eten!  :-X :P

Ik kan haast niet wachten op je andere kookkunsten!

Liefs,
Roxanne

Olga en Hans

Hoi Paul,

Nou Robin trapte er niet in hoor, hij pakte een koekje en zei dat is meer voor de vogels en toen kon ik natuurlijk m'n  :D :D :D niet houden. Maar alle 3 die lievertjes van ons vinden ze erg lekker  ;), dus we houden het recept er in.
Vanmorgen was het koekje in no time op  :D.

Groetjes Hans en Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Paul

Hoi Hans en Olga,

Wat jammer dat hij er niet in trapte ik was wel benieuwd hoe ze zouden smaken  :D
Maar het belangrijkste is dat de vogels ze wel lekker vinden he :-)

Groetjes, Paul

boezempje

hai paul

geweldig idee wat ik zeker ga proberen paul.
erg leuk,

essie

Mariek

Hey Paul,

Ik vind het sowieso leuk om taart en cake enzo te bakken, dus ik kon het niet laten om je receptje te proberen. Vooral niet omdat die twee terroristjes hier telkens als wij een koekje of chipje pakken, er enthousiast bovenop vliegen. Ze zijn heel goed gelukt en ze zijn erg gewild, ze eten zelfs de appelstukjes op die ik er doorheen gedaan heb. Met gewoon appel geven krijg ik dat niet voor elkaar. Misschien kunnen we ook groentekoekjes gaan verzinnen, want dat willen ze hier ook niet eten.  :D
Ik dacht even dat je ze hier gemaakt had, ik heb namelijk net zo'n aanrecht en dezelfd handgrepen aan de laatjes.  :D
He, maar heb je al snoepstokjes geprobeerd? Ben benieuwd welke ideeen je hiervoor hebt.

Wij kijken er met spanning naar uit!!

Groetjes Marieke

Paul

Hoi Marieke,

Wat leuk dat ze er bij jou ook zo gek op waren :-)
Je kan bij dierenwinkels gedroogde groente kopen dat kan je uiteraard ook zo door de koekjes heen doen als extra.
Ik ben verder nog niet met andere dingetjes bezig geweest maar ik wil dat van de week ook een keer gaan doen.
En ik heb ze niet stiekum bij jou gebakken hoor het was echt hier in huis  :D
Dus houd het hier in de gaten als ik snoepstokjes maak dan komt dat hier ook te staan :-)

Groetjes, Paul

Riny

Hoy Paul
Mijn valkjes lusten de koekjes ook graag,maar dat heeft wel een tijdje geduurdt.
Ze zullen te verwend zijn .Ze keken mij aan of ze wilde zeggen wat is dat nou weer.
14 dagen hebben ze er over gedaan om er aan te beginnen.
Ik dacht al dat ik de enigste was waar ze niet gegeten werden.
Nu maar wachten op nog meer recepten van onze
"meesterkok Paul"
Groetjes Riny :D :D :D

anja hopman

hoi paul,

wat een leuk idee was dat van die koekjes  ben ze gelijk gaan bakken en hij vind ze erg lekker wacht op volgende recept ;)


groetjes anja

the_lost_valley

ik ga zometeen ook die koekjes maken (variant met appel). Echt een leuk idee, om je valkjes zo es te verwennen! Ik ben benieuwd hoe het wordt!

the_lost_valley

De koekjes zijn goed gelukt hoor! Ze ruiken ook heerlijk. Ik ben nu alleen vergeten de appel er doorheen te doen ::)
Nog ff afkoelen, en mijn valkjes kunnen ervan gaan smullen.
De volgende keer toch maar MET appel! >:(

Paul

Hoi Natalie,

Wat leuk dat je het ook geprobeerd hebt met de koekjes :-)
Vonden ze ze lekker toen ze waren afgekoeld?
Ik moet nog steeds even de snoepstaafjes maken maar dat komt zeker en dan maak ik daar ook een recept van op de site.

Groetjes, Paul

leoni

hallo

ik heb ze ook gemaakt ze vinden ze erg lekker.
ik heb ook 2 grasparkieten en daar heb ik ze ook voor gemaakt alleen dan met grasparkieten zaad ze vinden ze bij mij allemaal lekker


groetjes leoni