betrouwbaar adres voor aanschaf valkparkietje

Gestart door Biba, 16 december 2004, 17:23:43

« vorige - volgende »

Riny

Hallo allemaal
Ik ben het volledig met Anouska eens,zoiets doe je niet!!!!!
Gelukkig heeft bij mij nog nooit iemand iets gedaan.
groetjes Riny >:( >:( >:(

Karin

16 januari 2005, 16:01:36 #16 Last Edit: 16 januari 2005, 16:04:36 by kazoo
Ik heb wel eens gehad dat iemand het ineens afzegt, maar aan de andere kant.... misschien beter voor het babievalkje, dan komt hij terecht waar hij echt welkom is. Zo kun je het ook zien  ;D Maar een afzegmailtje was wel zo vriendelijk geweest. Dat had zij zeker kunnen weten, omdat ze zelf ook dieren fokt.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

antoine

wat een rostreek zeg!
dat doe je tog niet? ik zou je tenminste tog verwittigen als het niet door zou gaan! dit vind ik tog niet proper hoor!
groetjes antoine

Irene

::) Is het niet een idee, om dit bericht te verplaatsen, daar het in eerste instantie al geen spoed was en nu meer op een discussie uitloopt (waarbij ik me overigens bij de meeste meningen aansluit dat het niet netjes is). Zo komen namelijk andere echte spoedberichten verder naar beneden te zakken.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Annouschka

hoi,

ja idd, dat is een heel goed idee Irene om het te verzetten.
Het was niet echt mijn bedoeling om reacties uit te lokken maar om de mensen te waarschuwen voor zo'n personen.

groetjes

Irene

Hoi anousska,
Ik vatte het zelf ook niet op hoor, dat je reacties aan het uitlokken was  :); en ik vind zelf ook best dat de persoon in kwestie mag weten dat het niet netjes was. Maar het originele bericht is al geen spoed, vandaar.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

tineke vos

ja en dat is een feit annous heb haar zelf ook een bericht gestuurd dat als iets niet doorgaat ze ook even af had kunnen mailen of bellen maar ze laat me wel foto,s maken van de babys en vind het jammer dat ze die avond er niet om kon komen maar laat me weten wanneer en welke en dan hoor je niets meer

het is hetzelfde dat iemand onder mijn naam wat ook haar naam is vogels verkoopt maar ik had ze nog nooit op deze site gezien en nu word ik erop aangekeken
ook die persoon gevraagd omdat ik zelf onder mijn naam verkoop maar zij zei dat ze al jaren op de site zat wat raar als niemand haar echt kende
verder horen jullie bijna niets meer van me maar dit moest ik effe kwijt

tineke

corry

een heel betrouwbaar adres is in brecht je kan er verschillende mutaties kopen en worden steeds onderzocht op eventueele ziektes en ontwormt voor verkoop waar je bij bent laat maar iets weten

TINEKEvos

ik denk dat je het bericht niet goed gelezen hebt
het gaat erom dat iemand een valk besteld en niets meer laat horen
en niet over waar je een goed vogel kan kopen dat is niet waar de topic overgaat ;)

corry

moet je de eerste bericht maar eens lezen en niet enkel pagina twee

tinekevos

ik heb ook de eerste pagina gelezen zij vroeg een goed adress dat heeft ze gekregen en heeft daar besteld en nooit meer iets laten horen aan de persoon waar ze besteld had

tineke

Annouschka

Hoi,

en niet alleen bij die persoon hoor, ik heb nog een im gekregen van iemand die ze ook gecontacteerd had. ;)
Maar verder niks meer van haar had laten horen.

Zoals je al gezegd had Tineke, voorschot vragen, das het veiligste ;)

groetjes