18 juli 2025, 18:11:24

zitten wipwappen!!

Gestart door the_lost_valley, 20 januari 2005, 15:29:48

« vorige - volgende »

the_lost_valley

Mijn vogels zag ik vandaag voor het eerst echt wipwappen.. Punkie (man) sloofde zich wel elke keer uit voor Spirit, maar spirit gaf geen reactie. Sinds een paar dagen ging spirit wel kippetje zitten, maar als punkie kwam, dan durfde punkie weer niet (bang voor een afwijzing, zoals 'normaal'). Maar vanochtend, hadden ze er allebei zin in... Alleen na een tijdje verloor spirit haar evenwicht, en vielen ze allebei naar beneden ::) Echt leuk om te zien! Ben benieuwd of ik nu ook eitjes ga krijgen enzo.. Als ze zo doorgaan, dan lijkt het niet lang meer te gaan duren.
Groetjes Natalie

ep

Gefeliciteert maar misschien zijn ze gewoon nog ff aan het oefenen.

Ed

Hoi Natalie,

Gefeliciteerd hoe oud zijn ze.

groetjes
Ed

the_lost_valley

Punkie is nu ongeveer een jaartje, spirit 3/4 jaar.. nog wel jong dus.. ::)

Ed

Hoi Natalie,

Ik denk dat Spirit toch nog wel te jong is maar kan meschien net het 3/4 jaar is 9 maanden als het lukt met ze alle geluk gewenst.

Groetjes
Ed

the_lost_valley

Eerst had spirit er echt nooit zin in, en pikte punkie elke keer weg, als punkie weer aan het versieren was. Maar nu liet ze het ineens wel toe. En ze lijkt de smaak te pakken te hebben :D

Ed

Hoi

Dat had ik hier ook hoor maar een maal een keer gedaan dan gaan ze er ook gelijk voor.  :D  :D  :D maar bij mij zijn ze nog te jong gemiddelt 7 maanden dus bij mij is het oefenen.

groetjes
Ed

Paul

Hoi Natalie,

Wat leuk dat ze bij jou nu ook bezig zijn :-)
Als ze eenmaal de smaak te pakken hebben zijn ze niet meer te stoppen hoor  :D
En ook al zijn ze jong je houd ze toch niet tegen.
Ik had hier een man van 6 maanden die op een popje van 8 maanden steeds bezig was.
Maar toen het popje bijna een jaar was heb ik ze pas een broedhok gegeven en toen duurde het nog 2 maanden voor het eerste eitje kwam.

Groetjes, Paul

the_lost_valley

Sjah.. eerst was spirit er duidelijk nog niet aan toe.. maar nu vond ze zelf dus van wel :D Ik vind het echt lief om ze zo bezig te zien.. Misschien dat ik ze later dit jaar een broedblok ga geven. Maar voorlopig nog ff niet.. misschien rond augustus.. dan zijn ze allebei weer wat ouder..