8 mei 2025, 01:46:33

vrouwtje die fluit

Gestart door jacob de jong, 14 januari 2005, 02:19:41

« vorige - volgende »

jacob de jong

hallo,

ik had nog nooit gehoord dat een vrouwtje kan zingen, alleen nu ken ik een vrouw, en die heeft een valkje die die echt de vrouwen nafluit :D wist niet dat dat kon, dus zei ik dat ik dacht dat het een mannetje was.

maar nu weten we zeker dat het een vrouwtje is, want ze heeft vorige week al 4 eitjes gelegd :) :) dus nu opzoek naar een mannetje :P

groeten jacob

Paul

Hoi Jacob,

Het komt wel eens voor dat een vrouwtje gewoon heel goed kan fluiten maar meestal zijn het de mannen die dat doen.
Maar popjes kunnen soms ook zelfs praten als ze er aanleg voor hebben maar dat komt niet zo erg vaak voor.

Groetjes, Paul

Christine

daar zeg je zo iets we hebben pas een valkje gekocht nameklijk fien maar als fien haar eigen spiegelt begint ze heel mooi te fluiten maar dan wel met het kopje naar flutty gericht dus ik weet niet wat fientje daar mee wil bedoelen.

we hebben fien uit een dierenwinkel maar volgens mij is ze tammer dan ik dacht, je mag haar buikje strelen maar als je dan te dicht bij komt dan is ze weg. wat ik ook raar vind, ze komen uit dezelfde dierenwinkel maar flutty heeft geen ringske en fien wel.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

antoine

hoi,
leuk zeg dat je een popje hebt dat leuk fluit!
ik vind het tog wel grappig zo een popje dat een mannetje na fluit! :)
groetjes antoine