29 april 2024, 01:18:25

ringen

Gestart door boezempje, 13 januari 2005, 20:53:57

« vorige - volgende »

daan

Dat zou best wel kunnen ja, maar dan denk ik toch dat ze een te kleine ring gebruikt hebben. Want 5,4 mm is volgens mij een goede maat, ik kreeg ook een valkje en daar moest de ring vanaf, maar die was dus niet goed geringd, hij zat boven het knietje zal ik maar zeggen.

Groetjes daan

Lique

http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/dierenbenodigdheden/101237.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dvalkparkieten%26p%3D1%26pv%3Dall%26g%3D12%26u%3D20%26s%3D50%26m%3D0

boezempje

hai

dank je lique ;)

essie

Lin

He Lique wat is dan een mooie prijs om voor die ringen te geven? en waar moet je dan om vragen als je die wil kopen? Waar moet je dus op letten voordat je de verkeerde aanschaft?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lique

Ik denk dat het een mooie prijs zal zijn, als je ze kan kopen voor de inkoopsprijs. Misschien een kleine vergoeding meer, maar het moet niet veel meer zijn.

Lin

He Lique,

Dit is een inkoopsprijs?

gekleurde aluminiumringen 0,20
van binnen en buiten geanodiseerd 0,35
Gekleurde ringen* voor Europese
cultuurvogels en beschermde vogels 0,30
van binnen en buiten geanodiseerde
ringen voor Europese
cultuurvogels en beschermde vogels 0,45
stalen ringen 1,50


en welke moet je dan hebben?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lique

wij zelf heben gekleurde aluminium ringen.
Maar wij zijn aangesloten bij de euro parrot, dus betalen 32 cent per ring.

groetjes lique

Lin

Dank je Lique  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Paul

Hoi Lin,

Behalve de prijs per ring heb je altijd een bedrag aan administratiekosten en ik geloof dat dat 2,50 is bij Europarrot.
Alleen bij een spoedbestelling komt er 10 euro bij maar de prijs van de ringen blijft dan gelijk.
Dus de kostprijs van 10 ringen zal inderdaad rond de 6 euro liggen als je het lidmaatschap van de vereniging niet merekend.

Groetjes, Paul

Lin

Alweer bedankt Paul.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)