18 april 2024, 02:05:24

lutino geelwang?

Gestart door antoine, 11 januari 2005, 21:59:05

« vorige - volgende »

Sander

Hallo

Prachtige vogels zijn het! Ik heb ze overlaatst gezien op een TT, maar ik vond wel dat ze een stuk minder fors waren dan de rest, maar misschien was dit alleen bij deze vogels.
Ik ben ook van plan om volgend kweekseizoen deze vogels te gaan kweken alleen moet ik nog splitten vinden, want ik wil niet het risico lopen om een slecht kweekkoppel te hebben. Maar wss zal ik deze vogels tegen volgend jaar nog niet vinden want ze zijn echt zeldzaam.Volgend jaar op die TT zal ik een het adres vragen van de kweker.
Ik zit nu al met geelwangen maar die lutino is echt wel ...wow!

Groeten

antoine

hoi Sanderke!
ja ze zijn echt prachtig en zeldzaam!
ik heb geluk dat ik een kweker gevonden heb die deze  machtige vogels houd! :)
groetjes antoine

Kenay

ik vindt het meer op ene lutino geelwang (misschien gepareld) lijken ::) ::) ::)

antoine

hoi kenay
het is ook een lutino geelwang gepareld! ;)

bobbie

Hoi Antoine,

Mag ik even meekwijlen? Wat een prachtige vogel zeg. :o
Moet even terug kijken wie hem er ook al weer had opgezet.

Dus ik ben nr. 4 op de wachtlijst ;D?


Groetjes, Nel  :)

antoine

17 januari 2005, 23:13:07 #20 Last Edit: 17 januari 2005, 23:13:54 by antoine
hoi,
zeker bobbie! ij bent nummer 4 op de wachtlijst :)

groetjes antoine!

Ria

Hallo,

Ben blij dat ik inmiddels bij de eerste twee op de wachtlijst sta. Ik ben wel nummer twee....

Ik wacht op wat gaat komen, en als hij of zij komt. Antoine veel succes met de broed en je laat het maar even weten.  :D

Groetjes,
Ria

bobbie

18 januari 2005, 01:17:35 #22 Last Edit: 18 januari 2005, 01:30:17 by bobbie
Hoi,

Net was ik op de marktplaats en daar staat een lutino geparelde geelwang te koop voor 100 euro = 220 gulden.  :o Poeh poeh, is nog al wat zeg, maar (kwijl kwijl) wel wat om over na te denken. :P

Doei, Nel :)



PS: net even teruggezocht, is een cinnamon geparelde geelwang, foutje dus :-[

Karin

Haha Antoinne, je moet flink je best gaan doen met kweken hè ?  ;D Nu al 4 mensen op je wachtlijst. Het zou helemaal geweldig zijn als je dominant geelwang zou kunnen bemachtigen, maar de meeste zijn sexlinked. Ik kon er van de week eentje kopen van iemand die ik ken via internet : een dominant geelwang lutino split voor bont en gepareld. Maar ja.... ze woont in Florida  :D :D :D :D :D Ach ja, je moet altijd iets te dromen hebben  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kenay

Hoi antoine,

Sorry, ik dacht dat er albino geelwang stond  :-[ ik heb schijnbaar een brilletje nodig  8)

Daarbij > wie wil er deze mutatie gaan kweken? en hoe duur zou die ongeveer worden? ik wil ook wel erg graag op de wachtlijst.. :P (Nr5)

Groetjes Kenay

antoine

18 januari 2005, 20:30:58 #25 Last Edit: 18 januari 2005, 20:32:42 by antoine
hoi kenay,
ik ga deze mutatie kweken :) hoeveel ze kosten weet ik niet! (ik moet er namelijk ook niet voor te betalen) als je wilt mag je mee op de wachtlijst maar dan ben je al nummer vijf :) mijn lutino geelwangetjes zullen hun best moeten doen hoor ;) :D als iedereen die op de wachtlijst staat zijn nummertje onthoud zal ik (als er jongen komen) het laten weten en dan zeggen jullie het maar he ;)
spijtig zeg kazoo dat die ene in florida woont! een beetje ver he :) :D ;) ik ga proberen om er domminanten te bemachtigen maar dat weet ik niet of hij ze heeft! :)
groetjes antoine

Ria

18 januari 2005, 20:49:07 #26 Last Edit: 18 januari 2005, 20:51:08 by Ria
Hoi Antoine,

Ik heb al even een beginnetje gemaakt met het lijstje.

1. Karin
2. Ria
3. Natasja
4. Nel
5. Kenay


We laten het hier wel staan kun je het heel makkelijk opzoeken. Ik wordt al nerveus bij de gedachte....

Groetjes en succes,
Ria

antoine

hoi Ria,
bedankt zo kan ik het goed onthouden ;)
ik ga de valkjes verkopen (als de jonkies er zijn) voor 15 euro per valkje ! wel weinig maar ik vind het echt belangrijk dat ze een goede thuis krijgen!
groetjes antoine

Gerda

Jeetje Antoine,

Wat een prachtbeestjes. Over het algemeen vind ik geelwangen niet echt mooi, maar bij deze mutatie lijkt het heel natuurlijk.
Ik hoef niet op je wachtlijst, ben zo verstandig om het eerst maar eens bij 4 vogels te houden. Maar als ik van mijn verstand val, kom ik bij je aankloppen hoor.
Veel plezier en geluk met het kweken.

Groetjes Gerda

antoine