29 maart 2024, 13:15:11

een eitje yesssssssss

Gestart door boezempje, 10 januari 2005, 16:55:51

« vorige - volgende »

boezempje

hai


ooohhh ben zo blij met valkje boyd heeft een eitje gelegd,
weet nog niet of het bevrucht is dat moet ik nog kijken.


gr essie

caroliendewit

Wat leuk zeg een eitje. Ik hoop voor je dat het bevrucht is. Is het je eerste nestje? Het is zo leuk om die kleintjes op te zien groeien en helemaal als je 2 verschillende ouders hebt. Dan blijft het een verassing wat er uit gaat komen. Bij mijn eerste nestje had ik namelijk 2 wildkleurtjes een lutino en een witkop. Veel succes in ieder geval.
Groetjes Carolien

Marianne

Hoi Esther,

Alvast gefeliciteerd met je eitje.
Over een dag of 3 kan je het beste pas gaan kijken of het bevrucht is, anders ga je het misschien onnodig vastpakken.
Leuk hoor meid!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai Carolien en marianne

dank je wel ik ben ook super blij er mee hoor ik heb wel ff stiekum een foto gemaakt het linkse eitje is van boyd en de rechte een nep eitje.



essie

Henry

                                           he esther


nou ik ga je dagboek nu echt volgen hoor het lijkt net of ik nu ook vader ga worden :D
en ik zal elke dag wel even gaan kijken of er weer wat nieuws is in je dagboek ahahah


henry

boezempje

hai henry

dank je
als er wat is hoor je het meteen,
pappa ahahahahahah :D :D

essie

Tara

Hoi Essie,

wat leuk zeg, ik ben heel erg benieuwd,
gefeliciteerd hoor!!!

Groetjes, Tara :-*

carco

Hoi Essie
Geweldig goed nieuws zeg!!
Het gaat sneller dan hier: ze hebben ècht nog geen zin!
Ik blijf alles zeker volgen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




boezempje

hai


dank je allemaal.
boyd zit mooi te broeden al heel de dag heel soms komt ze er uit en eet wat grit en eivoer en gewoon voer en gaat snel weer terug hahahaha leuk hoor,
ben zo benieuwd

gr es

Tara

Hoi Essie,

da's echt super om te horen,
ik ben echt heel erg benieuwd, het zou gewoon zo super zijn als er bevruchte bij zitten, echt spannend is het!!!!!

Duim voor je mee Essie :)

Groetjes, Tara

boezempje


Paul

Hoi Esther,

Wat leuk dat Boyd nu een eitje gelegd heeft :-)
Ik voel me nu ook een beetje opa natuurlijk he  :D
De ouders van Boyd zitten nu ook aan een beginnend nestje ik verwacht elk moment een eitje.
Ik ben benieuwd of het bevrucht is dat zou wel heel erg leuk zijn.

Groetjes, Paul

daan

Gefeliciteerd met je eitje, spannend hoor.
Succes.
Groetjes daan

Lin

Hoi Essie,

Wat leuk om te horen dat er een eitje is.  Al die valkparkietjes op deze site met eitjes en jonkies erg leuk om te volgen. succes, ik ga je verhalen volgen!! :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Klopt het trouwens dat je na drie dagen dat het mannetje druk zat te  fluiten in het broedhok het eitje er was?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)