28 maart 2024, 15:50:20

blokken opgehangen

Gestart door adnaloj, 9 januari 2005, 21:18:28

« vorige - volgende »

adnaloj

hai,


ik heb bij cleo en jimmy een blok neer gehangen die waren super broeds  :D
ik hoop dat alles goed gaat het is hun tweede nestje dus denk dat alles goed gaat het zijn goeie ouders...  ;)
als je dus nog een jong valkje wilt? je mag er 1 uitzoeken uit het blok!!! en ik hou je op de hoogte hoe het met de kleine gaat via email, foto's en filmpjes stuur ik je dan toe. zodat je altijd weet van hoe en wat.
is dat leuk?
cleo=pop=lutino
jimmy=man=wildkleur,

groetjes jolanda

ps email me maar ( lees ik sneller )
jolandaharmes@home.nl

Lique

Hoi Jolanda,

Volgens mij had ik vandeweek gelezen dat je je valkjes in de schuur hebt? Maar is het daar niet te koud om nu al te beginnen met de nestkasten op te hangen?
Ze zullen ook eerst nog moeten wennen aan de omgeving, en het kan nog alle kanten opgaan met het weer...

groetjes Lique

adnaloj

haha liqeu

ja je hebt gelijk ik heb ze naar buiten gedaan, maar heb me lieve cleo en haar maatje binnen gelaten, die begonnen zelf met hun wip wappen. dus heb ik ze een blok gegeven.

groetjes jolanda

antoine

hoi,
je mag zeker geen nestblok geven als het nog vriest aan valkjes die in een buitenvolière zitten hoor!
dat is zeer ongezont!
groetjes antoine
ps.binnen kan het geen kwaat!

adnaloj



neeh buiten hangen geen blokken   ::)
alleen maar binnen bij de twee die ik binnen heb gehouden,

maak je maar geen zorgen, ik probeer zo goed mogelijk voor mijn valkjes te zorgen, en inderdaad  blokken buiten is niet goed en dat gebeurt ook niet

groetjes jolanda