9 mei 2025, 00:15:30

Grote spiegels in woonkamer

Gestart door Mr._KaDiR, 7 januari 2005, 05:05:37

« vorige - volgende »

Mr._KaDiR

7 januari 2005, 05:05:37 Last Edit: 7 januari 2005, 07:00:30 by Mr._KaDiR
Hey,

Wij hebben 3 grote spiegels (vitrine) in onze woonkamer.
En in ons woonkamer ben ik van plan om mijn toekomstige valkje te laten vliegen.

Wat moet ik nu met de spiegels doen??? Ik kan ze moeilijk weghalen...

Ik heb 2 weken de tijd om iets te doen  ;D

Groetjes,
Kadir

Paul

Hoi Kadir,

Je kan even afwachten wat ze doen of ze op de spiegels afvliegen.
Anders kan je ook als ze los zijn een handdoek voor de spiegels hangen.
Je hoeft ze dan niet weg te halen in elk geval.

Groetjes, Paul

Mr._KaDiR

Hallo Paul,

Het zou fijn zijn als het kleine spiegels waren maar jammer genoeg is dat niet zo ;D

Het zijn 2 van deze en 1 grotere. (Ik kon geen betere plaatje vinden op internet :D)

Paul

Hoi Kadir,

Dan word het een laken die krijg je er toch wel overheen denk ik  :D
Maar misschien is het niet nodig hoor als ze er niet tegenaan vliegen hoef je niks te doen.

Groetjes, Paul

Mr._KaDiR

Hallo Paul,

Daar ben ik juist bang voor, dat hij er tegenaan vliegt en dat er dan iets gebeurt met hem ::)

Annouschka

Hoi,

wij hebben geen spiegels hangen maar ik weet nog, toen ik Solo en Yabba ging ophalen, moesten ze nog 1 voeding krijgen.
Ik moest nog kiezen tussen Solo en z'n broertje, ze gingen vliegen en ineens pats een harde knal en Solo lag in de zetel bij Tineke :(
Hij had flink geschrokken maar is er toch bovenop gekomen, ik heb hem dan maar gekozen, vond het zo zielig voor hem.

groetjes
Annouschka

Karin

Je kunt er ook tijdelijk even stickers op plakken tot ze het goed kennen. Je weet wel, van die vogelstickers. Dan zien ze dat ze er niet door kunnen vliegen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Karin,

Dat is ook een goed idee en ik neem aan dat je niet die echte stickers bedoeld maar die dingen die er op blijven plakken maar die je er zo ook weer snel af kan halen.
Die hebben geen lijm maar die kleven uit zichzelf op gladde oppervlakken.

Groetjes, Paul

carco

Hoi
Wij hebben hier ook een grote spiegel hangen boven de eettafel (niet zo groot als jouw afbeelding hoor).
Ze zijn er nog nooit tegen aangevlogen:alleen is de man er stapel verliefd op, omdat die zichzelf kan zien: en ik zeg wel eens dat hij er doorheen probeert te vliegen.
Hij vliegt altijd vanaf de tafel er op af.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rika

HALLO ,
WIJ HEBBEN HIER OOK LANGE MODEL SPIEGEL BOVEN BANKSTEL .

ONZE 3 VALKJES VLIEGEN HIER OOK ROND. NOOOIT TEGEN SPEIGEL AAN MAAR WEL BOVENOP SPIEGEL DUS HEB GELIJK COMMANDO '' NAAR EIGEN PLEK !!!'' TOT NU HEB GEEN PROBLEEM MET SPIEGEL .....

ALS WEL BOTSTEN TEGEN SPIEGEL DAN WEET ZE 1 KEER , DEN DAN DOET ZE NIET MEER NAAR SPIEGEL...

ALS STEEDS BOTSEN  , DAN BETER STICKERS OP PLAKT.

OF LEUKE FOTO ,S  OP SPIEGEL PLAKT .....DAN 1 KEER AFBOUWEN AFHALEN DAN WEER AFBOUWEN FOTO AFHALEN EN DAN IS JE GEHEEL SPIEGEL DIE VALKJES KEN AL DIE NIET MAG KOMEN ..

SUCCES

Daisy

Hoi Kadir,

Het kan heel goed gaan met spiegels en ramen. Mijn vorige valkje Julie vloog nooit tegen het raam en zat meestal op de vensterbank naar buiten te kijken. Helaas is ze wel een keer tegen de spiegel gevlogen (denk ik, ik heb het niet zien gebeuren) en dat heeft ze niet overleefd. Ik vond haar naar lucht happend onder de spiegel en vlak daarna was ze dood. Dus doe voorzichtig, het zou jammer zijn als je valkje het niet overleeft!
Mijn huidige valkjes Kiko en Daisy zien de ramen niet en daarom heb ik altijd de luxaflex half dicht als ze uit de kooi zijn.
Succes ermee!

Groetjes, Maaike

Kiko en Daisy

Mr._KaDiR

Dit is de middelste en de grootste (foto is met een telefoon gemaakt :( ):

http://upload.luuk-online.nl/afbeelding(021).jpg

::)

Mr._KaDiR

20 januari 2005, 15:52:18 #12 Last Edit: 20 januari 2005, 15:53:34 by Mr._KaDiR
Hey,

Ik weet dus echt niet wat ik moet doen... vooral na wat Daisy verteld heeft :(

Is korwieken misschien een optie??? (hoewel ik ertegen ben :-/ ) Hij/zij is nog zo jong dat ie hoort te vliegen vind ik...

Ik weet het echt niet meer

:-/ :-/ :-/

edit/: Owja.... Hij/zij kan ook naar mijn kamer maar mijn kamer is denk ik niet groot genoeg  >:( Ik zal binnenkort een foto van mijn kamer posten

ep

Hoi Ik zou denk ik ff afwachten hoe het gaat kortwieken kan altijd nog.
Ben er ook geen voorstander van hoor.

Daisy

Hoi Kadir,

Ik zag net die laatste foto van de spiegel. Kan je er niet een stukje vitrage ofzo overheen hangen als je je valkje los laat vliegen? Gewoon over de bovenkant hangen en weer weghalen als ze in de kooi zitten? Er staat al vrij veel voor de spiegel, dat scheelt al een boel. Er hoeft niet eens zoveel voor de spiegel te hangen, als ze maar zien dat ze daar niet doorheen kunnen.
Ik vind inderdaad ook dat een vogel moet kunnen vliegen!

Groetjes, Maaike

Kiko en Daisy