25 april 2024, 15:37:06

Eindelijk een albino valk!!

Gestart door gremmers, 3 januari 2005, 14:22:50

« vorige - volgende »

gremmers

Eindelijk, na lang twijfelen heb ik mijn 7e valk aangeschaft. Ik wilde altijd al een Albino, maar het kwam er steeds niet van. Maar nu is hij er dan. Vorige week maandag heb ik 'm opgehaald. Hoewel hij een half jaar oud is eet hij na een week uit mijn hand en kan ik hem tijdens het eten over zijn rug aaien. Het gaat hartstikke top. Tot het voorjaar blijft hij binnen en hoop ik hem echt tam te krijgen, daarna mag hij kennis maken met de vogels in mijn voliere!

Marianne

Gefeliciteerd met je aankoop en heel veel plezier ermee.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi,

Ik vind albino's ook erg mooi om te zien :-)
Het is al wel een goed teken dat je hem al zo snel kan aaien dan is hij toch zeker nog goed tam te krijgen.
Het is ook wel heel goed om hem nu het nog koud is binnen te houden omdat hij nog niet buitentemperaturen gewend is.
Hopenlijk kan je in de toekomst een leuk nestje krijgen met je albino alleen even kijken wat je er als partner aan koppeld want wil je albino jongen dan zal je even goed moeten kijken wat de andere partner voor mutatie moet hebben.

Groetjes, Paul

LauwtjuhLevi

Gefeliciteerd met je aanwinst!  ;D

Een albino valk vindt ik zeer mooi!
EN die is zeker wel tam te krijgen  ;)

Veel plezier met je mooie valk!

antoine

hoi,
leuk zeg een albino! ik vind ze persoonlijk ook zeer mooi!
nog veel succes met je nieuwe valkje hoor!
groetjes antoine

kok_roy

Heeft u misschien een foto van uw albino, ik vind ze namelijk altijd zo speciaal om te zien, zo'n geheel witte vogel.
Ik hoop er in de toekomst ook een aan te schaffen... terwijl ik ze niet veel mooier vind dan andere soorten valkparkieten of zo... maarja toch iets speciaals hebben ze wel :D

Groeten Roy