24 april 2024, 07:25:52

Tegen het raam aan gevlogen

Gestart door ~Natas~, 6 januari 2005, 18:15:52

« vorige - volgende »

~Natas~

Wie kan mij ff helpen.

Joepie is vanmiddag tegen het raam aan gevolgen.
De ovengordijnen waren dicht, maar Joep schrok ergens van en vloog als een gek door de kamer. Joep Vloog toen onder het gordijn door en pats tegen het raam aan.

Nu zit hij heel lief bij me, maar heel stilletjes en beeft een beetje. Moet ik mij zorgen maken.
Hij eet wel, en heeft wat water gedronken.

Natas

Tara

Hoi Natasja,

tegen het raam vliegen gebeurt best vaak, en het loopt vaak niet goed af, vaak een hersenschudding, maar vaak gewoon niets, dat hij nu erg rustig is is normaal, hij heeft erg geschrokken natuurlijk, als hij geen rare kuren heeft zal het wel niks zijn.

Wel goed in de gaten houden.

Groetjes, Tara

Karin

Als hij onder het gordijn is doorgevlogen kan de klap nooit erg hard zijn geweest. Hij zal misschien flinke hoofdpijn hebben. Gewoon een beetj met rust laten dan trekt het vanzelf wel bij. Meer kan je niet doen. Dat hij eet en drinkt is een goed teken.

groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Dank je wel voor jullie reacties.

Het gaat al iets beter met Joep, is nu alleen nog wat stilletjes en ligt veel te slapen. Ik moet zeggen sinds Joep in zijn huisje zit heeft hij niet meer gegeten en gedronken, alleen als ik het aanbied?
Ik hou 'm ff extra in de gaten, en ga vannacht ook zeker een paar keer mijn bed uit om te kijken naar mijn kind hoor  ;D

Gr Natas

Gerda

Hoi Natasja,

Ik heb bij het dagboek al gereageerd, maar nu kom ik je hier nog tegen. Hopelijk gaat het wat beter met Joepie.

Groet Gerda

Paul

Hoi Natasja,

Hopenlijk gaat het morgen weer wat beter met Joepie het lijkt erop dat ie een hersenschuddeing te pakken heeft.
Zoals ik je al zei is dan rust en donker gewoon het beste voor ze.
Ik denk dat dat met rust wel goed zal gaan komen met Joepie maar bel morgen voor de zekerheid nog even naar dr Feld en kijk wat die ervan zegd.
Beterschap met Joepie.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Natas,

Ik had ook in je dagboek gereageert maar ik kom het hier nu ook tegen. Hoe gaat het nou met Joepie is er al verbetering. :'(

Groetjes
Ed

Valerie

CitaatWie kan mij ff helpen.

Joepie is vanmiddag tegen het raam aan gevolgen.
De ovengordijnen waren dicht, maar Joep schrok ergens van en vloog als een gek door de kamer. Joep Vloog toen onder het gordijn door en pats tegen het raam aan.

Nu zit hij heel lief bij me, maar heel stilletjes en beeft een beetje. Moet ik mij zorgen maken.
Hij eet wel, en heeft wat water gedronken.

Natas

Hoi Natasja,

Mag ik je een goede raad geven? houd je valkje heel goed in de gaten ook wat gedrag betreft. Houd hem mss toch een poosje in het donker met extra warmte. En geef hem voldoende rust.

Ik heb hetzelfde met Rocky meegemaakt en omdat ie weer zo aktief was en met zen snaveltje tegen de kooi tikte, dacht ik dat het weer in orde was. 2 Weken later bleek dit niet het geval. Hij had hersenoedeem (vocht) en hoofdpijn en kon zijn ontlasting niet uitpersen. Hij is overleden. Ik wil jou niet bangmaken, echt niet. Ik wil je gewoon zeggen, dat je hem veel rust moet geven en goed in de gaten houden.

Veel sterkte en geef hem maar een dikke knuffel.

Valerie



~Natas~

Hallo allemaal,

Nou het gaat nu wel iets beter met Joep hoor.
Heb Joep vannacht lekker warm ingepakt, met een kruik erbij.
Heb zowat de hele nacht bij hem gezeten  :-/ :-/ :'( :'(
Ik merk wel dat hij niet zo stabiel op zijn stok zit, en hij heeft sinds gister amper meer gegeten en gedronken. Hij doet het wel als ik het hem aanbied. Het drinken met druivesuiker vind ie heerlijk, maar hoelang moet ik daarmee doorgaan??????
En met eten, wat moet ik nu doen. Moet ik hem DWINGEN of niet.

Gr Natas

Ed

Hoi Natas,

Tot zo ver ik weet mag je druivensuiker maar twee weken achter elkaar geven. Als hij echt niet gaat eten en te veel afvalt dan zal je hem moeten gaan dringen ben ik bang voor.

Groetjes
Ed

~Natas~

Dus ik moet hem ook gaan wegen,

En dus als hij echt niet wil dwingen.
Nou dan kom ik naar jou toe hoor ED, want dat durf ik niet.
 :o :o :o :o :o

Ed

Hoi Natas,

Als hij echt niet eet zou ik hem toch maar even wegen hoor want afvallen gaat ook snel. En hem dwingen lijkt erger dan dta het is hoor maar je moet wel durven.  :D  :D
En als je echt niet durf dan kijken we wel hoor.

Hij moet zeker tussen de 80 en 100 gram blijven hoor.

Groetjes
Ed

zazu

hayhay,

ik las dit ook even, en ik hoop echt dat het goed afloopt!!!!..
mijn valkje was ook tegen het raam gevlogen, omdat die van mijn mobieltje schok... maar er bleek niets aan de hand te zijn, want hij vloog gewoon weer vrolijk verder ::)