Help....ik ben verslaafd....of gek?

Gestart door Speedy, 15 maart 2003, 15:57:17

« vorige - volgende »

Speedy

15 maart 2003, 15:57:17 Last Edit: 15 maart 2003, 15:58:21 by Speedy
 ;D ;D ;DJeetje, ik kom net weer van de dierenwinkel, heeft ie 3 schitterende valkparkieten zitten, vraag me niet welke mutatie,maar het waren dus geen wildkleur, maar ook geen geparelde.
Ook niet zo geel als Yellow is, maar wel licht van kleur.
Ja echt hoor, ik twijfelde alweer over 1, ze sprak me aan omdat ik denk dat het een pop is, vanwege haar duidelijke visgraat onder op de staart.
Zucht)))) nee ik ben zonder valkparkiet naar huis gegaan, dit is toch niet normaal?
Het moet toch ergens stoppen he.
Hier thuis wordt mijn man nu echt niet goed van me.
Is er een vaccinatie voor????

Groetjes,
Trudie

Natalie

Hoi Trudie!

Volgens mij been je nu ECHT verslaafd aan het worden, en ik geloof dat er maar één oplossing is om ervan af te komen: niet meer in dierenwinkels komen, maar dat gaat ook een beetje moeilijk als je dieren hebt en er dus voer ofzo moet kopen. Maar ja, als ik drie valkjes had zou ik er zeker een vierde bijnemen. Straks zijn Punky en Yellow een paartje, en dan zit Speedy er zo voor Piet Snot bij, en dat is natuurlijk ook wel heel zielig  :(

Speedy

Hoi Natalie,

Ja zo heb ik er ook over gedacht, maar Speedy wil misschien helemaal geen partner, dan heeft Yellow 2 popjes (ik ga er ff vanuit dat het een pop is).
Jeetje wat erg is dit zeg, ik kan toch niet aan de gang blijven.
Ik was erheen gegaan om kattegras te kopen voor de 3 musketiers hier, ze vinden het lekker en vooral leuk om in te zitten.
Punky dook er bovenop en verdween erin :D :D
Zodoende dat ik per ongeluk die nieuwe valkparkietjes zag zitten.

Groetjes,
Trudie:)

Lieve

Oh Trudie, geweldig :D :D :D. De enige remedie is volgens mij inderdaad wegblijven uit de dierenwinkel. Weet je al wat je gaat doen en welke van de 3 het wordt? Of je moet ze nu alle drie erbij nemen en dan een tijdje niet meer gaan. Een ding is zeker, je bent verslaafd en .......... gek. Maar gek zijn is gezond wordt er toch gezongen, so what!!!!!!! hou ons op de hoogte!

Groetjes, Lieve

Mandy

:D Hahahaha die Trudie, je bent duidelijk geïnfecteerd!
Ik zou er toch ook een bij nemen of je er nou drie of vier hebt maakt ook niet meer uit en is ook gezelliger voor de valken en voor jou natuurlijk, maar voor je man...dat weet ik nog zo net niet... :-/  ;D
En je weet het hé, mijn aanbod geldt ook nog. ;)
Enne beterschap hé! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Hoi Mandy,

:D :D :D :D ja lekker makkelijk kletsen zeg, maar deze is echt niet tam, dus wat zal dit doen bij deze 3? Ik ben bang dat dan wel het leuke sociale er van af gaat. Ja ik roep maar wat hoor.
Mijn man zegt dat het nu welletjes is, hij heeft wel gelijk.
Ik zal ook zeker niet zeuren nu.
Ik laat het (voorlopig) ff rusten.

;) ;) ;)

Hanna

Hi,

Ik herken dit hoor.  Ik ga direct ook naar de dierenwinkel om wat eten en speeltjes voor de vogeltjes, maar ik neem voor de veiligheid m'n vriend mee.  Normaal ga ik naar een dierenwinkel die enkel toebehoren verkoopt, maar deze keer ga ik naar één waar diertjes zitten.  Heb m'n vriend al gewaarschuwd.  Hij zal me moeten tegenhouden, of ik heb een paar vriendjes mee voor Pepsi, Pitta en Fabio....

Speedy

Hoi Hanna,

Nou,dan wens ik je alvast veel succes voor straks...hahaha, het is zeker zo moeilijk om het niet te doen, als je er erg gevoelig voor bent.

Paul

Hoi Trudie,
Je kan er niks aan doen hoor dat je verslaafd bent en er is ook geen medicijn voor :-)
Ik begon ook met eentje en heb er nu ook elf als ik het jong mee tel want die houden we ook zelf :-)
En dan te bedenken dat er hier nog een aantal bijkomen later in het jaar :-)
Jij koopt ze per stuk maar hier gaan er weer 5 bijkomen in een keer als alles doorgaat :-)

Groetjes,  Paul

Mirjam-Moniek

Speedy, ik denk dat je een deal met je man moet sluiten. Als hij niet wil dat je er een valkparkiet bij haalt, moet hij voortaan alle spullen halen die nodig zijn voor de valparkieten en andere dieren die je (eventueel) hebt. Of misschien moet je je eens afvragen of je toch niet sterker bent dan jezelf. Verslaafd ben je alleen als je tegen jezelf zegt dat je verslaafd ben.  ;) Ik wil er zelf ook nog wel een valkje bij, omdat Jimba graag met Basje wil spelen, maar Basje daar niets van moet hebben. Een jonge valk die wel wil spelen, lijkt me leuk voor Jimba. Mijn vriend wil dat niet, omdat het hier volgens hem te klein is voor nog meer dieren. Jammer genoeg is het dat ook wel. Dus koop ik er geen bij. Scheelt wel dat hier in de dierenwinkels zelden valkjes zitten. Wel een grijze roodstaart, waarvan ik me elke keer afvraag "ben jij lief?"