Plaats jij foto's op het forum? Lees dit aub!

Gestart door Peter, 3 januari 2005, 18:43:17

« vorige - volgende »

Peter

Hallo allemaal,

De laatste tijd wordt de uploadpagina vrijwel niet meer gebruikt. Het is erg jammer want bij een aantal topics zijn er geen foto's meer te zien. Deze foto's stonden op een andere website die nu niet meer bestaat.

De foto's op de upload pagina worden niet verwijderd tenzij er nadrukkelijk om gevraagd om een foto te verwijderden. Het voordeel van de uploadpagina is dat als je een ouder topic opent ook nog alle foto's aktief zijn.

Dus daarom wou ik vragen om de upload pagina meer te gaan gebruiken!

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Peter,

ik heb net foto's geplaatst alleen had ik ze op mijn server geplaatst, ik wou ze eerst uploaden maar ik dacht, als ik ze toch op mijn server kan plaatsen... Dan hoef ik toch geen plaats in te nemen op jullie server, of mag ik toch uploaden?

Groetjes, Tara

Peter

CitaatHoi Peter,

ik heb net foto's geplaatst alleen had ik ze op mijn server geplaatst, ik wou ze eerst uploaden maar ik dacht, als ik ze toch op mijn server kan plaatsen... Dan hoef ik toch geen plaats in te nemen op jullie server, of mag ik toch uploaden?

Groetjes, Tara
Hoi Tara,

Je mag altijd uploaden bij de foto "server" is nu nog 1200mb vrij voor foto's dus dan zijn nog super veel foto's! We hebben nu 200mb gebruikt en er staan nu 14.000 foto's op. Dus ruimte genoeg!

Groetjes,
Peter

Ed

Hoi Peter,

Ik upload ze altijd maarik heb wat bij fouten en bugs geschreven over die server wat iik de laatste tijd zie.
Meschien kan je daar ook even naar kijken tot nu toe gaat het redelijk maar vroeger ging het ook vlotter. Mijn handtekenig staat bij jullie op de server en die kwam vaker niet dan wel dus staat hij nu op mijn server. Maar foto's upload ik nog steeds want dat vind ik ook een probleem als je een verhaal leest en de foto's zijn weg. Maar Lique had 2 foto's van haar verzameling eitjes gepost en na een half uur zag ik die pas daarvoor alleen maat rode kruisjes. Maar kijk maar eens naar dat bericht als je wil.

Groetjes
Ed

Tara

Hoi Peter,

ik upload ze alleen als ik de foto's alleen hier plaats, de foto's die ik nu geüpload heb heb ik elders ook geplaatst, daarmee dat ik het nut er niet van inzag ze hier ook nog eens te uploaden. Maar meestal plaats ik alleen hier foto's, dan komen ze wel op deze server te staan.

Groetjes, Tara

Ria

Hallo,

Ik zal het wel weer verkeerd begrepen hebben maar ik dacht juist dat het zoveel mogelijk op je eigen server moest vanwege ruimte en traffic. Een aantal staan bij jullie, maar de meeste op de eigen server. De foto's gebruik ik tevens op een weblog en op mijn eigen site.

Groet,
Ria

Peter

CitaatHallo,

Ik zal het wel weer verkeerd begrepen hebben maar ik dacht juist dat het zoveel mogelijk op je eigen server moest vanwege ruimte en traffic. Een aantal staan bij jullie, maar de meeste op de eigen server. De foto's gebruik ik tevens op een weblog en op mijn eigen site.

Groet,
Ria
Hoi Ria,

Dat van het traffic komt niet bij mij weg, een aantal leden hebben dit geroepen. Het dataverkeer op valkparkiet.org is geen probleem. Valkparkiet.org draait op een andere server als valkparkiet.com en heeft een veel langer kosten plaatje. Het dataverkeer moeten wij van te voren in kopen dus wat niet gebruikt is is weg.

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi Peter,

ik upload ze alleen als ik de foto's alleen hier plaats, de foto's die ik nu geüpload heb heb ik elders ook geplaatst, daarmee dat ik het nut er niet van inzag ze hier ook nog eens te uploaden. Maar meestal plaats ik alleen hier foto's, dan komen ze wel op deze server te staan.

Groetjes, Tara
Hoi Tara,

De foto's die upload hier kun je vaak elders niet gebruiken, maar het gaat er vooral om dat topics over een paar maand nog compleet zijn.

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Peter,

nee dat bedoel ik niet, ik gebruik foto's die ik hier upload niet op andere sites, ik bedoel, als ik foto's heb die ik op 2 fora moet plaatsen, ga ik die met mijn eigen programma uploaden zodat ik ze kan plaatsen daar en hier.
Anders moet ik het nog een beetje uploaden hier, en dat is een beetje plaatssmijtweg :-/

Groetjes, Tara

Peter

CitaatHoi Peter,

Ik upload ze altijd maarik heb wat bij fouten en bugs geschreven over die server wat iik de laatste tijd zie.
Meschien kan je daar ook even naar kijken tot nu toe gaat het redelijk maar vroeger ging het ook vlotter. Mijn handtekenig staat bij jullie op de server en die kwam vaker niet dan wel dus staat hij nu op mijn server. Maar foto's upload ik nog steeds want dat vind ik ook een probleem als je een verhaal leest en de foto's zijn weg. Maar Lique had 2 foto's van haar verzameling eitjes gepost en na een half uur zag ik die pas daarvoor alleen maat rode kruisjes. Maar kijk maar eens naar dat bericht als je wil.

Groetjes
Ed
Hoi Ed,

De laatste erg druk met veel nieuwe dingen voor de website dat berichten er wel eens bij tusen door schieten. Ik heb gereageerd op je topic. Het was een carrier die problemen gaf. (Carrier = Een bedrijf dat er voor zorgt dat een webserver verbinding heeft met het internet)

We zijn bezig om de mogelijkheden te bekijken om over te stappen naar een eigen webserver. Daarmee zijn veel problemen in een keer opgelost.

Groetjes,
Peter

Peter

Hoi Tara,

Ik snap het, anders ben je een halve dag aan het uploaden :)

Groetjes,
Peter

Tara

Hahaha dat maakt mij niet zo erg veel uit hoor :D

Maar ik maak ook veel foto's maar verkleinen doe ik minder, de laatste tijd weer iets meer, maar dat is nog niet super, gewoon omdat als ik photoshop gebruik, mijn computer erg slecht gaat dan...
Maar ik maak wel regelmatig gebruik van de upload, want meestal plaats ik alleen hier foto's :)

Groetjes, Tara

Ed

3 januari 2005, 19:30:22 #12 Last Edit: 3 januari 2005, 19:31:51 by Ed_V.
CitaatHoi Ed,

De laatste erg druk met veel nieuwe dingen voor de website dat berichten er wel eens bij tusen door schieten. Ik heb gereageerd op je topic. Het was een carrier die problemen gaf. (Carrier = Een bedrijf dat er voor zorgt dat een webserver verbinding heeft met het internet)

We zijn bezig om de mogelijkheden te bekijken om over te stappen naar een eigen webserver. Daarmee zijn veel problemen in een keer opgelost.

Groetjes,
Peter


Hoi Peter,

Ik weet dat je druk heb daarom heb ik je ook niet gemailt want ik zag je de laatste tijd weinig. Maar het is opgelost en daar gaat het om.

Groetjes
Ed

Rene

4 januari 2005, 06:35:12 #13 Last Edit: 4 januari 2005, 06:39:20 by Rene
Hoi Peter,

CitaatHoi Ria,

Dat van het traffic komt niet bij mij weg, een aantal leden hebben dit geroepen. Het dataverkeer op valkparkiet.org is geen probleem. Valkparkiet.org draait op een andere server als valkparkiet.com en heeft een veel langer kosten plaatje. Het dataverkeer moeten wij van te voren in kopen dus wat niet gebruikt is is weg.

Groetjes,
Peter

De suggestie om een je eigen server te gebruiken voor fotos komt nog uit de tijd dat het dataverkeer van (vooral) de handtekening fotos wel een probleem was. Nadat jullie valkparkiet.org erbij hebben genomen werden de kosten van dat  verkeer veel minder.

Ik begrijp de redenen van je oproep tot meer gebruik van upload, maar zelf zal ik de fotos voornamelijk toch op m'n eigen server plaatsen. De belangrijkste reden is net als bij Tara dat ik de fotos dan ook elders kan gebruiken. Ik zal echter nooit een foto weggooien die op het web gebruikt is, dus wat dat betreft zullen er bij mij geen rode kruisjes  verschijnen :) Ook heeft mijn "provider" een puike verbinding met Internet, dus weinig kans op vertraging of kruisjes door onbereikbaarheid van de server 8)

Groetjes,

-- Rene

Rox4nne

:o
AAaw Sorry Peter  :-[
Ik wist helemaal niet dat dat kon joh! :o

Ik zal het uploaden naar deze site vanaf vandaag beginnen!  ;D

liefs,
Roxanne