18 april 2024, 06:51:23

kroelen!!

Gestart door es, 2 januari 2005, 20:56:29

« vorige - volgende »

Paul

6 januari 2005, 08:12:57 #60 Last Edit: 6 januari 2005, 08:19:21 by Paul
Hoi Esther,

Dat gaat zeker de goeie kant op met het valkje van je vriendin ik denk dat het grootste gevaar nu geweken is nu hij duidelijk aankomt en het gewicht is best al heel goed nu.
Voor foto's uploaden heb ik twee stukjes gemaakt daar kan je even lezen hoe dat dan precies gaat.
Het eerste stukje is over uploaden en het tweede stukje over verkleinen van de foto's.

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=updaat;action=display;num=1087554279;start=0  

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=news;action=display;num=1088072035;start=0


Groetjes, Paul



es

Hoi Paul,

Volgens mij heb ik het begrepen alleen staan dus al mijn foto's nu in valkparkiet.com die moet ik eerst opzoeken en kan ze daar dus niet meer vinden staan waarschijnlijk ergens achteraan.

Ed

Hoi Esther

Weet je de namen dan help ik je zoeken.

Groetjes
Ed

es

KIJK EENS BIJ AANSCHAF :D
ZE STAAN EROP HET IS GELUKT ;D
HIJ IS NOG NIET MOEDERSMOOISTE HOOR MAAR DAT KOMT NOG WEL

GROETJES

Ed

Hoi Esther,

Ik heb hem gezien hoor  hij ziet er goed uit ik heb ze nog wel slechter gezien hoor maar dat komt allemaal goed met de tijd.

Groetjes
Ed

es

hoi,

nog slechter dat kan toch bijna nie ;D ;D
 :D :D :D :D :D :D :D

Paul

Hoi Esther,

Ik vind hem er best wel redelijk uit zien hoor misschien zitten wat veertjes slordig maar hij heeft wel veel veren.
Ik heb er een die ziet er een stuk slechter uit met de veren helaas :-(
Dit is onze Pini en ze lijkt er niks geen last van te hebben maar waarschijnlijk heeft ze de veren zelf uitgetrokken omdat ze een schimmelinfectie had waar ze voor behandeld is.


Dus die van jou valt reuze mee het kan dus veel erger :-(

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Paul,

Ik vond dat Rocko er ook niet slecht uitzag maar dit is wel het top punt hoor zo had ik ze ook nog niet gezien. Een kale kop wel maar dit maar goed dat Pini binnen zit want voor buiten had je toch een jasje moet breien.

Groetjes
Ed

es

Hoi.
als ik dat allemaal zie valt het inderdaad wel mee met mijn rocko.
Het komt ook allemaal wel goed dat weet ik ook wel.

gr. Esther