13 mei 2025, 09:59:07

kroelen!!

Gestart door es, 2 januari 2005, 20:56:29

« vorige - volgende »

es

hoi

Ik fluit dus ook zo'n 8000 keer per dag, mijn man wordt er soms GEK van. :D ;D
Morgen heb ik de foto's.
heel even geduld nog.

groetjes

Ed

Ik zie het morgen wel. En ik begrijp je man hij zal zich wel afvragen naar wie je fluit. :D :D

groetjes
Ed

es

Nou ze reageren er twee op, GEK HË! :D :D ;D ;D ;) ;)

es

TOT MORGEN
TRUSTE
 IK HEB EEN BEETJE  ::) ::) ::)
GROETJES ESTHER EN ROCKO

Paul

Hoi Esther,

Leuk dat je hem al zo snel kan kroelen maar veel aandacht doet wonderen he dat merk je nu wel :-)
Je merkt inderdaad aan de geluidjes dat ze het lekker vinden als je ze aait :-)
Je moet trouwens op hun borst altijd een beetje het borstbeen nog voelen het mag niet te scherp zijn maar als je het helemaal niet voelt is ie wel wat te dik.
Bij die van je vriendin gaat het ook prima nu zo te horen en dat gewicht is zeker niet zorgelijk hoor en hij zal nog wel wat aankomen als ie eenmaal goed gaat eten.

Groetjes, Paul

es

Hoi Paul,

Die van mijn vriendin is van 88 gr. naar 92 gr. gegroeid, gaat dus de goeie kant op.
En van dat borstbeen is een goeie tip bedankt moet je dat altijd goed in de gate houden?

Oja ik heb wat foto's zal ik erop zetten weet alleen nog nie waar!

gr.

Ed

Hoi Esther,

Foto's kun je uploaden met de upload button boven aan het forum ze mogen niet groter zijn dan 60kb. En jpg of gif formaat. Geef het ook een duidelijke naam dus niet Rocko1 en Rocko2 want die bestaan denk ik al. Als je hem geupload heb dan krijg je een scherm met daar de link naar je foto maar dat speekt voor zich. Dus kom maar op met die foto's

groetjes
Ed

es

5 januari 2005, 21:37:20 #52 Last Edit: 5 januari 2005, 21:40:57 by es
zit eerst nog heeeeeeel even te eten, straks ga ik even kijken van hoe en wat, maar vanavond staan ze erop BELOOFD ;D
onder welke bericht! kan ik mijn foto's plaatsen onder diversen ofzo???????? :-/ :-/

Ed

Hoi Esther,

Onder aanschaf

Groetjes
Ed

es

Hoi Ed,

OKIEDOKIE ;D

GR. ESTHER

es

stuur je als je de foto's hebt geseleceerd.
verstuur het plaatje naar valkparkiet.com ( knop onderaan ), ja hé?

Ed

hoi Esther,

Ja dan wordt hij op de serevr van valkparkiet.com gezet daar na krijg je een pagina met de link van je foto.

Groetjes
Ed

es

Hoi Ed,

HET KAN MISSCHIEN ZIJN DAT HET MORGEN WORDT EER DAT DE FOTO'S EROP STAAN, ZIJN EEN PROGRAMMA AAN HET DOWNLOADEN VOOR EEN MAKKELIJK FOTO PROGRAMMA.
dusssssssssssssss DAT DUURT EVEN, WANT IK MOET DE FOTO'S NOG AANPASSEN EN DAAR BEN IK NOG NIE ECHT HEEL ERG HANDIG IN, MAAR ZE KOMEN ERAAN
BELOOFD IS BELOOFD! ;D ;D ;D ;D

Ed

Hoi Esther,

Is goed ik heb gedult hoor ik zie het wel verschijnen.

Groetjes
Ed

es

hoi Ed,

okiedokie ;D

groetjes van Esther en Rocko