6 mei 2025, 15:10:11

Solo is ziek

Gestart door Annouschka, 1 januari 2005, 19:42:03

« vorige - volgende »

Irene

Jeetje, nog overblijfseleen van de ppg ziekte? dat blijft dan lang in zo'n lijfje zitten.Ik hoop voor je dat Solo weer snel de oude zal zijn.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Gerda

O joh Annous,

Ik hoop echt dat hij na een dagje slapen morgen weer de oude is. En dan willen bepaalde mensen nog zelf gaan dokteren met AB. Ik hoop dat het snel uit hun lijfjes is.
Hopelijk heb je dan alles gehad voor het hele jaar.

Groetjes Gerda

Annouschka

Hoi,

ja, ze heeft daar een naam aan gegeven hoor maar die weet ik niet meer, door zo'n langdurig gebruik van AB, zijn er nog stoffen in het lichaam aanwezig.

Ik wil nog niet te vroeg roepen maar de valkjes zijn +/-15 minuten op en het eerste wat Solo deed was fluiten :)  Wel heeft ie gisterenmiddag nog overgegeven maar dat was te verwachten na het DA bezoek, ik moest ook gisteren heel zijn achtergrond tot in de puntjes vertellen en ze zegt dat dat overgeven van stress voortkomt.  De drainagedruppels mag ik vandaag bij de apotheek ophalen, morgen moet ik m'n DA terugbellen om te vertellen hoe het is.

Gisteren ging het testen wel moeizaam, we hebben het een aantal keer moeten herdoen, ik weet nu waardoor.  Ik kwam thuis en ververste de bodembedekking, had dus voor de testen veertjes, grijze, meegenomen en veronderstelt dat deze van Solo waren, niet wetend dat Yoda ook in de rui is gekomen pas, want er lag een grijsgele pluim van z'n kuifje :o dus zullen er ook een paar pluimpjes van hem tussengezeten hebben.  Op Solo zelf hebben we niet getest, dat zou te stresserend geweest zijn voor hem,dan zou ik hem de hele tijd moeten hebben vastgehouden.

Zo, nu maar hopen dat het echt beter gaat.

groetjes
Annouschka

Valerie

Hoi Anouschka,

Jij hebt ook geen geluk zeg! Ik hoop dat Solo weer snel de ouwe is!
Hier krijgen ze nu ook yakult, omdat de ontlasting nog niet 100% is. Bij Peppie lijkt het wel goed, maar Valko en Ricky kan nog beter. Ricky eet de yakult wel maar de andere twee niet.  :-/ Dus ga het nu door het gewoon voer doen.

Veel succes!

Valerie

Paul

Hoi Annouschka,

Kan je nagaan wat een troep antibiotica eigenlijk is en dat er toch stoffen achterblijven die moeilijk vanzelf weg gaan.
Ik vind het wel logisch klinken dat die stoffen dan een probleem kunnen geven en dat die eruit moeten.
Hopenlijk helpt het en is Solo snel weer helemaal de oude.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

ja is erg he, het zijn een soort van poliepen van antibiotica die achterblijven geloof ik, vooral de inspuitingen zijn heel slecht, natuurlijk als het echt niet anders kan moet het gebeuren.

Gisteren heeft ie bijna niet meer geslapen en hij leek weer in form, hopelijk gaat het vandaag ook goed.
Ik ben gisteren gestart met de homeopatische drainagedruppels, Trais-c noemt het, 3 flesjes waarvan elk 1 druppeltje in het drinkwater doen voor een week of 5, we zullen zien wat dat geeft.  Bij mijn kat zag je wel duidelijk het verschil na 2 maanden bij de bloedafname dus ik geloof wel dat het zal werken.  Is alleszins beter dan al die antibiotica.

Ondertussen is Yabba ook in de rui gegaan maar die heeft er (nog) niet zoveel last van.
Na de drainagekuur moet ik dan kijken of haar ontlasting nog zo slecht is en als dat het geval is, gaat ze voor haar ook kijken wat ze kan doen adv homeopathie.

groetjes

Anita1

sjees meiss.ik lees dit nu pas.schrik me weer het lazerus.
wanneer houd het bij jou een keer op zeg!
en wil je ook ff ophouden met jezelf de schuld geven...... :-/
moet je kijken wat je allemaal voor jou lieffies doet zeg! daar kan menigen een voorbeeld aan geven.
maar ik wens je wel meer geluk met je valkjes.zo gaat alles goed en zo heb je weer wat.
je zou er bijna een trauma van krijgen.
straks hebben ze iets en ben jij al weer bang.bah bah
niet eerlijk allemaal.wens je veeeel sterkte en geluk voor 2005.kusssje anita ;)

Annouschka

Hoi,

dankjewel :-*

ik moet zeggen, sedert hij wakker is heeft ie nog niet anders gedaan dan gefloten :)
Ik moest vandaag m'n da terugbellen en ik heb dat net gedaan, ze was ook heel blij dat ie er terug door is, hoop ik toch.

Hij heeft ook goed gegeten en was gisteren terug 1 gram aangekomen.
Hij heeft, mede door de rui dacht ik, veel jeuk, ze vertelde me net dat dat ook is omdat ie z'n lichaam aan het zuiveren is van die AB, hij is daardoor verzwakt geraakt :(.  Hij lijkt me nu heel happy en daar ben ik blij om.

Natuurlijk nog even, homeopathie mag je ook niet zomaar toedienen, dat moet getest worden, dat moest ik hier van haar nog even meegeven, natuurlijk als een vogel heel erg ziek is, dan kan antibiotica wel heel goed zijn, dat heb ik hier met de ppgziekte ook gezien, maar het brengt ook een hele hoop troep mee.  Dus nogmaals, zoals hier ook al gezegd, niet zomaar geven!!!

groetjes
Annouschka

Annouschka

Hoi,

even om te melden dat Solo weer helemaal de oude is :) sterker nog, hij is al 4 gram verzwaard op nog geen week tijd, van 82 gram naar 86,5 gram, als dat niet goed is. :)

Allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp, in het bijzonder ook aan Tineke en Ria!!

groetjes
Annouschka

Ria

Hallo,

Geweldig nieuws Annous dat Solo weer de oude is. Daar ben ik heel blij om. Maarre geen dank hoor, ik heb je alleen maar aangehoord. Jij hebt zelf de aktie ondernomen.

Ik hoop dat ik meer positieve berichten hoor op deze manier.

Groetjes,
Ria

Paul

Hoi annouschka,

Wat een fijn nieuws dat de test zo goed is verlopen en dat alles nu weer in orde is :-)
Het heeft wel lang geduurd maar gelukkig is het nu dan toch eindelijk voor elkaar.
Geef Solo maar een lekkere knuffel dat heeft ie wel verdient na al die narigheid.

Groetjes, Paul

vantatineke

hahahah meissie geen dank je hebt het toch zelf moeten doen en met raad en daad staan wij je natuurlijk altijd bij zoveel we kunnen maar het komt allemaal goed
je bent een kei van een meid en je doet het hel goed voor die schatjes van hun ze zouden zich geen ander baasje willen wensen

knuffels van ons

tineke