11 mei 2025, 11:32:37

Bericht voor Paul

Gestart door hillie1, 27 december 2004, 22:13:00

« vorige - volgende »

hillie1

Paul ik heb een tijdje geleden op dit forum contact met jou gehad over de valkparkieten van mijn ouders. Mijn vader is er dus allergies voor en daarom heb ik ze dus maar in huis genomen. Ik ben zwanger van mijn tweede kind en mijn dochter die vind de parkieten zo leuk dat ze er de hele tijd heen gaat en op de kooi gaat slaan en dat soort dingen. de vogels worden daar dus bang voor. Op dit moment hebben wij er zelf ook weining tijd voor en dat vind ik ook erg zielig. Weet jij misschien iemand die veel van deze vogels houdt en voor ze zou willen zorgen?? Ik kan ze ook wel aanbieden bij te koop/gevraagd maar dan weet je al helemaal niet of die gene wel goed voor ze zorgt. Kan je mij helpen??

Groetjes Hil

Karin

Ik ben Paul wel niet  ;D, maar zet anders even wat foto's met beschrijving bij aanschaf. Bijna alle forumleden lezen dat.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

28 december 2004, 03:28:04 #2 Last Edit: 28 december 2004, 03:29:14 by Paul
Hoi Hil,

Ik heb zelf helaas geen plaats anders had ik ze wel op willen vangen maar meer dan 22 kan ik er hier in huis echt niet hebben.
Op het forum hier zitten vaak wel mensen die heel goed voor valkjes zorgen en er helemaal weg van zijn.
Dus je kan even doen wat Karin zegt en even afwachten wat je hier voor reacties krijgt.
Het is inderdaad niet fijn als ze steeds schrikken door tegen de kooi aan slaan.
Gelukkig hebben ze wel elkaar dus dan hoeven ze in het algemeen toch wat minder aandacht alhoewel dat wel beter is als je elke dag even met ze bezig bent.
De mensen die ik ken die zitten ook allemaal op het forum dus die zullen dit ook lezen en hopenlijk reageren.
In elk geval hebben ze via mensen die hier komen een beter baasje vaak als dat je ze op marktplaats zou zetten want dan weet je totaal niet waar ze terecht komen.

Groetjes, Paul

Hil

Hoi,

Karin bedankt voor je reactie. Maar ik begrijp jou niet helemaal met wat je typt over iets wat onzichtbaar is??

Ik vind het helemaal niet erg hoor dat je gereageerd hebt, ik ben er juist blij om.

Paul, Bedankt voor je reactie. Jeetje 22 vogels in huis, is ook wel erg druk.

Ik heb deze topic geopend omdat ik eeder contact met jou heb gehad. Het mooiste zou zijn dat ik iemand vind die heel goed voor mijn valkparkieten kan zorgen en daarom wil ik het dus oo niet zomaar aan iemand wegdoen, ik wil er zeker van zijn dat het ook echt een vogelliefhebber is en er niet na een paar maanden flauw van is.

Ik vind het ook jammer dat ik er niet goed voor kan zorgen. Ze staan nu achter twee stoelen omdat mijn dochter er de hele tijd heen wil, ze vind ze heel erg leuk maar laat ze ook schrikken en omdat ik nu een nieuwe bank krijg zouden ze gewoon in de kamer moeten staan en weet ik nu al dat ze ze niet met rust gaat laten. Ook heb ik er weinig tijd voor omdat ik dus mijn dochter heb en ook nog zwanger ben.
Mijn ouders zouden er wel goed voor kunnen zorgen maar doordat mijn vader er dus allergies voor is kunnen ze niet daar blijven. Ze hebben dat toen aan de dierenwinkel laten weten maar die wilde ze niet terug nemen.

Daarom hebben we besloten dat ze dan beter bij iemand kunnen zijn die er wel de tijd voor heeft en geen kind heeft die ze bang maakt. Ik even een paar foto's maken en dan zet ik ze bij aanschaf en dan kijk ik wel wat ik er van hoor. Bedankt voor de tip!!

Groetjes Hil

Karin

Sorry Hil, had het mailtje bij het verkeerde onderwerp gezet, was voor iemand anders bedoelt. Heb hem inmiddels weggehaald.

groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Hil,

Ik zou ook zeker een adresje zoeken waar ze beide bij elkaar kunnen blijven want ze zijn prima aan elkaar gewend.
En je kan altijd dan contact houden en dan horen hoe het met ze gaat dat zou het leukste zijn.
En het is in elk geval heel fijn dat je het beste voor de vogels wilt en ze niet zelf houd zonder dat ze aandacht krijgen en het minder naar hun zin hebben.
Ik hoop dat je snel een goed adresje voor ze gevonden hebt.

Groetjes, Paul