10 augustus 2025, 06:08:50

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2005

Gestart door Lique, 29 december 2004, 01:53:16

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Lique,

Net wat Roxanne al zei viel mij ook op dat de oogjes er zo goed uitzien bij de jongen.
Ik heb het idee dat dat gewoon helemaal zoals het hoort gaat worden :-)
Die foto's van het voeren zijn erg gaaf daar moet je net op het juiste moment bij zijn altijd.

Groetjes, Paul

Lin

Wat een lieve foto's van die ouders en wat zijn die kleintjes aan het mooi worden.  :)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lique

Hoi allemaal,

Nog 2 dagen :-\ Dan is Pucky alweer 6 weken. En nog 3 dagen voor Akkoe. Pucky mag al bijna weg, maar ik heb haar nog niet zien drinken. Ook eet ze nog niet voldoende zaadjes om weg te mogen. Maar met een paar daagjes zal het zeker zo ver zijn.
Met Akkoe is het nog even afwachten, hoe dat zich verder vorderd.
Met de eitjes van Sammy gaat het goed. Hier zullen ook weer wildkleur valkjes uit gaan komen.

Hier de dagfoto's van Sammy's jongen.

ep

O wat een dotten, zeg ze zien er erg ondeugend uit.
Hopelijk gaan ze snel zelf eten dan mogen ze lekker naar hun nieuwe baasjes toe.
het is wel geen valkparkiet maar ik vond hem ook zo schattig

~Natas~

Hoi,

Oh wat een schatjes om te zien zeg.
En wat zijn ze moooooooooooooooooi.
Nou even dan zitten deze schatjes bij hun toekomstige baasjes, die nu met smart op hen w8ten.

Gr Natas

Lique

En natuurlijk de foto's van de jongen van Jaco en Shaggy:

ep

Ik vind de kleur van de oudste zo mooi :P kwijl kwijl

Jaimy_en_Viggo

owww!! wat heerlijk om te zien! Dan begint het bij mij ook helemaal te kriebelen!!  ;D Maar wat me opviel..je jonge valkjes wegen over de 100 gram...en Nica..die weegt 80 gram  ??? Nica is ook wel een kleine opdonder  ;) Hey Lique we komen snel langs om je valkjes live te bekijken  ;)

Dikke  :-* Jaimy, Berrie en de kleintjes  ;D

Lique

Lique

Cor_en_Petra

27 februari 2005, 20:30:16 #400 Last Edit: 12 maart 2005, 09:05:56 by Cor_en_Petra
Ha Lique en Peter,
We hebben de kooi inmiddels gekocht en in elkaar gezet (zie hieronder).

Het wachten is nu op de kleine Cheeky. Onze kat Gizmo is de kooi al flink aan het bestuderen en besnuffelen... we zijn benieuwd hoe alles zal gaan. We komen zeer binnenkort Cheeky in levende lijve bewonderen! Wat groeit-ie snel zeg! We staan er dagelijks van te kijken!
Groetjes van
Cor & Petra

Irene

wat een mooie foto's weer. Wat gaan ze toch hard zeg!!  :o
Hoe gaat het met de volgende eitjes van Sam? Kun je al zien of ze bevrucht zijn? Of vraag ik weer eens iets wat al eerder beschreven is en waar ik overheen gelezen heb? ::) ;D

@ cor en Petra; mooie kooi staat er klaar voor Cheeky, daar zal hij/ zij het vast naar z'n zin in krijgen. Succes met het afwachten!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

caroliendewit

Wat een mooie jongen zeg. Wat gaat het toch hard he, zo zijn het nog van die kleine donsjes  en zo zijn het al echte vogels. Iedereen die een jong krijgt: Heel veel plezier ermee!!!
Groetjes Carolien

patty_dordtse valkjes

echt lieve foto's de kleinste is ook erg mooi van kleur vind ik hoor ep hahahaha.
ze zijn allemaaaaaaalllll mooooiii ;D

mvg,
patricia

super mooie kooi
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne