5 mei 2025, 04:01:00

rare plekjes op tong

Gestart door frenky, 26 december 2004, 16:32:50

« vorige - volgende »

frenky

hoi,

hier een fantieke mee leester. ik heb een vraag over mijn valkje frenky. hij heeft sinds gister rare plekjes op zijn tong. aan bie kanten zitten wat vuile plekjes. maar hij voor rest super gezond hoor eet goed. ik kan het nog niet er af krijgen. hij is wel zo mak dat hij het zo goes als toe laat maar ik kan het niet niet even voelen of het los zit of dat het vast zit. herkent iemand dit? alvast bedankt!

groetjes kirsten en frenky

boezempje

hai frenky

meestal is dat eten wat nog achter blijft in het bekje en gaat het vanzelf weg,mijn kuifje heeft  dat ook wel eens,maar als je later weer kijkt is het weg,
dus ik zou het ff afkijken als ik jou was.

gr essie

Sanna

Hallo Kirsten,

Ziet het eruit alsof er troep in zijn mondhoeken (snavelhoeken ;D) zit? Ik heb dat ook regelmatig bij Jamey, de viezerik haha. Meestal kan ik het er gewoon uitpulken of ik laat het hem zelf opknappen. Het is meestal of wat dons, of schilletjes van zaadjes, of beide.

Groetjes, Sanna

frenky

heel erg bedankt, inderdaad was het gewoon wat vuil. maar als je onervaren bent ben je toch bang dat het rare zweren of iets dergelijks is. ik ben weer helemaal gerust gesteld. bedankt voor jullie reactie :D