28 maart 2024, 22:10:58

Falco

Gestart door Suzanne, 27 december 2004, 21:47:54

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik heb sinds afgelopen donderdag een nieuwe valk er bij  ;D. Ik was in de dierenwinkel en werd nogal aangetrokken door dit valkje. En aangezien ik me nog al <piep> voelde mocht ik hem meenemen van mijn man. Het is een lutino (met een flinke kale plek achter zijn kuif, helaas  :-/). Hij heeft nu nog een mini kuifje en zit niet super mooi in de veren vanwege de rui. Het is een man, want hij zat te baltsen in de dierenwinkel. Ik heb hem meegenomen omdat die dierenwinkel goed is en ik er vertrouwen in heb een gezonde vogel te hebben.

Ik heb nog geen foto kunnen maken, want hij is nl. super bang. Als ik de deur van mijn kamer al open doe, dan vliegt hij door het kooitje. Ik zal blij zijn voor hem als hij bij de rest in de voliere mag. Maar ja, dat duurt nog wel ff. Moet het ook een stuk warmer worden  :-/.

Groetjes

Suzanne

ps: Marianne, de reservering voor de geparelde lutino blijft gewoon staan hoor  ;)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

gefeliciteerd met je nieuwe valk,
het is jammer dat hij zo'n grote kale plek heeft, maar daar kan het beestje natuurlijk zelf niets aan doen, ik ben zeer benieuwd naar zijn foto.
Veel succes er mee, ik hoop dat ie snel minder bang wordt.

Groetjes, Tara