28 maart 2024, 20:37:42

Fabio onder de douche

Gestart door Hanna, 14 maart 2003, 00:02:42

« vorige - volgende »

Hanna

Hallo allemaal
Dit vind ik toch wel leuk om jullie te vertellen.  Fabio is altijd als de dood voor water geweest.  Van de plantensproeier vloog hij krijsend weg en als ik in de keuken de kraan opendraaide, vloog hij vlug naar de living.  Ik had hem nochtans nooit gedwongen om een badje te nemen of zo.  Hij moest er gewoon niets van hebben.
Al een tijdje komt Fabiootje mee naar badkamer, bv als ik m'n tanden ga poetsen, maar enkele dagen geleden besloot ik hem ook mee te nemen als ik ging douchen.  Dat ging heel goed.  Hij zat op de tablet voor de spiegel en was vrolijk tegen z'n spiegelbeeld aant kwetteren.  Af en toe keek hij eens nieuwsgierig naar mij, maar hij bleef op een veilige afstand.
Vanavond besloot ik hem weer mee te nemen.  Deze keer was hij veel nieuwsgieriger geworden in mij dan in z'n spiegelbeeld, dus liet ik hem op m'n vinger kruipen en praatte intussen zachtjes tegen hem.  Zo bracht ik hem wat dichter bij de sproeier zodat hij zachte spatjes op hem kreeg.  Ik had verwacht dat hij zou wegvliegen, maar hij schudde z'n kopje, zette z'n veertjes dik en deed z'n vleugeltjes omhoog.  Hij was echt superschattig om te zien!  Hij kroop zelfs wat dichter om nog meer spetters op hem te krijgen.  
Dus in het vervolg neem ik hem 1 keer per week mee onder de douche.  Hij vindt het zalig en anders wast ie zich nooit.
Vele groetjes
en natte kus van Fabio

moonwitch (diana)

hoi hanna

he wat leuk dat je een manier hebt gevonden om je valkje te badderen.
Onze gaan ook altijd mee onder de douche met m'n zoon, en ze vinden het ook erg lekker onder de douche
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer