24 april 2024, 08:48:40

Yakult ? :S

Gestart door Rox4nne, 22 december 2004, 18:35:23

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Ed,

Maar slechter word je er ook niet van denk ik anders zou het niet verkocht mogen worden.
Maar als mensen het blijven kopen blijft het in de handel en dat is wel gunstig voor onze valkjes toch :-)

Groetjes, Paul

Ria

He Paul,

Nee, nee. Geen suiker in de koffie. Als je alleen woont lekker de koffie zwart drinken. Altijd makkelijk. Geen bedorven melk en nooit geen suiker tekort. Een flinke voorraad koffie is voldoende.

Tja en dat Yakult. Chica en Chico lieten ook voldoende over in hun flesje. Als het dan toch open is dan drink ik het wel. Ach en sommige dingen zijn gewoon goed. Gewoon ogen, oren en neus dicht en slikken. Normaal heb ik het niet standaard in huis. Alleen in de wintermaanden met de winterkost wil ik nog wel eens wat voor mezelf kopen.

Groetjes,
Ria

Ed

Hoi Paul,

Ik zal me nu ook niet meer verzetten daar tegen het mag nu in de handel blijven hoor meschien dat ik het nog eens nog heb voor de valkjes. ;)

ps Suiker met koffie is best lekker maar wonder drankjes geloof ik niet in. :D :D


Groetjes
Ed

Riny

Hallo allemaal
Ook ik gebruik Yaccult als ik valkjes heb die ik zelf groot breng.
Ze vinden het lekker hoor.
Die tip heb ik van DR Feld gekregen toen ik een valkje had met kropverzuring.
Dat valkje is blijven leven en is nu kerngezond!!!!!!!!!!!!
Groetjes RINY

Valerie

Citaat van: Paul op 25 december 2004, 02:37:49
Hoi Ria,

Heb jij dan ook altijd veel suiker in je koffie  :D
Ik drink een echte bak suiker aangevuld met koffie en heerlijk is dat.
Dus ik moet dan toch ook een keer die vloeibare fruitella's l proberen :-)

Groetjes, Paul

Bah! Meen je dat? Maar ja, er zijn er wel meer. Geef mij maar gewoon een beetje melk in de koffie.  ;D
Ik vind yakult ook niet erg lekker.
Mss is dit wel door het eivoer te mengen?