29 maart 2024, 02:51:00

Yakult ? :S

Gestart door Rox4nne, 22 december 2004, 18:35:23

« vorige - volgende »

Rox4nne

Hallo,
Ik heb net Yakult gekocht voor Bibi, maar hoeveel moet ik hiervan geven? En wat is het makkelijkst? want ik heb net Bibi een heel klein beetje gegeven en zn kropje gemasseerd, maar ik probeerde het met een lepeltje, maar dan kijkt ie zo van: wat is dat nou weer dan? En dan zoekt ie naar de spuit. Dus een klein beetje in de spuit,maar ik ben bang dat het te vloeibaar is zo voor in de spuit..
Iemand een oplossing?

Liefs,
Roxanne

Paul

Hoi Roxanne,

Misschien kan je het door de pap mengen in plaats van water en dan met water op de gewenste dikte aanvullen.
Dan krijgt Bibi toch de pap en Yakult binnen.

Groetjes, Paul

Rox4nne

Dankje Paul :)
Die oplossing had ik zelf ook al bedacht  8)

Liefs,
Roxanne

Paul

Hoi Roxanne,

Ik deed de medicijnen die ik had er ook zo doorheen in de pap en dat werkte prima :-)
Hoe is het nu met Bibi want in je dagboek stond niet zo veel de laatste dagen :-(

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Roxanne,

Waar is dat goed voor die Yakult.

Groetjes
Ed

Rox4nne

Hai :)

Nou Dr. Feld had me verteld dat ik Bibi Yakult moest geven, volgens hem was dat goed voor zn darmpjes (en volgens de reclame, zit Yakult boordevol GOEIE bacterien! ) :D
En nu Bibi elke keer een beetje yakult binnenkrijgt, gaat het legen van zn krop inderdaad sneller :)

Dus ik denk dat dat wel goed zit!

Kus,Roxanne

Ed

Hoi,

Bedankt voor de informatie wie had ooit gedacht dat die bocht nog ergens goed voor was. :D  :D

Groetjes
Ed

Rox4nne

Ja inderdaad!!  :D :D :D
(smerig spul trouwens.. ongeveer drinkbare fruitella's en dan nog viezer  :-/)

Ed

Ik weet heb het vaak zat gehoord dus ken nooit goed wezen voor een mens maar meschien voor een vogel.  ;D Hoe is het met Bibi.

groetjes
Ed

Rox4nne

Ik ben nu bezig in mn dagboek, kan je daar zo lezen hoe het met Bibi gaat ;)  ;D

(gaat wel goed hoor :D)

Liefs,
Roxanne

Paul

Hoi Ed,

Men zegt dat het voor een mens ook goed moet zijn en ik vind zelf fruitellas wel lekker dus misschien zou ik dat ook wel lekker vinden ik heb het nooit geprobeerd.
En juist omdat het zo zoet is lusten vogels het graag denk ik :-)
Maar het kan echt helpen bij darmproblemen bij vogels ongelovelijk dat zo'n simpel middeltje wel een valkje kan redden en nog gewoon bij de supermarkt te krijgen :-)

Groetjes, Paul

Ria

Hallo,

Zal wel een van de weinigen zijn maar ik vind het wel lekker. Gelukkig is het potje niet al te groot.

Groetjes,
Ria

Rox4nne

Hai Paul!

Ja, precies, mooi dat het bestaat!
En ik vind Fruitella's ook heerlijk, alleen dit is misschien net iets te zoet voor mij  ::) bibi vind het wel lekker, En er is dan nog heel wat over van het flesje als Bibi er maar 1 of 2 theelepeltjes van heeft gehad.. Dus dan drink ik het wel op hoor.. Gewoon omdat ik ook best wel wat goeie bacterien kan gebruiken  ;D  :P

Liefs,
Roxanne

Ed

hoi Paul,

Ik kan echt niet geloven dat het goed is voor een mens hoor.
Ik heb er nog nooit een resultaat van gezien. Ik heb er eecht nog nooit iemand beter van zien worden. Maar als het voor een valk goed is dan heeft het product toch nog enige waarde.
 :D :D

Groetjes
Ed

Paul

Hoi Ria,

Heb jij dan ook altijd veel suiker in je koffie  :D
Ik drink een echte bak suiker aangevuld met koffie en heerlijk is dat.
Dus ik moet dan toch ook een keer die vloeibare fruitella's l proberen :-)

Groetjes, Paul