16 juni 2024, 06:40:42

Overdag slapen na het vliegen

Gestart door Rick, 19 december 2004, 21:17:25

« vorige - volgende »

Rick

Hallo iedereen

Ik heb een vraag als m,n valkjes uit hun kooi zijn  dan gaan ze na een uurtje zitten slapen in de speeltuin terwijl het licht is.En als ze na 3 uur los te hebben gevlogen de kooi in gaan dan gaan ze eerst allemal vliegen en dan gaan de meesten ook slapen zo,n half uurtje tot een uur. Is dit normaal? Doen die van jullie dit ook? Misschien een domme vraag hoor maar ik wil het gewoon ff weten.

Groetjes Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Paul

Hoi Rick,

Als ze er hier uitgaan is het meestal in de avond en dan is het verschillend wat ze doen.
Sommige gaan rustig ergens zitten maar er gaan er ook een aantal op slooptocht :-)
Ik heb er twee die er bijna dag en nacht uit zijn en die slapen ook wel eens overdag hoor dan hebben ze ook hun middagdutje bijvoorbeeld.
Dus het lijkt me heel normaal als ze maar niet de hele dag slapen en wel actief zijn.

Groetjes, Paul

Riny

Hallo allemaal
Mijn valkparkieten 14 in totaal leven als een grote familie bij elkaar in een grote buitenvoliere.
Het is er een drukte van belang.Toch zie je overdag geregeld dat er een stelletje zit te slapen, maar dat is toch normaal??Mensen rusten tussendoor toch ook uit.
Groetjes RINY