16 mei 2024, 01:48:01

Vraag betreft wormenkuur

Gestart door Ed, 17 december 2004, 17:25:06

« vorige - volgende »

Ed

Hoi,

Ik ben nu bezig met de tweede wormenkuur maar ik dit ook driedagen doen want ik heb niet het gevoel dat ze allemaal al
gedronken hebben. Of is dat schadelijk voor de valkjes.

Groetjes
Ed

Tara

Hoi Ed,

da's per kuur anders, maar normaal is het dezelfde tijd als de eerste keer dat je het gaf.
Zo ben je ook zeker dat ze allemaal ervan drinken.

Groetjes, Tara

Ed

Hoi Tara,

Maar dat is een probleem ze hebben een nieuwe verblijf gekregen en de eerste dag hebben ze tottal niks gegeten
de 2 dag heb ik er een bij de voer bakjes neer gezet en die ging eten. Toen kwam de rest ook maar ik heb ze nog niet zien drinken eten doen ze nu wel weer goed. Vandaar de vraag mag het een dag langer vorige keer hebben ze met ze vijven 2 keer 100ml water weg gewerkt dat zie ik nu totaal niet.

Groetjes
Ed

Tara

Hoi,

ze kunnen nooit langer dan een dag of twee zonder water hoor, ze zullen heus drinken, is het makkelijk te vinden?

Ook is het natuurlijk een stuk wennen..

Het is erg belangrijk dat het water makkelijk te vinden is, want ik heb er één dood die niet wist hoe ze uit een specialer bakje moest drinken..

Ed

Hoi Tara,

Ze kunnen het eten ook vinden en het staat er vlakbij. Maar ik durf echt niet met zekerheid te zeggen dat ze gedronken hebben. Kunnen ze het niet zien als het in een staal bakje zit.

Groetjes
Ed

Tara

Normaal wel hoor.. Ze zijn best slim..
Je moet eens goed kijken naar het water he.
Zie je er hulseltjes in liggen ofzo?

Groetjes, Tara

Ed

Hoi Tara,

Als je hulsjes van het zaad bedoel er licht een zaadje in.

Groetjes
Ed

Tara

Hoi Ed,

ja ik bedoel van het zaad,
mooi toch als er zaad in ligt, dat betekent toch dat het zaadje er niet is in gevlogen he ;)

Ed

Hoi Tara,

Dat zou ik niet te hard zeggen als je de kinderen hoort  eten dan vlieg er wel een wat in de rondte. :D  :D

Groetjes
Ed

Riny

Hallo allemaal
Als ik een wormkuur ga geven haal ik daags ervoor het water bij de valkparkieten weg.
Zo ben ik er bijna zeker van dat ze drinken van het water met de wormkuur erin.
Groetjes RINY