Re: hoe laat je een  valkje spreken

Gestart door valkje_1234, 21 oktober 2004, 21:08:55

« vorige - volgende »

valkje_1234

21 oktober 2004, 21:08:55 Last Edit: 24 november 2004, 16:46:18 by valkje_1234
of hoe je hem laat spreken is ook goed want ik heb de  mijne nog geen jaar en omdat een beetje te vieren tzou mooi zijhn moest hij opeens het zou kunnen wie kan mij helpen

Inger m

21 oktober 2004, 21:17:43 #1 Last Edit: 21 oktober 2004, 21:18:41 by Cinnamon_valk
Hoi,
Je tekst is in deze lay out nauwelijks te lezen...
Je post 3 x hetzelfde bericht in een topic, beetje overbodig, want via de knop 'verander' kun je je tekst aanpassen.

Een valkparkiet is nu niet een vogel die snel leert spreken als bv een papegaai. Ze kunnen wel leren om woorden te zeggen en geluiden na te doen (fluittonen). De mannetjes die vaak vocaal wat actiever zijn, leren vaak makkelijker spreken.

Leren spreken is een kwestie van veel geduld en vaak het woord herhalen. Kies een kort en makkelijk woord uit. Maar bedenk dat lang niet alle vogels leren spreken.

Over het leren spreken kun je het beste info halen van internet, want daar is ongetwijfeld veel over geschreven...

Succes!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Riny

Je zult heel veel tegen je parkiet moeten praten ,en vaak het woord herhalen.
Alleen dan heb je kans dat het lukt.Je zult wel heel veel geduld moeten hebben.SUCCES!!!!!
Groetjes Riny

Kilian

Hallo, :)

Zoals iedereen hier zegt is het een kwestie van tijd om je valkje te leren spreken je moet gewoon veel met hem bezig zijn en heel de tijd hetzelfe woordje herhelen.Je kunt misschien het opnemen op een bandje en het dan laten afspelen als je niet thuis bent!
Groetjes, Kilian ;D

antoine

hoi,
je moet gewoon heel veel gedult hebben!
sommig valkjes zullen nooit praten andere leren het zeer rap,
het hangt echt af van valkje per valkje!
veel mee bezig zijn en telkes het zelfde herhalen zou ik zo zeggen! dan lukt het je misschien wel!
nog veel geluk er mee!
groetjes antoine