het is bijna zo ver: mijn 2 nieuwe valkjes

Gestart door zazu, 12 december 2004, 23:54:17

« vorige - volgende »

zazu

hayhay,

vandaag had ik zo gelachen :D...wat kan vlekkie wild toen zeg. toen ik vanochtend opstond, was hij heel druk bezig, met zijn vleugels helemaal gespreid.. het zag er echt grappig uit, en omdat ik dacht dat hij wou vliegen, heb ik hem even uit de kooi gehaalt, en jahoor.. vlekkie begon als een wild beest rond te vliegen, en als ik mijn hand boven mijn hoofd hou, land hij op mijn hand, inplaats van op mijn hoofd. :D :D...

breezer lijkt wel bang te zijn geworden voor mijn handen. als ik hem uit de kooi wil halen begint hij in mijn vingers te pikken. en hij is ook niet  zo ijverig als vlekkie.. ik hoop niet dat hij bang is ofzo..nouja ik laat het maar even zo en dan zie ik wel verder. ik hoop echt dat hij ook naar zu'n zin krijgt.

gr. het baasje van breezer en vlekkie

zazu

gisteravond was het toch even schikken zeg :o!!!!...ik werd om half 5 uit mijn bed gewekt..door het harde geluid van wilde valkparkieten! Mijn valkjes waren als een gek door de kooi aan het vliegen..overal tegen aan :o..ik direct bang dat er iets is gebeurd...en ga snel mijn bed uit, om te kijken wat er aan de hand is, maar ze blijven maar wild doen. Heb ik ze er even uit gehaald, en toen werden ze al weer rustig..en ben ik toen weer verder gaan slapen(naardat ze weer in de kooi zaten, natuurlijk)..ik denk zelf eigenlijk dat ze ergens van geschokken zijn ofzo...gelukkig is het goed afgelopen...
(behalve dan, dat ik met een dooie,moeie kop mijn proefwerk moest maken..) :D :D :D

gr.
zelda, en kusjes van breezer en vlekkie

zazu

18 januari 2005, 00:29:10 #17 Last Edit: 21 februari 2006, 07:33:14 by *Marianne*
hayhay

vlekkie houdt van mijn fohn!!  :D :D... ik moest voor dat ik naar school ging, mijn haar nog even fohnen, maar inplaats daarvan moest ik vlekkie fohnen. Hij vondt het heerlijk..whaha...
breezer moest er niks van hebben. die vondt de fohn maar een eng ding :D

gr.
zelda

Dagboek gesloten.
Er is een jaar niets ingeschreven.
Weer open? neem dan contact op.
Groetjes Marianne